Achizitie publica - Lucrari suplimentare la obiectivul de investitii Asfaltarea strazilor din interiorul satului Corund, comuna Corund, judetul Harghita
Detaliu pentru invitatia numarul 325852
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325852/07.05.2012
Denumire contract: Lucrari suplimentare la obiectivul de investitii Asfaltarea strazilor din interiorul satului Corund, comuna Corund, judetul Harghita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna CorundCod fiscal: 4246084, Adresa: 537060 CORUND, NR. 589, JUD. HARGHITA, Corund, Telefon: 0266-249101, Fax: 0266-249101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: 537060 CORUND, NR. 589, JUD. HARGHITA, Corund, Romania, cod postal: 537060, telefon: +40 266249101, fax: +40 266249101, persoana de contact: ALBERT VAGASI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Primariei Corund, adresa: 537060 CORUND, NR. 589, JUD. HARGHITA,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari suplimentare la obiectivul de investitii Asfaltarea strazilor din interiorul satului Corund, comuna Corund, judetul Harghita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea unori lucrari suplimentare conform Caietului de sarcini la obiectivul de investi?ii: "Asfaltarea strazilor din interiorul satului Corund, Comuna Corund, jud. Harghita.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 000, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 20.000 RON.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante, confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru autoritatea contractanta, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, - Formular nr.25, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile. Durata de valabilitate a garantiei de participare incepe de la data limita de primire a ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este: RO21 TREZ 0285 006X XX00 0272, deschis la Trezoreria Odorheiu Secuiesc. Dovada constituirii garantiei de participare, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma egala cu: 4779.99 lei, in conformitate cu art.278A1 alin.(1) lit.a) din OUG nr.34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in procent de: 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari, care se va prezenta in original. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului, in conformitate cu prevederile art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006, modificata de HG nr.1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr.1; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 actualizata -Formular nr.2; Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr.3; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr.4; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69A1 din OUG nr.34/2006 actualizata - Formular nr.5; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Farkas Hegyi Denes- Presedintele comisiei de evaluare; Mate Katalin - Membru comisie de evaluare; Molnos Zsuzsanna- Membru comisie de evaluare; Vagasi Albert- Membru comisie de evaluare; Mate Berta -Membru comisie de evaluare. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; Persoanele juridice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe proprie raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati legale ce are competenta in acest sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana. Certificat constatator - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, din care sa rezulte ca, ofertantul este legal constituit si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani incheiati, sa fie cel putin egala cu: 2.000.000 lei., Bilantul contabil pentru ultimii 3 ani, respectiv: 2010, 2009, 2008, insotit de contul de profit si pierderi, vizat si inregistrat de organele competente. In situatia in care operatorul economic si-a vizat si inregistrat la organele competente bilantul contabil aferent anului 2011, acesta va prezenta bilantul contabil aferent exercitiilor financiare: 2011, 2010, 2009. Persoanele juridice straine vor prezenta documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana., Tert sustinator economic si financiar.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 alin.(2) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit. a), cA1) si d) din OUG nr.34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii cinci ani, maxim 2 contracte de lucrari similare, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: 1.000.000 lei fara T.V.A. Se vor prezenta partile relevante ale contractelor (paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi), recomandarile din partea beneficiarilor, procesele verbale partiale /la terminarea lucrarilor/finale., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani; Lista privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului de lucrari si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil; Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: RTE Drumuri si poduri1pers , sa faca dovada disponibilitati si experienta similara la o lucrare de aceasi natura si complexitate cu o vechime de min 5 ani in domeniu, Inginer CFDP , Manager de proiect 1 pers, Inginer CFDP cu experienta similara la o lucrare de aceasi complexitate, Inginer topograf cu aut. 1 pers, cu experinta similara, Responsabil pentru calitate 1 pers cu experienta similara, Asfaltator 6 pers. Pentru specialistii angajati in contract, se vor prezenta: curriculum vitae, declaratia de disponibilitate, diplome, atesta, Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune (in proprietate, prin contract de inchiriere, contract de colaborare, contract de comodat sau contract de leasing, prin angajamente privind punerea la dispozitie) de urmatoarele utilaje si echipamente tehnice considerate necesare pentru realizarea in bune conditii a investitiei: Statie de asfalt 1buc; Statie de betoane cu 1buc; Repartizator finisor asfalt1 buc;Cilindru pt asfalt min 8to 2buc; Autogreder1bucCilindru compactor min. 3to pt asfalt1buc;Cilindru terasamente 1buc; Excavator pe pneuri 1buc; Autobasculante min 20to3buc;, Informatii privind subcontractantii.In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Asociatii.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebuisa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a ofertantului si laCapacitatea de exercitare a activitatii profesionale. Capacitatea economicasi financiara precum si capacitatea tehnica si/sau profesionala va fi evaluataprin insumarea resurselor intregului grup.Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor., Tert sustinator tehnic si/sau profesional.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190 alin.(2) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), cAl) si d) din OUG nr.34/2006. Certificatul cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii. Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii., Certificatul cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management de mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii. Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Descriere: Componenta financiara: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 60 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 361 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009. Pentru preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P1(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (60 puncte), unde: P1(n) - pretul ofertei
Perioada de garantie
20
Descriere: Descriere: Perioada de garantie acordata lucrarilor: Pentru oferta cu durata de garantie cea mai mare acordata se acorda punctaj maxim, 20 puncte.Pentru celelalte oferte se va aplica formula: P2(n) = (perioada(n) /perioada maxima) x punctajul maxim acordat (20 puncte), unde: perioada(n) - perioada de garantie acordata. NOTA: pentru o abordare unitara, termenul minim acordat va fi de 24 de luni (sub acest termen ofertele vor fi considerate neconforme) iar termenul maxim va fi de 60 de luni (peste acest termen se considera ca acesta este ofertat doar pentru obtinerea unui punctaj mai mare, neavand o baza reala).
Termen de executie
20
Descriere: Termenul de executie a lucrarilor: a) pentru cea mai scurta durata de executie d(m) (cea mai mica durata de realizare a lucrarii: durata minima) se acorda 20 puncte; fiecare oferta va fii insotita de un grafic fizic si valoric de executie cu descierea succinta a termenelor de realizare anumitelor faze de lucrari.b) pentru alta durata d(n) (alte durate de realizare a lucrarii ofertate de participanti) cuprinse intre durata minima (1 luni) si durata maxima (5 luni) se acorda punctajul astfel: P3(n) = (durata minima/durata(n)) x punctajul maxim acordat (20 puncte), durata minima este de 1 luni;, durata mai mica de 1 luni de nu se puncteaza, durata maxima este de 5 luni, durata mai mare de 5 luni nu se accepta. Ofertele care au ca termen de execu?ie mai mare de 5 luni vor fii declarate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibil integral in SEAP, la adresa http: //www.e-licitatie.ro/PUBLIC/RFQ/RFQInvitation
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.05.2012 22:14