Achizitie publica - Lucrari suplimentare pentru Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Golaiesti - Ungheni pentru proiectului integrat "Asfaltare drum comunal DC 16 in comunele Golaiesti si Ungheni, judetul Iasi, L=8,2km, Infiintare sistem de canalizare si statie de epurare
Detaliu pentru invitatia numarul 336381
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336381/02.10.2012
Denumire contract: Lucrari suplimentare pentru Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Golaiesti - Ungheni pentru proiectului integrat "Asfaltare drum comunal DC 16 in comunele Golaiesti si Ungheni, judetul Iasi, L=8, 2km, Infiintare sistem de canalizare si statie de epurare ape uzate in satele Golaiesti si Ungheni, Infiintare sistem de alimentare cu apa in satele Coada Stincii, Golaiesti, Podu Jijiei, Gradinari, Infiintare centru de ingrijire copii in comuna Golaiesti, judetul Iasi"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GOLAIESTI (CONSILIUL LOCAL GOLAIESTI)Cod fiscal: 4540577, Adresa: sat Golaiesti, comuna Golaiesti, judetul Iasi, Golaiesti, Telefon: 0232/236614, Fax: 0232/236614
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Chisinaului, nr. 27, et. 1, Iasi, jud. Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700177, telefon: +40 0332408304, fax: +40 0332402539, persoana de contact: Terminalul Iasi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Chisinaului, nr. 27, et. 1, Iasi, jud. Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700177, telefon: +40 0332408304, fax: +40 0332402539, persoana de contact: Terminalul Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (dezvoltare intercomunitara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari suplimentare pentru Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Golaiesti - Ungheni pentru proiectului integrat "Asfaltare drum comunal DC 16 in comunele Golaiesti si Ungheni, judetul Iasi, L=8, 2km, Infiintare sistem de canalizare si statie de epurare ape uzate in satele Golaiesti si Ungheni, Infiintare sistem de alimentare cu apa in satele Coada Stincii, Golaiesti, Podu Jijiei, Gradinari, Infiintare centru de ingrijire copii in comuna Golaiesti, judetul Iasi"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari suplimentare pentru Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Golaiesti - Ungheni pentru proiectul integrat "Asfaltare drum comunal DC 16 in comunele Golaiesti si Ungheni, judetul Iasi, L=8, 2km, Infiintare sistem de canalizare si statie de epurare ape uzate in satele Golaiesti si Ungheni, Infiintare sistem de alimentare cu apa in satele Coada Stincii, Golaiesti, Podu Jijiei, Gradinari, Infiintare centru de ingrijire copii in comuna Golaiesti, judetul Iasi"
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 990, 872.56 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: pentru Lotul I: 8891 lei, pentru Lotul II: 10336, 47 lei, pentru Lotul III: 681 lei. Constituire: conf. art. 86 din HG 925/2006 react. Contul: RO70TREZ40624840271XXXXX deschis la Trezoreria Iasi. Of. din categ. IMM conf. Lg nr.346/2004 gar. de particp. se const. in propor. de 50% din cuantumul precizat. Per de valab.: 90 de zile calendaristice de la data limita de dep. a of. Restituire: conf. art.88 din HG925/2006 reactualiz. In cazul form. unei contestatii, in masura in care CNSC disp resp acesteia, aut. contr. va retine contestatorului din gar de particip in rap de val estimata a contractului o suma procentuala conform art. 278ind.1 din OUG 34/2006reactualiz.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din val contractului de lucrari (fara TVA). Modul de constituire a garan de buna exec este conf. art.89 s 90 din HG925/2006 reactualiz. Garantia de buna exec se restituie conf preved. art.92, alin.4 HG925/2006. Atentie! In cazul ofertantilor din categ IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea 346/2004) garantia de buna exec se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documntele in original privind incadrarea IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 - formular nr. 3;2)Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34/2006 - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG 34/2006 - formular nr. 4;3)Se va prezenta certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de ANAF in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4)Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale in original, in copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local vor fi exclusi din procedura de achizitie.5)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular 6.6)Declaratie privind neincadrarea la art. 69 ind.1 din OUG 34/2006-Prezentare Declaratie de neincadrarea la art. 69ind.1 din OUG 34/2006 -formular nr.7. Persoanele cu functii de decizie in autoritatea contractanta sunt: Presedinte, Primar Comuna Golaiesti - Bizdiga Mihai, Pirmar Comuna Ungheni - Marcu Iulian, viceprimar Comuna Golaiesti si membru al ADIGU - Bojoga Mihai, secretar Comuna Golaiesti - Ionescu Mihaela, membrii