Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI SUPLIMENTARE IN CONTINUARE A PROIECTULUI INTEGRAT DE DEZVOLTARE A INFRASTRUCTURII IN VLADESTI, VALCEA- Imbunatatirea drumurilor locale, Teren de sport


Detaliu pentru invitatia numarul 341571
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Vladesti
Numar invitatie: 341571/09.01.2013
Denumire contract: LUCRARI SUPLIMENTARE IN CONTINUARE A PROIECTULUI INTEGRAT DE DEZVOLTARE A INFRASTRUCTURIIIN VLADESTI, VALCEA- Imbunatatirea drumurilor locale, Teren de sport
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna VladestiCod fiscal: 2540635, Adresa: Strada Principala, Vladesti, Telefon: 0250776021, Fax: 0250776021
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Principala, Vladesti, Romania, cod postal: 247740, telefon: +40 250776021, fax: +40 250776021, persoana de contact: Gheorghe Sorin Ghita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Principala, Vladesti, Romania, cod postal: 247740
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI SUPLIMENTARE IN CONTINUARE A PROIECTULUI INTEGRAT DE DEZVOLTARE A INFRASTRUCTURIIIN VLADESTI, VALCEA- Imbunatatirea drumurilor locale, Teren de sport
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru obiectivul de investitii? LUCRARI SUPLIMENTARE IN CONTINUARE A PROIECTULUI INTEGRAT DE DEZVOLTARE A INFRASTRUCTURII IN VLADESTI, VALCEA- Imbunatatirea drumurilor locale, Teren de sport
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 602, 313.88 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 12046lei.(curs euro-01.11.2012-4, 5318 lei/euro-cursul la care se vor raporta ofertantii) In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acestsens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in proportiede 50% din cuantumul precizat.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Modul de constituire a garantiei pentru participare: conform art.86 hg.925/2006a) virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care seprezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; in acest caz se va utiliza modelul indicat inSectiunea aIV-a (Formularul nr. 11 din Sectiunea a IV-a);b) prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre bancaemitenta, pana la data deschiderii ofertelor;Contul de trezorerie pentru garantiile de participare este: RO10TREZ6715006XXX003575 deschis la Trezoreria Rm.Valceac) prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar.d) prin orice alt mijloc prevazut in HG 925/2006In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.
Garantie de buna executie
1. 1.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.2. . Garantia de buna executie a contractului se constituie conform art.90 din hg.925/2006.3. In cazul unei scrisri de garantie de buna executie aceasta trebuie prezentata in ORIGINAL, trebuie sa contina in clar denumirea autoritatiicontractante in favoarea careia s-a constituit, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu ceainscrisa in documentatia de atribuire si sa contina parafa vizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata.3. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului trebuie sa fie cel putin egala cu durata contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaCerinta minima: Completarea Formularului nr. 12 A din Sectiunea a II-a ? Declaratie privind eligibilitatea;Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular..-In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustineresi acestia trebuie sa prezinte acest formularCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006Cerinta minima: Completarea Formularului nr. 12 B din Sectiunea a II-a ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006;Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular..- In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustineresi acestia trebuie sa prezinte acest formular, doar literele a, c1, d.Cerinta nr.3Certificat de participare cu oferta independentaCerinta minima: completarea formularului 20din sectiunea IICerinnta nr.4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;primar-GhitaSorin;viceprimar-Cosac Adrian;secretar-Ghita Mihai;consilier economic-Berbece Adriana;resp.achizitii publice-Crainea Tudor, consilieri: Chirila Ion, Enache Petre, Gratar Petrisor, Mamota Catalin, Neagoe Valeriu, Rogojina Mihai, Stanciu Iancu Elena, Sorlei Cristian, Zamfirescu Cornelia, Zamfirescu Ion, Toader Elena-CFP. Cerinta minima: completarea formularului 21 din sectiunea IINota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular..-In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustineresi acestia trebuie sa prezinte acest formular-formularul este solicitat si pentru subcontractantiCerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta minima: Completarea Formularului nr. 12 C din Sectiunea a II-a ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinnta nr.6Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCerinta minima: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleOfertantii pot ridica certficatele si pot obtine informatii cu privire la impozite si taxe locale de la Primariile de care apartin si de la Administratia Financiara sau de la autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Certificatele constatatoare se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul.La solicitarea Autoritatii Contractante, Ofertantul va fi in masura sa prezinte aceste certificate in original.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate. Cerinta nr. 1. Persoane juridice/fizice romane Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii. Cerinta obligatorie: prezentarea urmatoarelor documente: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, ? in original , copie legalizata sau copie conform cu originalul;Se va face mentiunea conform careia ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile la data limita de depunere a ofertelorNota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documenteCerinta nr. 2Persoane juridice/fizice straine Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii. Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri), valabil pentru anul calendaristic in curs.Note: 1. Documentele vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate si legalizate.2. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilanturile contabile pe ultimii trei anierinte minime: 1. Prezentarea bilanturilor contabile intocmite pentru exercitiile financiare pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente. Ofertantul va prezenta cele trei bilanturi contabile, anexele la acestea si balantele de verificare contabila;.Note: 1. Ofertatii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus;2. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente., Cerinta nr.2Informatii privind mediacifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani: de cel putin 1200000, 00lei(curs euro-2009-4, 2282, 2010-4, 2848, 2011-4, 3197Cerinta minima: Prezentarea de documente justificative contabile din care sareiasa ca mediacifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani: de cel putin 1200000, 00lei(pe total in cazul societatilor mixte /consortiilor / asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unuisingur ofertant) si completarea formularului "Informatii Generale"din documentatia de atribuire sectiunea a II-a.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 anPrezentare Formular Nr. 12 F ? Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de anexa, din Sectiunea a II-a, Cerinta nr. 2. Experienta similarae solicita indeplinirea si ducerea la bun sfarsit a cel putin unui contract de natura si complexitatea similara a celui pentru care se oferteaza (executie).-.cel putin un contract de executie /cu o valoareegala sau mai mare de :602313, 88RONfara TVADovada se va face prin prezentarea copiilorunei recomandari din partea beneficiarului.Respectivele certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari care indicabeneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clientiprivati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca aufost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si dacaau fost duse la bun sfarsit.curs euro/leu: 2008-3, 9852;2009-4, 2282;2010-4, 2848;2011-4, 3197;2012-4, 4778, Cerinta nr. 3Resurse umane si structura managementului- a) O declaratie referitoare la efectivele medii anuale alepersonalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani(Formularul nr. 12 I din Sectiunea a II-a);b) CV-urile personalului de conducere precum si o lista cupersonalul implicat in realizarea contractului, conform modeluluidin Sectiunea a II-a.Autoritatea Contractanta stabileste obligativitatea de catreofertanti a cel putin urmatoarelor pozitii cheie: 1Responsabili Tehnic cu Executia (RTE ), 1Responsabili pentru Controlul Calitatii (RCQ) , 1 Responsabil protectia muncii atestat recunoscut de Ministerul MunciiDovada specializarii se va face de catre ofertant prinprezentarea unei copii de pe diploma/ diplomele de studii.Responsabilul Tehnic cu executia trebuie nominalizat prindecizie scrisa a reprezentantului legal al ofertantului, ,Cerinta nr4Informatii privnd dotarile specificeOfertantul trebuie sa prezinte o declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (Formularul nr. 12 H, insotit de anexa din Sectiunea a II-a).Se solicita ca ofertantul sa dispuna de acele dotari tehnice minime pentru executia lucrarilor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica.Nota: In cazul asociatiilor, Formularul nr. 12 H din Sectiunea a II-a trebuie sa fie completat de catre liderul asociatiei si sa cuprinda echipamentele de la toti partenerii asociati.? Cilindru compactor, sau echivalent? Autogreder, sau echivalent? Autobasculanta, sau echivalent? Mai compactor, sau echivalent? Buldoescavator, sau echivalent? Betoniere? Autocamion transport, sau echivalent, Informatii privind subcontractantii1. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de pondere, si specializarea acestora, conform cu Formularul nr. 12 G si anexa alaturata din Sectiunea a II-a;2. Acord de subcontractare din care sa rezulte informatii privind lucrarile executate si/sau serviciile prestate de subcontractati, daca este cazul. Cerinta nr. 1certifcarea implementarii Sistemului de management al calitatii- respectiv ISO 9001:2001, Cerinta nr. 2. certificarea implementarii Sistemului de management al mediului- ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara. a) a) pentru cel mai scazut pret ofertat din setul de oferte admisibile ( P minim ofertat ), se acorda punctajul maxim? 60 puncteb).pentru celelalte oferte admisibile punctajul se acorda astfel: P=(P minim ofertat / Pofertat) x 60 puncte
Perioada de garantie (PG)
20
Descriere: Descriere: exprimata in luni, cuprinsa intre data receptiei la terminarea lucrarilor si data receptiei finale, in cadrul careia executantul are obligatia inlaturarii pe cheltuiala sa, a tuturor deficientelor aparute datorita nerespectarii clauzelor si specificatiilor contractuale sau a reglementarilor tehnice aplicabile.Punctajul pentru factorul Ptg se acorda astfel: a) pentru cel mai mare termen de garantie se acorda 20 de puncte; b) pentru alt termen de garantie decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Ptg = (Termenul ofertat/ Teremenul maxim ) * 20 unde : Ptg= punctajul ofertei, Termen ofertat = termenul ofertei al carei punctaj se calculeaza, Termen maxim = cel mai mare termen de garantie dintre ofertele prezentate. c)Pentru o perioada de garantie mai mica de 24 de luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o perioada de garantie mai mare de 60 de luni oferta nu se puncteaza suplimentar.
Termenul de executie(TE)
20
Descriere: Descriere criteriu: a. Pentru termenul de executie cel mai mic din setul de oferte admisibile se acorda punctajul maxim de 20 puncte. pentru celelalte oferte admisibile punctajul se acorda astfel : T = ( T minim ofertat / Tofertat ) x 20puncte. Pentru o perioada de executie mai mare de 40 zile oferta va fi declarata neconforma
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 04.01.2013 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer