Achizitie publica - Lucrari suplimentare la contractul de finantare prin FEADR nr. C322040863300026/16.06.2009, actiunea ?Reabilitare drum in localitatea Rastolt ? Agrij ? Pausa ? Poarta Salajului, jud. Salaj?: drenuri, pod si podet
Detaliu pentru invitatia numarul 346934
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346934/17.05.2013
Denumire contract: Lucrari suplimentare la contractul de finantare prin FEADR nr. C322040863300026/16.06.2009, actiunea ?Reabilitare drum in localitatea Rastolt ? Agrij ? Pausa ? Poarta Salajului, jud. Salaj?: drenuri, pod si podet
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialASOCIATIA DEZVOLTAREA INTERCOMUNITATAA BAZINULUI VAII AGRIJULUICod fiscal: 23134834, Adresa: str. Principala, Agrij, Telefon: 0260/658658, Fax: 0260/658658
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala, nr.348, judetul Salaj, Agrij, Romania, cod postal: 457005, telefon: +40 0260658658, fax: +40 0260658658, persoana de contact: PAMFIL BERAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Agrij, nr.348, Judetul Salaj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari suplimentare la contractul de finantare prin FEADR nr. C322040863300026/16.06.2009, actiunea ?Reabilitare drum in localitatea Rastolt ? Agrij ? Pausa ? Poarta Salajului, jud. Salaj?: drenuri, pod si podet
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile ce se vor executa fac parte din proiectulde investitii ?Dezvoltarea zonei Valea Agrijului, judetul Salaj, prin reabilitarea infrastructurii tehnico-edilitare si infiintarea serviciului public de dezapezire, intretineredrumuri si spatii verzi si infiintarea de servicii sociale? aflat in derulare, finantat prinFEADR, masura 322, fiind suplimentare la contractul de finantarenr. C322040863300026/16.06.2009, respectiv la actiunea ?Reabilitare drum in localitatea Rastolt ? Agrij ? Pausa ? Poarta Salajului, jud. Salaj?. Prin aceste lucrari suplimentare se urmareste executarea unor drenuri transversale, refacerea si consolidarea unui pod avariat precum si inlocuirea unui podet tubular D=1000 mm (proiectat initial) cu un podet prefabricat de tip P2.Necesitatea acestor lucrari a aparut ca urmare a unor circumstante neprevazute pe parcursul executarii contractului de lucrari ?Reabilitare drum in localitatea Rastolt ? Agrij ? Pausa ? Poarta Salajului, jud. Salaj?, iar valoarea estimata a lucrarilor suplimentare ce urmeaza a fi achizitionate a fost preluata din bugetul contractului de finantare, linia 5.3 ?Cheltuieli diverse si neprevazute?si totodata estimarea proiectantului cu privire la valoarea maxima a lucrarilor a fost de 650.000 lei. Avand in vedere cele mentionate, prezentul contract nu mai dispune de buget pentru cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 650, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DACuantumul garantiei de participare este de 13.000lei. Pentru garantie de participare depusa in euro echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare conform art. 86, alin.(1) din H.G.nr.925/2006: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original sau prin virament bancar si se vor folosi urmatoarele date: RO16BTRL03201205G91283XXX deschis la BANCA TRANSILVANIA, sucursala ZalauOfertantii ce se incadreaza in categoria IMM au dreptul de a constitui garantia de participare in cuantum redus cu 50%. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului / reprezentantilor legal / legali al / ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria IMM: Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM si va fi prezentata in original, atasata la Plicul exterior.Dupa deschidere, ofertele care nu fac dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere conform art 33 alin 3 lit b) din HG 925/2006, precum si daca este depusa cu 50% si lipseste Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si beneficiaza de reducerea la jumatate numai in cazul in care toti asociatii se incadreaza in categoria IMM.
