Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari suplimentare la: ?Modernizarea drumului de acces agricol in Comuna Remetea


Detaliu pentru invitatia numarul 357026
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA REMETEA
Numar invitatie: 357026/22.01.2014
Denumire contract: Lucrari suplimentare la: ?Modernizarea drumului de acces agricol in Comuna Remetea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA REMETEACod fiscal: 4367655, Adresa: P-TA CSERES TIBOR NR.10, Remetea, Telefon: +40 266352101, Fax: +40 266352102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA CSERES TIBOR NR.10, Remetea, Romania, cod postal: 537250, telefon: +40 266352101, fax: +40 266352102, persoana de contact: ELEMÉR LACZKO;-ALBERT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-TA CSERES TIBOR NR.10, Remetea, Romania, cod postal: 537250, telefon: +40 266352101, fax: +40 266352102, persoana de contact: ELEMÉR LACZKO;-ALBERT
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari suplimentare la: ?Modernizarea drumului de acces agricol in Comuna Remetea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului de achizitie publica consta in executarea de lucrari suplimentare la proiectul Modernizarea drumului de acces agricol in Comuna Remetea- proiect finantat din fonduri Europene. Valoarea estimata pentru lucrari, conform bugetului aprobat este de 304 775 lei fara TVA, din care cota de diverse si neprevazute 0 (zero) lei.
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 304, 775 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie particip. 3 047 RON. Echivalenta lei/valuta se va calcula la cursul BNR comunicat cu 5 zile calendaristice inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor. Se constituie cf.art 86 HG 925/2006, si art. 431 si 2781 din OUG nr. 34/2006, prin: virament bancar sau un instrument de garantare. emis de o soc. bancara / de asigurari in original, sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare poate fi : Scrisoare de garantie Formularul 16- OP in cont RO28TREZ3535006XXX001336 al Comunei Remetea la Trezoreria Gheorgheni. Se accepta si depunerea prin lichiditati la caseria Primariei Remetea. Art.16 din Legea 346/2004 - sprijinirea IMM se aplica, inclusiv asociatilor Formularul 17. Termenul valabilitate a GP este este cel putin egal cu perioada de valabilitate a ofertei, minim 90 zile de la data limita stabilita pt. depunerea ofertelor. Garantia se va retine in urmatoarele cazuri: Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate; Oferta sa fiind castigatoare nu constituie garantia de buna exec. in perioada de valabilitate a ofertei sau nu mai tarziu de 15 zile de la semnare contractului; Oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valab. a ofertei; In cazul unei contestatii la CNSC, in masura in care CNSC respinge pe fond contestatia respectiva, sau ofertantul renunta la contestatie, se vor retine sumele prevazute in art. 2781 alin (1) litera a) din OUG nr. 34/2006 astfel: 3 047 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din pretul contractului fara TVA Poate fi constituita prin :1. Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, cu respectarea art. 86 alin. (2) ? (4) din HG nr.925/2006; In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie, se va utiliza Formularul nr. 18. 2. Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care se vor aplica prevederile HG nr. 1045/2011. Contractantul deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la o unitate a Trezoreriei statului la care depune suma initiala de minim 0, 5 % din pretul contractuluifara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului, pana la concurenta sumei stabilite drept GBE.Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat si despre destinatia lui. 3. Lichiditati depuse la caseria Primariei Remetea. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu dispozitiile art. 92 alin. (4) din HG nr. 925/2006, Perioada de garantie a lucrarii : minim 24 luni de la data receptiei la terminarea lucrarii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Eligibilitatea operatorului Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat, 2 Neincadrarea in cazurile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006Inregistrarea de datorii restante scadente catre bugetul general consolidat sau bugetul local atrage respingerea ofertei. Prevederile art. 9 din Ordinul presedintelui ANRMAP nr. 509/2011 sunt aplicabile. Cerintele sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente.In caz de asociere se indeplineste de catre fiecare asociat Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Completare si semnare FORMULAR 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentare- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile.Documentele se prezinta in original, coipe legalizata sau copie lizibila cu mentiuea ?conform cu originalul?In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin (4) din HG 925/2006.Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederileart. 9. alim (3) din Ordinul 509/2011.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat.Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata.3 Evitarea conflictului de interese. Completare si semnare FORMULAR 3 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante : Laczko; - Albert Elemer, primar, Bakos Jozsef, viceprimar, membrii comisiei de evaluare: Bakos Edit, contabil-sef, Bakos Szabolcs, inspector, responsabil achizitie, Nagy Eniko, inspector de spec.Bugetul autoritatii contractante este aprobat de catre Consiliul Local Remetea, compus din urmatorii consilieri locali: Albert Sandor, Asztalos Ladislau, Bakos Balazs, Balazs-Kercso; Janos, Cziko; Dezso, Laszlo;-Ilona Geza, Mastaleriu Elisabeta, Mincsor Erzsebet, Nagy Arpad, Pal Emil, Pal Gheorghe, Portik Erzsebet-Edit, Puskas Imre, Szabo; Csaba. In caz de asociere, subcontractare se completeaza de catre fiecare asociat, subcontractant respectiv de fiecare tert sustinator, dupa caz.Incadrarea oricaruia dintre subcontractant, asociati sau sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.Nota: Se solicita respectarea prevederilor art.46 din OUG 34/2006.4.Participarea cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 4 Declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaIn caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat.Nota: Se solicita respectarea prevederilor art.46 din OUG 34/2006.5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura FORMULAR 5Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatc) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular 5In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante inscopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti 1 Obiectul de activitate corespunzator obiectului proceduriiCertificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, informatiile din certificatulconstatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa se regaseasca in obiectul deactivitate ( codul CAEN ) al ofertantului din certificatul constatator emis de ORC. (constructii de drumuri).Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??.In cazul prezentarii certificatului constatator ORC in copie lizibila, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii se va solicitaofertantului situat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.Pentru ofertantii nerezidenti, prezentarea unui document echivalent, care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica saujuridica ?i de atestare ori apartanen?a din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatuleste stabilit.In caz de asociere se asigura de catre fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privind situatia economico-financiara: a) cifra medie de afaceridin activitatea care constituie obiectul contractului in ultimii 3 ani , 2011, 2012 si 2013 sa fie de minim 600.000 RON. Se prezinta Bilantul contabil la 31.12.2011, 31.12.2012 si 31.12.2013, vizat si inregistrat la organul competent in copie lizibila semnat pentru conformitate. Persoanele juridice straine: bilantul contabil pentru anii 2011, 2012 si 2013, inregistrat la autoritatea competenta in tara respectiva, sau documente echivalente prezentate in traducere autorizata in limba romana. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritateacontractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica sifinanciara si prin prezentarea altor documente pe care autoritateacontractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acesteareflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului. Pentru calcului echivalentei se va tine cont decursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.In caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulativ.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara profesionala a ofertantului: Ofertantul trebuie sa facadovada ca a executat in ultimii 5 ani (calculati de la data limita de depunerea ofertelor ) una sau mai multe lucrari similare a caror valoare cumulata safie de minim 304 775 lei fara TVA. Lista va fi insotita de certificari de bunaexecutie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indicabeneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clientiprivati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca aufost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si dacaau fost duse la bun sfarsit; Pentru calcului echivalentei se va tine cont decursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Se prezinta Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. (calculatipana la data limita de depunerea ofertelor ) In caz de asoc. cerinta se vaindeplini prin cumularea resurselor tuturor asociatilor., 2 Capacitate profesionala - Informatii privind personalul de specialitate Cerinte minime: Asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari: - a) un inginer sau subinginer, absolvent cu studii superioare tehnice cu experienta in domeniul constructiilor de drumuri - b. ) inginer pentru functia de RTE cu legitimatie/ atestat responsabil tehnic cu executia valabil la data limita de depunere a ofertelor c.) Responsabil cu calitatea pentru domeniul supus procedurii, numit prin decizia conducatorului op. econ., cu studii superioare. d.) 1 inginer topograf atestat, cu atestat si/sau legititimatie Pentru posturile a ?i c)se vor accepta numai persoane cu o experienta in constructii de drumuri de cel putin 3 ani. Cerinta minminima poate fi indeplinita prin personal propriu cu CIM si/sau prin personal propriu cu CIM al subcontractorilor (pentru partea lor de implicare in executia lucrarilor), iar in cazul asocierii cerinta minima poate fi indeplinita cumulativ prin pers. propriu cu CIM ale membrilor asocierii; se accepta si pers.care nu este angajat dar al carui angaj. de partici.a fost obtinut. Informatii referitoare la persoanele implicate direct ? Formular 9 - CV-urile pt.fiecare angajat/pers.cu angajament de participare inclus in declaratie(nu se aplica pentru RTE). - Pentru RTE se solicita numai legitimatie/ atestat responsabil tehnic cu executia valabil. Pentru expertii atestati se solicita atestatul si declaratia de disponibilitate; O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Completare Formular 8 In caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulative.Pentru specialist atestati nu se solicita prezentarea CV urilor, nunai prezentarea atestatului/autorizatiei., 3. Capacitate tehnica privind dotarea cu utilaje si echipamente: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Se solicita ca operatorul economic sa detina in proprietate / inchiriere sau prin orice alte metode de punere la dispozitie un nivel minim de utilaje si echipamentele tehnice necesare si corespunzatoare tipului de lucrare, astfel incat sa permita realizarea lucrarilor la un nivel de calitate ridicat si in timp optim avand in vedere specificul activitatii, si anume: buldozer, excavator, autogreder, buldoexcavator, cilindru compactor, autobasculante, statie de asfalt, laborator pentru testari, repartizor-finisor asfalt, aparat nivelo-metric leaser. Se vor anexa documentele care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor implicate in realizarea contractului. In caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulativ., 4 Informatii privind asociatii (daca este cazul) Se va prezenta un acord de asociere cu mentiunea ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indepl. contractului. In cazul asocierii a doua sau a mai multor op. ec. pentru situatia ec ? financiara si pentru capacitatea tehn. se ia in considerare valoarea insumata a capacitatilor partenerilor asociati, 5 Informatii privind subcontractantii (daca este cazul) Declaratie privind partile din contract pe care op. ec. are intentia sa le subcontracteze cu datele de recunoastere ale subcontractantilor si acordul lor. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., 6. Informatii privind sustinerea tehnica sau financiara (daca este cazul) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara sau cea tehnico-profesionala invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare, ori cele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura , conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit a) , c1 ) si d) din OUG nr. 34/2006. Prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 se aplica si tertului sustinator. 1.Respectarea standardelor de asigurare a calitatii Certificat ISO 9001 din domeniul lucrarilor de constructii rutiere in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul??. sau alt document echivalent emis de organisme abilitate in acest sens din alte tari , in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, insotita de traducerea autorizata in limba romana In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cerinta minima obligatorie se indeplineste individual de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza, Cerinte minime obligatorii: 1 Certificarea respectarii standardelor privind protectia mediului . Certificat SR EN ISO 14001 din domeniul lucrarilor de constructii rutiere in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?, sau alt document echivalent emis de organisme abilitate in acest sens din alte tari ale UE, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, insotita de traducerea autorizata in limba romana In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cerinta minima obligatorie se indeplineste individual de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
25
Descriere: Durata de executie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 20.01.2014 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer