Achizitie publica - Lucrari suplimentare la pista de biciclete aferente proiectului " Pe doua roti fara granita -dezvoltarea pistei de biciclistii " Salonta Bihor
Detaliu pentru invitatia numarul 338518
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338518/01.11.2012
Denumire contract: Lucrari suplimentare la pista de biciclete aferente proiectului " Pe doua roti fara granita -dezvoltarea pistei de biciclistii " Salonta Bihor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SalontaCod fiscal: 4593423, Adresa: Str. Republicii nr. 1, Salonta, Telefon: 0259-373243, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Republicii nr. 1, Salonta, Romania, cod postal: 415500, telefon: +40 0259-373243, persoana de contact: Laszlo Torok
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Salonta, str. Republicii nr. 1, Judetul Bihor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari suplimentare la pista de biciclete aferente proiectului " Pe doua roti fara granita -dezvoltarea pistei de biciclistii " Salonta Bihor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari suplimentare aferente proiectului " Pe doua roti fara granite-Dezvoltarea pistei de biciclisti in intra si extravilanul Municipiului Salonta, jud. Bihor
II.1.6) CPV: 45233162-2 - Lucrari de constructii de piste de biciclete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 625, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaCuantumul garantiei de participare ? 10.000 lei, sau echivalent in eur, la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.In cazul in care ofertantul face parte din categoria IMM in conf. cu Legea nr. 346/2004, pentru a beneficia de reducerea de 50%, va atasagarantiei de participare si declaratia de incadrare in categoria IMM.Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: a) ordin de plata, in contul RO39TREZ0835006XXX000030, deschis la Trezoreria Municipiului Salontab) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractanteScrisorile de garantie vor fi eliberate de o banca din Romania, sau dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent inRomania.c) achitarea sumei la casieria Primariei municipiului Salontad) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioadasolicitata. Acesta trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- Perioada de valabilitate a garantiei - 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.- Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare (in original) prezentata in partea exterioara a plicului, nu va fi deschisa si va ficonsiderata respinsa in cadrul sedintei de deschidere, conform art. 33 alin. 3 din HG 925/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
DaGarantia de buna executie va reprezenta 10% din valoarea fara TVA a contractului / 5 % pentru IMM, si se va putea constitui prin una dinurmatoarele modalitati, in termen de maximum 5 zile de la semnarea contractului, devenind anexa la contractul incheiat: 1. scrisoare de garantie bancara2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea TrezorerieiStatului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretulcontractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Dovada neincadrarii la prevederile art. 180, 181 si art. 69?1 din OUG 34/2006- declaratia privind eligibilitatea - Formularul 4a- declaratie privind neincadrarea in art. 181 din oug 34/2006- Formularul 4b- declaratie privind neincadrarea in art. 69^1 din oug 34/2006- Formularul 4cConform art. 69^1 din OUG 34/2006, persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contactante sunt: Torok Laszlo; - Primar, IllyesLajos - Viceprimar si Groza Ioan - responsabil achizitii publice si consilieri locali care au aprobat bugetul: Nagy Arpad, Szasz Denes-Albert, Horvath Janos, Szijjarto Szilard, Gali Terezia, Balogh Peter, Boit Nicolaie-Ioan, Buz Ramona-Angela, Vesa Ioan, Sala Razvan-Sergiu.Certificat de participare la procedura de cerere de oferta cu oferta independenta - in baza ORDINULUI nr. 314/2010.- Formularul F5Declararea calitatii in care operatorul economic participa la procedura -in nume propriu/asociat/subcontractant, declaratie privind calitateade participant la procedura- Formularul F3NOTA: In situaIia in care din documentele solicitate mai sus, reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180, art. 181 sau deart. 69?1 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Sunt asimilati situatieiexpuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare iregistrate la ANRMAP, care atesta neindeplinireaobligatiilor contractuale in sensul prevederilor art. 181 din OUG nr. 34/2006, respectiv ale art. 97^1 din HG nr. 925/2006 actualizata.Certificat de Atestare Fiscala. Se va prezenta un formular emis de admimistratia Finantelor Publice, in original sau copie lizibila cu mentiunea " Conform cu Originalul" din care sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, privind datoriile fata de bugetul de stat. Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozie si Taxe locale, privind datoriile fata de bugetul local. Se va prezenta un formular emis de Directia Impozie si Taxe locale, in original sau copie lizibila cu mentiunea " Conform cu Originalul", din care sa reyulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Dovada faptului ca obiectul de activitate al ofertantului autorizeaza executia lucrarilor ce fac obiectul achizitiei publice, in acest sens sesolicita prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990.Certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, 2009, 2010, 2011, sa fie minimum900000 lei. Din fisa de informatii generale sa rezulte sediul, datele deidentificare, numarul de telefon, fax, contul deschis la Trezorerie si contulpentru restituirea garantiilor de participare la procedura a ofertantilor
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Dovada detinerii personalului necesar pentru executarea lucrarilor.Declaratie cuprinzand personalul muncitor de specialitate, prin care sa facadovada ca detine personalul de specialitate necesar atestat/autorizat pentruexecutarea lucrarilor care fac obiectul procedurii.- muncitori calificati si necalificatiSe va atasa declaratiei: copia stampilata si semnata pentru conformitate cu originalul a certificatuluide atestare pentru RTE; precum si a legitimatiei - valabile la data depuneriiofertelor, CV-ul persoanelor de mai sus, dovada raporturilor juridice dintre ofertant si personalul nominalizat indeclaratie-diplomele/atestatele fiecarei persoane nominalizate mai sus.NOTA: pentru muncitori calificati si necalificati nu se vor prezentadocumentele solicitate mai sus., Dovada ca ofertantul are utilaje, instalatii, echipamente tehnice pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului si forma de punere la dispozitie- dotare proprie, inchiriere sau contract comodat, angajamentul proprietaruluide punerii la dispozitie pe perioada indeplinirii contractului, Dovada executarii in ultimii 5 ani a cel putin unui contract avand ca si obiectlucrari similare cu cele care fac obiectul procedurii, cu o valoare egala sau mai mare decit valoarea estimata de625.000 lei fara T.V.A.Prezentarea modului de indeplinire a obligatiilor contractuale: o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit Dovada asigurarii managementului calitatii si de mediu.- ISO 9001:2008 si ISO 14001:2005Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 30.10.2012 11:01