Garantie de buna executie
DACuantumul garantiei de buna executie, conform art. 89 (2) din HG 925/2006 este de 10 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executiese constituie in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3).NOTA: Conf. art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ?IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Cifra de afaceriCifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa fie in valoare de minim 1.300.000 lei, sau echivalentul sumei ineuroPersoanele juridice romane: Operatorul economic va prezenta pentru sustinerea indeplinirii cerintei de calificare, orice documente pe care le considera relevante in conformitate cu art. 185 din OUG 34/2006.Acestea se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnatura si stampila operatorului economic care depune ofertapersoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a cifrei medii de afaceri., 2. Potrivit art. 186 din OUG nr. 34/2006, capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau al grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici isi demonstreaza situatia economica si financiara prin sustinerea capacitatii economice si financiarede catre un tert, acesta trebuie sa dovedeasca sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care se confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate, conform prevederilor Art.186 din OUG nr.34/2006 coroborate cu cele ale Art.111 din HG 925/2006. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor Art.180 din OUG nr.34/2006art. 181 lit a, c1 si d din OUG 34/2006 precum si art. 69(1) OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Experienta similaraOfertantul va prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca a executat maxim 2 contracte avand ca obiect lucrari de constructii de drumuri in valoare cumulata de minim 650.000 lei.Aceasta lista va contine valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertanti vor prezentasi certificari de buna executie pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara, in oricare din formeleoriginal, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul. Certificarile indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, Cerinta nr.2: Informatii privind utilajele/dotarileOperatorul economic va prezenta o declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariPentru echipamentele proprii se va atasa copie dupa Registrul mijloacelor fixe sau registrul inventar, in care vor fi marcate echipamentele solicitate.Pentru echipamentele care nu sunt in proprietatea ofertantului, se va atasa copie cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere, comodat, leasing, angajament de punere la dispozitie, etc., Cerinta nr. 3: Informatii privind personalul tehnic de specialitateOfertantul trebuie sa demonstreze ca pentru indeplinirea contractuluidispune de cel putin: ? coordonator de proiect;? Sef de santier;? Responsabil tehnic cu executia, atestat in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate (RTE);? Responsabil privind controlul calitatii (CQ);? Inspector privind securitatea muncii (SSM.);Important: O persoana poate fi nominalizata pentru maxim doua pozitii dintre cele mentionate mai sus.Se va completa si atasa Formularul nr.9: Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducereSe va completa si atasa Formularul nr. 10: Personal ce va fi angajat in contract., Continuare cerinta nr. 3: Informatii privind personalul tehnic de specialitate: Pentru fiecare specialist nominalizat de catre operatorul economic se va atasa: - Curriculum Vitae, modelul Europass (Formular nr. 12) pentru fiecare persoana in parte, cu semnatura persoanei in original si mentiunea ?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile Codului Penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate), care sa coincida cu pozitia mentionata in Formularul nr.10 si indeplinirea cerintelor precizate ? pregatire profesionala, studii, experienta, etc).- Copii dupa diplomele de studii, atestate, autorizatii, certificate necesare conform prevederilor legale in materie, necesare pentru dovedirea cerintelor minime privind pregatirea profesionala, calificarea si studiile personalului de specialitate nominalizat, valabile la data limita de depunere a ofertelor, in copiii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? pentru persoanele nominalizate in Formularul nr. 10. Pentru responsabilul privind controlul calitatii (CQ) se va prezenta decizia interna de numire a persoanei responsabile cu calitatea- Extras din registrul salariatilor ?print screen?Revisal / Contractul de prestari servicii (incheiat cu persoane fizice autorizate) care trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor, pentru persoanele nominalizate in Formularul nr.10Pentru persoanele de specialitate care nu sunt angajati ai ofertantuluui se accepta si angajament de participare conform art. 188 alin. (2) lit. (c) din OUG 34/2006Note: - Nu se admit contracte de colaborare cu persoane fizice care nu sunt autorizate sa presteze un anumit serviciu.- Nu se vor lua in calcul documentele atasate pentru alte persoane care nu sunt nominalizate in Formularul nr.10, Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusiResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati seiau in considerare pentru partea lor de implicare in contractulcare urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documenterelevante in acest sens.Daca operatorul economic nu are subcontractanti, se vacompleta formularul cu textul "Nu exista subcontractanti", Informatii privind asociereaIn cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Situatiaeconomico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, raportat la procentul care le revine din valoarea contractului, conform Contractului de asociere si Documentatiei de atribuire.Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a operatorului economic, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala pentru fiecare asociat., Informatii privind sustinerea din partea unui tertDaca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic sau al grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala prin sustinerea de catre un tert, acesta trebuie sa dovedeasca sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care se confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate, conform prevederilor Art.190 din OUG nr.34/2006 coroborate cu cele ale Art.111 din HG 925/2006.Persoana care asigura sustinerea capacitatii tehnice si / sau profesionale nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor Art.180 din OUG nr.34/2006.Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator face parte integranta din contractul de achizitie publica. Standarde de asigurare a calitatiiPentru ofertanti sau asociatiile de ofertantieste obligatoriu Certificarea sistemului de managementul calitatii conform standardului SR EN ISO 9001 din 2008 sau echivalent emis de catre un organism acreditat care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Nota: In cazul in care documentele mai sus mentionate sunt in alta limba decat c cea romana, acestea se vor prezenta si in traducere legalizata, Standardele de protectia mediuluiPentru ofertanti sau asociatiile de ofertantieste obligatoriu Certificarea managementului de protectia a mediului conform standardului SR EN ISO 14001 din 2008 sau echivalent emis de catre un organism acreditat care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001 un sistem de management de mediu care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Nota: In cazul in care documentele mai sus mentionate sunt in alta limba decat c cea romana, acestea se vor prezenta si in traducere legalizata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2013 10:30