Achizitie publica - Lucrari suplimentare la obiectivul ?Consolidare, restaurare Palatul Jean Mihail ? Muzeul de Arta Craiova'
Detaliu pentru invitatia numarul 353004
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353004/23.08.2013
Denumire contract: Lucrari suplimentare la obiectivul ?Consolidare, restaurare Palatul Jean Mihail ? Muzeul de Arta Craiova'
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN DOLJCod fiscal: 4417150, Adresa: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Telefon: 0251408200, int.361, 362, Fax: 0251408230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251408200, fax: +40 251408230, persoana de contact: CRISTIAN UNGUREANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante - Consiliul Judetea Dolj, Craiova, Calea Unirii, nr.19
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari suplimentare la obiectivul ?Consolidare, restaurare Palatul Jean Mihail ? Muzeul de Arta Craiova'
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de lucrari suplimentare presupune executarea de lucrari consolidare plafoane, restaurare/refacere elemente decorative, zugraveli, rezultate in urma revizuirii proiectului tehnic, ce face parte din documentatia de atribuire. Descrierea succinta a lucrarilor se regaseste in anexa C la Fisa de Date a Achizitiei.Valoarea estimata fara TVA: 1.356.049 lei, la care se adauga 129.147 lei diverse ?i neprevazute, calculate conform HG 28/2008, reprezentand 10%din valoarea cheltuielilor prevazute la capitolele/subcapitolele 1.2, 1.3, 2, 3 si 4 ale devizului general.
II.1.6) CPV: 45212313-3 - Lucrari de constructii de muzee (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 485, 196 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare - 27.120 lei.In cazul constit acesteia prin SGB se va utiliza Formularul 4. Garant de particip treb sa fie irevocabila. Docum prin care se face dovada constit garant de particip se vor prezenta in original.In cazul unei asocieri, daca garan? de particip va fi constit prin SGB sau alt instrum de garant, at ea se va constit in numele asocierii ?i va men?iona ca acopera in mod solidar toti asociatii.In caz in care ofert este o asociere, pentru a putea benef de reduc cerintei privind val garant de particip la 50 %, fiec asociat treb sa se incadr in categ IMM, conf L nr. 346/2004.Ofert individual sau ofertantii asociati, care solicita red cerintei privind val garant de participe la 50 %, vor prez o decl pe proprie raspund, conf Anexei 1 din L 346/2004.In caz in care garant de particip se constit prin viram bancar, contul in care se poate vira contraval garant de particip este: RO58TREZ2915006XXX000178, deschis la Trez Craiova. CF al AC este 4417150.Perioada de valab a garant de particip va fi de 90 zile de la data lim de depun a ofert.In caz extind perioadei de valab a ofert, perioada de valab a garan pentru particip va fi prelungita in mod coresp.In cazul in care CNSC respinge contestatia formulata de ofertant in cadrul prezentei proceduri de atrib, AC va retine contestatarului din garant de particip suma de 5136, 05 lei, calculata conf art. 2781 alin. (1) din OUG 34/2006, cu modif si complet ulter. Dispoz art. 2781alin. (2) din OUG 34/2006 cu modif si complet ulter se vor aplica in mod corespunzator.Echivalenta pentru o garan de particip depusa in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Restituirea garan de particip se va face in conformitate cu prevederile art. 88 din HG nr 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, exprimata procentual, este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3)din HG 925/2006, in termen de 10 zile de la semnarea contractului.In cazul constituirii acesteia prin Scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul 5.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Prezentarea declaratiilor privind eligibilitatea.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 6A si Formularul 6B.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, tertul/tertii sustinatoritrebuie sa prezinte Formularul 6A si Formularul 6B. In completarea Formularului 6B tertul/tertii sustinatori trebuie sa faca referire doar la lit. a), lit. c)1 si lit. d) dinart.181 din O.U.G. nr. 34/2006.Cerinta nr.2: Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 7.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauzab) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.d) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Cerinta nr.3: Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va prezenta CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 8), conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010.In cazul unei asocieri, acest certificat va fi completat in numele asocierii, de catre lider.Cerinta nr.4: Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Persoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele, respectiv: ?certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale;?certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice.Acestea se vor prezenta in original, copie legalizata sau copii certificate ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local si ca nu inregistreaza datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu legislatia tarii de origine.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local (indiferent de cuantumul acestora) astfel: - pentru ofertantii persoane juridice romane ? daca inregistreaza datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele- pentru ofertantii nerezidenti ? daca inregistreaza datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu legislatia tarii de origineCerinta nr.5: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. (Formularul 9).Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizare, derularea si finalizarea procedurii: ION PRIOTEASA, IOVAN CRISTINEL NICUSOR, IVANOVICI LAURENTIU, BARBARASA GHEORGHE, MAJINA ILEANA, TOMA ZOTY VERONICA, LAPADAT MARIN, GHITA ANISOARA, AVRAMOIU DANIELA, UNGUREANU CRISTIAN AUREL, PAPPA DAN RADU ILIE, CAPATINA VALENTIN-IULIAN, SURUGIU OCTAVIAN VIOREL, VISAN VIOREL, NITA MARIANA, ROMANESCU LIDIA, STANCUTA VERONICA, OCROTEALA ALEXANDRU, IONICA DANA GABRIELA, BUSNEAG LIANA, PURCARIN EMIL GABRIELPersoane cu functii de decizie - consilieri judeteni - C.J.Dolj: Avram Cezar Gabriel, Badea Marian, Baragan Stelian, Bercea-Florea Georgica, Bica Gheorghe, Brezniceanu Alexandru, Calin Cosmin-Petrut, Ceana Mihaela, Ciurlin Costica, Dinca Oana Manuela, Drignei Daniel, Dumitrache Silviu-Ionut, Durle Dumitru-Cosmin, Gaina Florea, Irinei MarianIoan, Luica Dorel, Marcea Marcel, Marin Marian Viorel, Marinescu Sofi-Sabin, Mituletu Constantin-Florin, Moise Simona, Mosoiu Constantin, Motoi Nichi-Silviu, Neatu-Breciuga Mihail-Adrian, Odolbasa Victor, Paloiu Marian-Daniel, Soare Mihai, Stancu Florinel, Tarnita Daniela, Tanasescu Alina-Elena, Ursu Andrei-Tudor, Vasile Dorin-Cosmin, Vaduva Fanel, Voiculescu Ion.Formularul va fi prezentat si de catre asocia?i/ subcontractant/tertul sustinator, dupacaz. Cerinta nr.1Pentru persoanele juridice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, care sa cuprinda date reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Din certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte: -ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice-ca nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic, in conformitate cu prevederile art. 181, lit.a, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizataCerinta nr.2: Pentru persoanele juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Din datele cuprinse in certificate trebuie sa rezulte ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati in conformitate cu obiectul achizitiei. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident, ca nu se afla in faliment, in conformitate cu prevederile art. 181, lit.a, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formularul 10) prin care, incazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz: a) Ca inaintea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania.b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la legalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina, acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.c) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii dintre persoane juridice straine, se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.In cazul unei asocieri, liderul, persoana juridica straina, este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Contractul de achizitie publica va fi incheiat numai dupa ce se va prezenta dovada legalizarii asocierii.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Ofertantul va trebui sa prezinte lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formularul 12).In cazul unei asocieri, acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte., Prezentarea de informatii privind experienta similara.Se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara (Formularul 13) pentru fiecare contract similar, executat in ultimii 5 ani, propus pentru indeplinirea cerintei minime.Cerinta minima: Ofertantul va face dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, 1, 2 sau maxim 3 contracte, a carui/caror valoare (cumulata) sa fie de minim 1.350.000 lei, fara TVA, de natura si complexitate similara lucrarilor din Anexa C la prezenta Fisa de date? Descrierea lucrarilor ? respectiv: -lucrari de consolidare - cladiri monumente istorice, -lucrari de arhitectura - cladiri monumente istorice, -lucrari restaurare componente artistice (decoratiuni interioare si exterioare, scafe, frize, stucaturi, vopsitorii artistice)- cladiri monumente istoricePentru contractele exprimate in alte monede se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anul in care contractulrespectiv a fost semnat.Ultimii 5 ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere tehnica din partea unui tert sustinator, conform art. 190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, privind cifra de afaceri, si tertul sustinatortrebuie sa completeze Formularul 13 si Formularul 21.Ofertantul va prezenta: -certificari de buna executie pentru lucrarile propuse in vederea indeplinirii cerintei minime privind experienta similara, care sa cuprinda informatiile prevazute laart.188, alin.