Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari suplimentare la obiectivul de investitii "Consolidare bloc locuinte str.Martir Horea nr.22"


Detaliu pentru invitatia numarul 356389
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BACAU
Numar invitatie: 356389/09.12.2013
Denumire contract: Lucrari suplimentare la obiectivul de investitii "Consolidare bloc locuinte str.Martir Horea nr.22"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BACAUCod fiscal: R4278337, Adresa: STR. MARASESTI NR.6, Bacau, Telefon: +40 234581849, Fax: +40 234588757
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari suplimentare la obiectivul de investitii "Consolidare bloc locuinte str.Martir Horea nr.22"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie si montare esafodaje necesare pentru sustinerea structurii de rezistenta in vederea realizarii lucrarilor de consolidare a blocului de locuinte din strada Martir Horea nr.22, avariat in urma deflagratiei din data de 21.12.2010Valoarea estimata nu cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, deoarece in cazul procedurii de fata nu sunt aplicabile prevederile art.29 alin.(2^1) din OUG 34/2006 actualizata.
II.1.6) CPV: 45262120-8 - Lucrari de montare de esafodaje (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 55, 273.39 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 1105, 46 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat leul se va face la cursul leu/valuta comunicat de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 10 zile.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( = 120 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor). GP se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 alin.(1) din HG 925/2006 respectiv prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. In cazul constituirii prin virament bancar, banii se vor vira in contul Municipiului Bacau deschis la Trezoreria Bacau cu nr.: RO28 TREZ 0615 006X XX00 0234 (CIF RO 4278337). Dovada constituirii GP va fi postata in SEAP cu semnatura electronica si va fi prezentata in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire la sediu Primariei Bacau, str. Marasesti nr.6 pana la data limita stabilita pentrudepunerea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in favoarea Autoritatii contractante: MUNICIPIUL BACAU, asa cum s-a solicitat in fisa de date a achizitiei, vor fi respinse ca inacceptabile.-Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004. - Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se va constitui: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conf. art.90 alin(1) sau-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf. art.90 alin.(3) din HG 925/2006, actualizata si cu respectarea prevederilor HG 1045/oct. 2011.Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de buna executie, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 180, 181, 182 si 69ยน din OUG 34/2006, actualizata si Ordinul presedintelui ANRMAP, nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. In cazul in care, se dovedeste ca operatorii economici participanti la procedura se afla intr-una din situatiile prevazute la art.180, art.181 sau art.69^1 din OUG 34/2006 actualizata, conform documentelor depuse in cadrul procedurii, acestia vor fi exclusi din procedura de atribuire a prezentului contract.Cerinta 1Eligibilitate: - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinireDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - completare formular 2, sau certificat echivalent.Cerinta 2Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinireDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - completarea formularului 3 cu anexe: - certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, - certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor locale.Din certificatele fiscale prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc._la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare;Cerinta 3Calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinireCompletare - Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 4Cerinta 4Neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri: Romeo Stavarache ? PrimarMihai Sustac ? ViceprimarVasile Tescaru - ViceprimarIlie Birzu ? Consilier LocalDaniel-Dragos Stefan ? Consilier LocalCorneliu-Dan Jitariu ? Consilier LocalNeculai Nechita ? Consilier LocalGeorge Bogatu ? Consilier LocalCristinel Manolache ? Consilier LocalVasile Dragusanu ? Consilier LocalCostel Bujor ? Consilier LocalStefan Bogdan Stanciu ? Consilier LocalIrina Daniela Florea ? Consilier LocalElena Cosma ? Consilier LocalConstantin Scripat ? Consilier LocalRadu Ababei ? Consilier LocalMaria Enasel ? Consilier LocalIulian Stoican ? Consilier LocalMaria Raluca Nastase - Consilier LocalGhiorghe Huluta - Consilier LocalIsabela Elena Adam ? Consilier LocalLaurentiu Novac Diaconu ? Consilier LocalViorelCojocaru - Consilier LocalPaul Valerian Timofte - Consilier LocalLaurentiu Popa ?Consilier LocalSef Serviciul Tehnic Investitii ? Romica ChindrusSef Serviciul Achizitii ?Matei IoanaDirector Economic -Clementina VinericaAdministrator Public -Leonard Stelian Padureanu- presedinte comisie de evauareDirector Directia Tehnica - Cristina Gabriela Buzdugan - membru comisie de evauareViorica Borta ? Consilier - Serviciu Juridic si Aplicarea Legilor Proprietatii- membru comisie de evauareLaura Popa ? Consilier Serviciul Tehnic Investitii - membru comisie de evauareGrosuleac Violeta ? Consilier Serviciul Achizitii- membru comisie de evaluareModaliatea de indeplinireCompletare - Declaratie privind evitarea conflictului de interese prin neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 actualizata ? Formular 5Cerinta 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinireCompletarea certificatului de participare la procedura cu oferta independenta ? Formular 6Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Din certificatele fiscale prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc._la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul / candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 actualizata, atunci ofertantul/candidatul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Documentele vor fi prezentate scanate dupa original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Formularele de mai sus se vor prezenta de toti ofertantii si de catre ofertantii asociati - daca este cazul.Tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul 2, Formularul 3 pct.a, c^1 si d, si Formularul 5 - daca este cazul.Subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul 5 - daca este cazul.Toate documentele solicitate se vor depune in SEAP scanate dupa originale, copii legalizate sau copii lizibile conform cu originalul (dupa caz). Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 183 din OUG 34/2006, actualizata privind forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Cerinta 1Forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul de activitate si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul / candidatul este stabilit.Modalitatea de indeplinire-Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Acest document trebuie prezentat de toti ofertantii si ofertantii asociati care vor fi implicati in realizarea obiectului contractului. In cazulofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator autoritatea contractanta va solicita prezentarea acestui document la sediu in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator in original/copie legalizata.In cazul in care exista incertitudini referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Informatii generale si declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, inclusiv media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 aniSe va completa si prezenta- formularul 7 - Informatii generale si declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, inclusiv media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Formular 8. Declaratiava fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importantelucrari. Respectivele certificari indicabeneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clientiprivati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca aufost efectuate in conformitate cu normeleprofesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;, Cerinta 2Declaratie privind experienta similara ca si executant.Cerinta min.oblig: Experienta similara ca executant - Formular 9 si Formular 10 - se solicita ca ofertantul sa fi finalizat sau dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita de depunere a ofertelor lucrari de constructii similare celor ce se vor achizitiona.Pentru demonstrarea cerintelor privind experienta specifica se vor prezenta documente justificative, in original sau copie lizibila "conform cu originalul" semnate si stampilate de catre reprezentantul legal/ imputernicit al ofertantului, precum: parti relevante ale contractelor /recomandari / procese-verbale de receptie / orice alte documente echivalente contrasemnate de autoritatile contractante/ clientii privati, beneficiari ai lucrarilor, din care sa reiasa modul de indeplinire a obligatiilor asumate precum si indeplinirea cerintei valorice.Nota: prin formulele ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contract de lucrari finalizat? se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala; sau- lucrari receptionate insotite de proces verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala., Cerinta 3Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;, Cerinta 4
Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile si echipamentele
tehnice pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractului.In cazul unei asocieri se vor lua in considerare dotarile si echipamentele
tehnice ale tuturor ofertantilor parteneri asociati. In acest caz Declaratia privind utilajele trebuie completata de catre liderul de asociere si sa cuprinda echipamentele tuturor partenerilor asociati;Cerinte minime obligatori: Ofertantul va face dovada detinerii (dotare proprie /inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a
utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in
realizarea contractului., Cerinta 5
Declaratie privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, partile din contract pe care acesta / acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale
acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora.In cazul in care exista subcontractanti se va prezenta acordul de subcontractare. Certificat ISO 9001 sau echivalent privind sistemul de management al calitatii, sau sau in cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate deoperatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. In cazul depunerii unei oferte comune/asociatii cerintele privind standardul de management al calitatii trebuie sa fie indeplinite de fiecare membru al asociatiei pentru partea de contract care o realizeaza.Certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii nu poate faceobiectul sustinerii acordate de catre o alta persoana, Certificat ISO 14001 sau echivalent privind sistemul de management de mediu, sau in cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate deoperatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. In cazul depunerii unei oferte comune/asociatii cerintele privind standardul de management al calitatii trebuie sa fie indeplinite de fiecare membru al asociatiei pentru partea de contract care o realizeaza.Certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii nu poate face obiectul sustinerii acordate de catre o alta persoana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.12.2013 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer