Achizitie publica - Lucrari suplimentare pentru finalizarea obiectivului Cabana Dichiu din cadrul investitiei ?Dezvoltarea infrastructurii din zona montana inalta a judetului Dambovita?
Detaliu pentru invitatia numarul 338638
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Dambovita
Numar invitatie: 338638/01.11.2012
Denumire contract: Lucrari suplimentare pentru finalizarea obiectivului Cabana Dichiu din cadrul investitiei ?Dezvoltarea infrastructuriidin zona montana inalta a judetului Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean DambovitaCod fiscal: 4280205, Adresa: Piata Tricolorului, Nr 1, Targoviste, Telefon: +40-245-207.612, Fax: +40-245-616.827
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP (www.e-licitatie.ro).
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari suplimentare pentru finalizarea obiectivului Cabana Dichiu din cadrul investitiei ?Dezvoltarea infrastructuriidin zona montana inalta a judetului Dambovita?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform documentatiei tehnice (memoriu tehnic, caiet de sarcini, liste de cantitati) existente pentru Lucrari suplimentare pentru finalizarea obiectivului Cabana Dichiu din cadrul investitiei ?Dezvoltarea infrastructuriidin zona montana inalta a judetului Dambovita?
II.1.6) CPV: 45212000-6 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor de recreere, sportive, culturale, de cazare si restaurante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 382, 714.27 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 7600 lei.Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de min. 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006;In cazul constituirii garantiei prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO15TREZ2715006XXX000252-Trezoreria Targoviste.In cazul in care garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, se va completa Formularul nr. 33 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Dovada constituirii garantiei in original se va prezenta separat de restul ofertei.Ofertantii care vor constitui garantia in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o IMM prin atasarea Formularului nr. 20.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in original la sediul autoritatii contractante, conform art. 86 alin. (6) din HG nr. 925/2006;Ofertantului caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata ca nefondata, i se va retine potrivit art. 2781, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, o parte din garantia de participare, respectiv3.827, 14 lei.
Garantie de buna executie
1) Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv TVA.2) Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;b) prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor art. 90 alin. (3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioarec) autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin. (4), lit. a) si lit. b) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinire: Se va atasaFormularul nr. 1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, completat in original.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinire: 1)Se va atasa Formularul nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, completat in original.2)Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitate de indeplinire: Se va atasa Formularul nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in original.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitate de indeplinire: Se va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat in original.Cerinta nr. 5Operatorii economici (ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinire: Se va atasa, Formularul nr. 5 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat in original.Persoanele care detin functie de decizie (respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) in cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei sunt: 1) lector. univ. dr. Adrian Tutuianu - presedinte Consiliul Judetean Dambovita;2) ec. Leonardo Badea - vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovita;3) ing. Ion Gabriel Grozavu - vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovita;4) dr. Ivan Vasile Ivanoff - secretar judet;5) ec. Carmen Igescu - director executiv Directia Economica, Contabilitate, Control Preventiv;6) ing. Vasile Dinu - director executiv Directia Tehnica si Managementul Serviciilor Publice;7) arh. Dumitru Barbu - arhitect sef;8) ing. Ovidiu Tonea - Sef serviciu Urbanism, Amenajarea Teritoriului si Autorizarea Constructiilor, Institutia Arhitectului Sef9) ing. Sorin Radu - director executiv Directia Achizitii Publice, Servicii, Lucrari, Produse;10) Consilierii judeteni: George Bogdan Ana, Marin Antonescu, Florin Silviu Antoniu, Alexandru Banila, Paul Robert Briceag, Teodor Buta, Adrian Chitescu, Maria Cristea, Georgeta Dinca, Adrian Dumitru, Ioan Ferariu, Ioan Folescu, Ioan Hermenean, Neli Ion, Sorin Ion, Gheorghe Ivan, Mihai Marius Lupoiu, Mihai Alin Manole, Ioan Marinescu, Adrian Mocanu, Vasile Moise, Mihaita Dragos Moldoveanu, Sache Neculaescu, Luminita Elena Olaru, Catalin Cosmin Olteanu, Claudiu Cezar Popescu, Jean Popescu, Liviu Cozmin Stoica, Corneliu Stefan, Marin Tingirica, Mihai Trifan, Teodor Emilian Vasiliu. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitate de indeplinirea) Persoane juridice/fizice romaneSe va atasa Certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, eliberat de ORC sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerii ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.b) Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Observatie: autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in originalsau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 11) Cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de min. 765000 lei, pentru persoanele juridice romane sau echivalentul sumei in euro pentru persoanele juridice straine.Modalitate de indeplinireSe va atasa Formularul nr. 6 - Informatii generale, completat in original., a) Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratia financiara.b) Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta lei-euro este urmatoarea: pentru anul 2009, 4, 2373 lei pentru un euro;pentru anul 2010, 4, 2099 lei pentru un euro;pentru anul 2011, 4, 2379 lei pentru un euro;, 2) In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 28, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate., Modalitate de indeplinirePersoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1), d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 1, Formularul nr. 2 si Formularul nr. 5.MentiuneAtunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1a) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, lucrari similare cu o valoare demin. 382.700, 00 lei, fara TVA.Lucrari executate si duse la bun sfarsit, conform nr. Ordinului ANRMAP 509/2011.Modalitate de indeplinire.Conform prevederilor art. 188 alin. (3).a) Se va atasa Formularul nr. 7 - Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, completat in original.b) Se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul dupa contracte sau de pe parti relevante ale contractelor, sau recomandari din partea beneficiarilor pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara sau dupa procesele verbale la finalizarea contractelor prezentate ca experienta similara.c) Se va atasa Formularul nr. 8 - Experienta similara., Observatii: i. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul este obligat sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi.ii. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 2Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii/tert sustinatorul, dupa caz, trebuie sa dispuna de: Autogreder pana la 175 CP;Vibrator de interior pt.beton actionat, electric 0, 9-1, 5kw;Compactor static autoprop., cu rulouri(valturi), R8-14;de 14tf;Topitor de bitum tractat (exclus tractorul) pana la 500 l;Mas.automata de taiat si indret.ot bet.act.el. d=3-20mm 5-10;Stanta electrica de taiat otel- beton, diam.pina la 40 mm;Masina de fasonat otel-beton d=pina la 40mm 2, 2kw;Autocisterna cu disp.de strop cu m.a.j. 5-8t;Macara de fereastra 0, 15tf, Modalitate de indeplinire.Conform prevederilor art. 188 alin. (3).Se va atasa Formularul nr. 9-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, completat in original. Se va face dovada detinerii utilajelor/echipamentelor solicitate: (1) Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele min. solicitate pentru care se oferteaza. (2) Pentru echipamentele inchiriate se vor atasa dupa contract/precontract de inchiriere/acord de punere la dispozitie, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul in care vor fi marcate echipamentele min. solicitate pentru care se oferteaza., Cerinta nr. 3Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii/tert sustinatorul, dupa caz, trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare, pentruindeplinirea in bune conditii a contractului (personal de specialitate care va avea rol esential in indeplinirea contractului): a) Sef santier - diploma studii superioare in domeniu, cu experienta pe o pozitie similara in min. 1 contract avand ca obiect lucrari similare;b) Responsabil tehnic cu executia-atestatMECMA si legitimatie, valabil/a la data limita de depunere a ofertelor, cu studii superioare in domeniu;, c) Responsabil cu calitatea - atestat/autorizat - cu atestatul/autorizatia si legitimatie, sau decizie interna valabil/a la data limita de depunere a ofertelor, cu studii superioare in domeniu si cu experienta pe o pozitie similara in min 1 contract avand ca obiect lucrari similare.d) Responsabil cu SSM - cu pregatire in domeniul securitatii si sanatatii, conform Norma metodologica din 11/10/2006 de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006.Modalitate de indeplinire.Conformprevederilor art. 188 alin. (3).Se vor atasa: (a) Formularul nr. 10 - Informatii generale privind angajatii, completat in original.b) Formularul nr. 11 - Personal ce va fi angajat in contract, completat in original. c) Formularul nr. 12 - Angajamentul ofertantului privind resursele umane, completat in original. Pentru fiecare specialist nominalizat de catre ofertant, inFormularul nr. 11, se va atasa Formularul nr. 13 - Curriculum vitae, cu semnatura persoanei in origin, Din CV trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului si toate celelalte cerinte precizate in acest formular.Copii lizibile cu mentiunea conform cu originaluldupa documente care atesta pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (diplome, adeverinte, autorizatii, legitimatii, decizii de numire, certificate), contracte de colaborare sau angajamente/acorduri de participare ce au fost obtinut de catre ofertant, in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, etc. detinute de specialistii angajati in contract conform Formularului nr.11. Formularul nr. 14 - Angajament in nume personal, se va prezenta pentru fiecare dintre persoanele de specialitate angajate in contract conform Formularului nr. 11, in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, completat in original., Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post. Ofertele in care nu vor fi nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conf. art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica (la notariat) al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1), d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare., Modalitate de indeplinire.Se va atasa de catre tert sustinatorul tehnic/profesional: (1) Formularul nr. 29 - Angajament privind sustinerea tehnica, privind logistica, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care se dispune si care urmeaza a fi folosite efectiv pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, in forma autentica (la notariat);(2) Formularul nr. 30 - Declaratie privind logistica, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care se dispune si care urmeaza a fi folosite efectiv pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, si anexa, in forma autentica (la notariat).(3) Formularul nr. 31 - Angajament privind sustinerea profesionala pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, in forma autentica (la notariat);, (4) Formularul nr. 32 - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere si care urmeaza a fi efectiv alocat pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, in forma autentica (la notariat);(5) Formularul nr. 1, completat in original.(6) Formularul nr. 2, completat in original.(7) Formularul 5, completat in original., Informatii privind subcontractatiiCerinta nr. 1In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit., Modalitate de indeplinirea) Se va atasa Formularul nr. 15-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, completat in original.b) Formularul nr. 5, completat in original.c) Se vor prezenta documente relevante privind resursele materiale si umane pe care subcontractantii declarati le vor folosi pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie atribuit., Informatii privind asociatiiCerinta nr. 1In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Modalitate de indeplinireSe vor atasa: (1) Formularul nr. 16 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, completat in original.(2) Acordul de asociere (model Formularul nr. 17), in original/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana dupa acestea.(3)Formularul nr. 18 - Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezentaasociatia la procedura de atribuire, completat in original.(4) Formularul nr. 5 completat in original., Mentiune: 1) Toate documentele solicitate la Situatia personala a operatorului economic, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala, Standardele de asigurare a calitatii si a mediului (dupa caz) pentru fiecare asociat.2) Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitati - ISO 9001 sau echivalent, in domeniul ce face obiectul contractului.Modalitate de indeplinireSe va prezenta copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, dupa documente relevante aflate in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Mentiuni: (1)In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in copie legalizata.(2) In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al mediului - ISO 14001 sau echivalent in, domeniul ce face obiectul contractului.Modalitate de indeplinireSe va prezenta copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, dupa documente relevante aflate in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Mentiuni: (1) In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in copie legalizata.(2) In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP accesand www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2012 15:40