(3), lit.a) din OUG nr.34/2006-documente doveditoare din care sa reiasa atat valoarea lucrarilor executate, cat si executarea acelor categorii de lucrari solicitate ca experienta similara (de ex.: devize de lucrari), respectiv: -lucrari de consolidare - cladiri monumente istorice, -lucrari de arhitectura - cladiri monumente istorice, -lucrari restaurare componente artistice (decoratiuni interioare si exterioare, scafe, frize, stucaturi, vopsitorii artistice)- cladiri monumente istoriceDocumentele prezentate in copie vor fi semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.In cazul in care documentele prezentate nu sunt relevante, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii si documente suplimentare., Prezentarea de informatii privind dotarile specifice (Formularul 14).Cerinta minima: Avand in vedere complexitatea lucrarilor, precum ?i faptul ca interven?iile se vor face la o cladire aflata pe lista monumentelor istorice, grupa A, se solicita ofertantului sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat (prin contract de inchiriere sau altele similare) la un laborator autorizat si acreditat de analize si incercari in activitatea de restaurare, in conformitate cu legislatia romaneasca in vigoare.In cazul asociatiilor, Formularul 14 trebuie sa fie completat de catre liderul asociatiei si va cuprinde echipamentele de la toti partenerii asociatiei.Acest formular va fi insotit de angajamentul ferm al asociatilor din care sa reiasa ca acestia vor pune la dispozitia proiectului respectivele echipamente., Prezentarea de informatii privind resursele umane si structura managementului.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: a) Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani (conform Formularului 15A).In cazul unei asocieri, fiecare asociat va completa Formularul 15A.b) Lista personalului care va fi responsabil cu derularea contractului, descrierea pe scurt a pregatirii profesionale si experientei (conform Formularului 15B).Cerinta minima - Personalul propus pentru derularea contractului trebuie sa acopere cel putin urmatoarele functii in cadrul proiectului: ? Director de proiect? Responsabil protectia muncii, autorizat conform legii? Sef santier ? Specialist/Expert atestat M.C.P.N. in domeniul 1 - Restaurare arhitectura ?i domeniul 4 ? Consolidare/restaurare structuri istorice - specializarea E ? executare lucrari? Specialist/Expert atestat M.C.P.N. in domeniul 1 - Restaurare arhitectura, specializarea E ? executare lucrari? Specialist/Expert atestat M.C.P.N. in domeniul 9 - Conservare/restaurare decoratii piatra, stucatura, specializarea E ? executare lucrari? Specialist/Expert atestat M.C.P.N. in domeniul 10 - Conservare/restaurare metal, specializarea E ? executare lucrari? Specialist/Expert atestat M.C.P.N. in domeniul 8 - Restaurare lemn, specializarea E ? executare lucrari? Specialist/Expert atestat M.C.P.N. in domeniul 6 ? Conservare/restaurare pictura murala, specializarea A ? studii, cercetari si inventarierea monumentelor istorice ?i specializarea E ?executare lucrari? Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat M.D.R.T si M.C.P.N.? Responsabil cu asigurarea calitatii AQ/CQ, atestat ISC sau cu dispozi?ie internaNota: Specialistii/Expertii atestati MCPN nominalizati in Lista personalului cheie, care poate fi mobilizat pentru executia contractului, pot cumula maxim doua pozitii.Pentru specialistii/expertii atestati din personalul propus se vor atasa urmatoarele documente: -copii ale atestatelor / autoriza?iilor-declaratii de disponibilitate prin care isi declara disponibilitatea pentru proiect, pe toata durata acestuia (Formularul 15C)-copii certificate ?conform cu originalul? ale contractelor de munca, de colaborare aferente sau angajamente/ acorduri de participarePentru ceilalti membrii din personalul propus se vor atasa urmatoarele documente: -C.V. ?uri(Formularul 15D)-Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute(mentionate in CV)-declaratii de disponibilitate prin care isi declara disponibilitatea pentru proiect, pe toata durata acestuia (Formularul 15C)-copii certificate ?conform cu originalul? ale contractelor de munca, de colaborare aferente sau angajamente/ acorduri de participareDocumentele prezentate in copie vor fi semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.Ofertantul va prezenta un Angajament privind resursele umane, ca in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui, cu aprobarea Autoritatii Contractante, numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea candidaturii si numai dupa semnarea contractului de lucrari.Ofertantul, persoana juridica straina, va trebui sa indeplineasca aceleasi conditii ca si persoana juridica romana referitoare la personalul propus pentru indeplinirea contractului.In cazul unei asocieri, Formularul 15 B va fi completat de catre liderul asociatiei si va cuprinde personalul propus de fiecare membru al asociatiei in cadrul echipei care va duce la indeplinire acest contract, precizand pozitia pentru care este propus., Prezentarea de informatii privind subantreprenorii/asociatiiOfertantul ? liderul Asociatiei va completa: Lista cuprinzand asociatii / subcontractantii (Formularul 16). In lista vor fi inclusi toti asociatii, precum si subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca o parte a contractului de achizitie publica (partea subcontractata in exprimare valorica).Nu este permisa subcontractarea totala a contractului. PrezentareacertificatuluiISO 9001:2008 ? sistem de management al calitatii (sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul contractului.Certificatul solicitat trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentat in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza., Prezentarea certificatului ISO 14001:2004 sistem de management de mediu (sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul contractului.Certificatul solicitat trebuie sa fie valabil la data limita de depunere aofertelor si va fi prezentat in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2013 08:32