Consiliului Local al Comunei Golaiesti: Bechet Valeriu, Bojoga Mihai, Boz Vasile, Bulai Gheorghe, Danila Ioan, Gatu Adrian, Mares Aurel, Mocanu Ioan, Negru Sorin, Paduraru Petronel, Simion Constantin, Unghianu Gheorghe, Mihai Vasile, Primar al Comunei Ungheni - Marcu Iulian, Viceprimar - Putina Gheorghe , Secretar - Juverdeanu Gelu, Consiliul Local al Comunei Ungheni: Amarghioalei Costache, Buhus Constantin, Ciornei Corneliu, Gatu Eugen-Remus, Ilie Marius, Maxim Constantin, Petrea Robert Mihai, Petrachi Neculai, Pirtac Mircia, Postolache Valeriu, Vicol Toma, Zamurca Gheorghe.7)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va prezenta Declaratia privnd calitatea de participant la procedura -Formular nr. 5;In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea. 1)Persoane juridice-Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului pentru executia lucrarilor. Se va prezenta Certificat constatator emisde Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul, aflat in perioada de valabilitate. In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau copia legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul.2)Daca este cazul, documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intrepriderilor mici si mijlocii; se va completa formularul nr. 9.3)Persoane fizice romane-Autorizatia de functionare/altele echivalente: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si specializat pentru executarea unor astfel de lucrari.4)Persoane juridice/fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare in tara in care ofertantul este rezident - copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.Cerinte minime obligatorii: Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra medie globala pentru cel mult ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 1.775.000 lei pentru Lotul I, minim 2.067.000 leipentru Lotul II, minim 136.000 lei pentru Lotul III. Bilanturile contabile pt anii pt care se face dovada sau orice alte doc care pot proba informatiile prezentate. Nota: bilanturile contabile sau celelalte doc care probeaza inform prez se vor aduce in copie certificata conform cu originalul. In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004) beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri. Persoane juridice/fizice straine: Daca in tara de rezidenta a op ec straini aceste docum. se depun prin alte metode (spre ex. electronic), of. va depune si o declaratie pe propria raspundere asupra modului de inregistrare a doc. la autoritatile abilitate, specificand denumire si adresa acestora precum si data transmiterii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertatul trebuie sa faca dovada ca a executat cel putin 1 contract care sa aiba ca obiectexecutia de lucrari similare cu cele presupuse de fiecare lot in parte, a carui valoare sa fie de: pentru Lotul I minim 889.000 lei fara TVA, pentru Lotul II minim 1.033.000 lei fara TVA, pentru Lotul III minim 68.000 lei fara TVA. Se vor prezenta copii ale partilor relevante din contractele de executie lucrari, recomandari din partea beneficiarilor, procese verbale de receptie lucrari., Informatii privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Se va prezenta Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - formularul nr.15., Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de mijloacele si echipamentele necesare derularii contractului de executie lucrari., Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere. Se va completa formularul nr. 13 Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere., Informatii privind acordul de asociere (daca este cazul). Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contr.va solicita ca acordul de asociere sa fie autentificat numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, caz in care la incheierea contractului de lucrarise va prezenta un acord de asociere in forma autentica.Ofertele depuse de o asociere tb sa indepl urm cerinte: a)Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener in parte in cadrul asocierii precum si categoriile de lucrari executate de acestia. b)Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. c)Unul din membri trebuie numit ca partener conducator(lider)-responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte., Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora. In cazul in care nu se va subcontracta parte/parti din lucrare se va completa "Nu este cazul". Resursele mat si uman ale subcontr declarati se vor lua in considerare pt partea lor de implicare in contract. Informatii privind managementul calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent valabile la data depunerii ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare., Informatii privind managementul mediului ISO 14001:2005 sau echivalent valabile la data depunerii ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatiei de atribuire se va descarca in mod gratuit de pe www.e-licitatie.ro, aceasta fiind atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 09:13