Achizitie publica - Lucrari suplimentare pentru finalizarea obiectivului de investitii Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica ( CRRN ) Ludus
Detaliu pentru invitatia numarul 351606
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351606/31.07.2013
Denumire contract: Lucrari suplimentare pentru finalizarea obiectivului de investitii Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica ( CRRN ) Ludus
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MURESCod fiscal: 9719809, Adresa: strada Trebely nr. 7, Targu Mures, Telefon: 0265213512, Fax: 0265211561
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Trebely nr. 7, Targu Mures, Romania, cod postal: 540081, telefon: +40 0265219235, fax: +40 0265219235, persoana de contact: Birou achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DGASPC MURESTG. MURESSTR. TREBELY NR. 7
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari suplimentare pentru finalizarea obiectivului de investitii Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica ( CRRN ) Ludus
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari suplimentare pentru finalizarea obiectivului de investitii CRRN Ludus.Lot 1: lucari de gletuire, vopsiri si zugraveli, realizare pardoseli, anvelopare exterioara la acoperis si pereti, tencuieli interioare.Lot 2: suprabetonare planseu, realizare rampa acces, lucr. de zidarie, montare usi, montare gresie si faianta, montare tavane suspendate, montareusi, glafuri, pervaze, montare confectii metalice, inst. sanitare, inst. electrice de iluminat general, alimentare cu energie electrica si distributie, inst. paratrasnet, Lucrarile ce se vor efectua sunt specificate in cadrul caietului de sarcini.Mentionam ca pentru aceste lucrari procentul aferent cheltuielior de ?? diverse si neprevazute ??este de 0% (zero%), adica 0, 00 (zero) lei, in devizul proiectantului nefiind alocata suma in acest sens.
II.1.6) CPV: 45215213-3 - Lucrari de constructii de centre de ingrijire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 393, 093.99 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de Lot 1=3920 lei, Lot 2=3930 lei valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Depunerea garantiei este obligatorie.GP se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006 GP se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata in contul RO64TREZ4765006XXX000240 -- Trezoreria Tg. Mures - CUI 9719809 sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b)a sumei stabilite in numerar Program caserie : Luni, Marti, Miercuri 8, 00-9, 30 13, 00-15, 00 Joi 8, 00-9, 30. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare se va restitui de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006 Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare conform prevederilor art. 87 din HG 925/2006. Pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in valuta, echivalenta leu/valuta sa calculeaza conform cursului BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Operatorii economici ce se incadreaza in categoria IMM conf. prevederilor Legii nr. 346/2004 beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare . In acest sens se va completa formularul nr. 16 in original.In situatia in care se depune contestatie privitoare la procedura de atribuire, in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de Lot 1=1962, 41 lei, Lot 2= 1968, 53 lei.
Garantie de buna executie
G.B.E.este de 10% din valoarea contractului fara TVA. G.B.E. se constituie astfel: In termen de maxim 15zile de la semnarea contractului, executantul va prezenta o garantie materializata printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari pentru o suma reprezentand 3% din valoarea contractului, valabila pe intreaga perioada de valabilitate a contractului si va fi emisa in conformitate cu criteriile de eligibilitate aplicabile pentru acordarea contractului, la care se adauga un procent de 7% din valoarea contractului constituit prin retineri din facturile emise si aprobate spre plata cu respectarea disp. art. 90 din HG 925/2006 - modificat prin HG1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Decl.privind art. 180 din OUG nr. 34/2006 - in original-Decl.privind art. 181 din OUG nr. 34/2006 - in original-Certificat atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, din care sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele -Documentul se prezinta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificat atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele -Documentul se prezinta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificat de participare cu oferta independenta - in original-Decl.privind art. 69^1 din OUG 34/2006 - in original-Decl.privind calitatea de participant la procedura - in originalIn sensul prevederilor art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 persoanele din cadrul AC ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Director general-Schmidt Lorand, Director gen.adjunct economic-Mezei Vasile, Director gen.adjunct-Deak Elida Maria, Sef Serv. Fin-cont. Harsan Carmen, Sef Serv.Jur. Dan Ioana, Trif Marius - coordonator proiect, Litiu Vasile resp.jur., Sarkany Tunde resp.fin, Pop Katalin-resp. res.um., Bordi Ghizela -resp. achiz, Bologa Cristian - resp..tehnic, Caliman Crina-resp. social, Pataki Jozsef Tibor - sef serv. interimar, Calbaza Ioan - inspector I sup., Vaida Stefan - inspector de specialitate.Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Ciprian Dobre, Presedintele Consiliului Judetean Mures; Ovidiu Dancu si Lokodi Edita Emoke, Vicepresedinti; Consilieri Judeteni: Antonie Stefan-Mihail, Balogh Iosif, Ban Moise, Bandea Eugen, Bolos Vasile-Grigore, Boros Raul Alin, Borsan Doru Aurelian, Coman Melus Florian, Csep Éva Andrea, Eros Csaba, Filimon Vasile, Gasparik Attila Csaba, Georgescu Cristian Radu, Gliga Ioan Florin, Iacob Letitia, Kedei Pal Elod, Kelemen Attila-Marton, Mo;zes Levente Sandor, Popa Dragos Codrin, Pop Teodor Mircea, Pokorny Vasile Stefan, Socotar Gheorghe Dinu, Somesan Stefan, Stoica Ion, Szabo; Arpad, Szasz Izolda, Tatar Bela, Todoran Liviu Radu, Tusnea Ion, Sopterean Ioan. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePentru persoane juridice/fizice romane- Se va prezenta certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Pentru persoane fizice/juridice straine-Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit ( traducere legalizata in limba romana).Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original sau copie legalizata, pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta bilantul contabil al firmei pentru anul 2012 vizat de organele competente. Bilantul contabil se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani. Din lista trebuie sa rezulte ca ofertantul a executat in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, cel putin o lucrare similara . Se vor prezenta certificate de buna executie/documente/procese verbale receptie/ etc, emise sau contrasemnate de beneficiar. Documentele vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor si beneficiari.Se va completa formularul nr. 6 din Sectiunea Formulare - in original, Declaratie referitoare la informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze., Se solicita prezentarea personalului propus pentru executia lucrarii.Se vor completa formularele nr. 7a, 7b si 7c din Sectiunea FormulareSe solicita ca ofertantul sa dispuna de minim urmatorul personal necesar pentru indeplinirea in bune conditii a obligatiilor contractuale: 1) Responsabil tehnic cu executia -RTE in domeniul specific categoriilor de lucrari ce fac obiectul prezentei proceduri2) Sef santier3) Inginer instalatii in domeniul specific categoriilor de lucrari care fac obiectul prezenteiproceduri4) Coordonator in materie de sanatate si securitate5) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca lucrarile vor fi executate de personal calificat in vederea executiei lucrarilorSe vor prezenta dovezi privind pregatirea personalului de specialitate in domeniile cerute, precum si orice alte informatii edificatoare in acest sens.In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului , pentru fiecare dintre acestia se va completa o declaratie de disponibilitate., Prezentare utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariSe va completa formularul nr. 9 din Sectiunea Formulare - in original Se solicita ca ofertantul sa dispuna de minim urmatoarele: 1)-Pompa de beton- pentru turnare sapa la consolidarea planseelor din fasii cu goluri 2) Unelte electrice - pentru demolat pardoseli, pereti, sapa3) Autobetoniera, autobasculanta, autoutilitara cu platforma - pentru transport materiale de constructii Se solicita prezentarea certificatului ISO 9001 ? sistem de management al calitatii pentru lucrari de natura celor solicitate, valabil la data-limita de depunere a ofertelor, sau orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Documentul se prezinta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Se solicita prezentarea certificatului ISO 14001 ?sistem de management de mediu, valabil la data-limita de depunere a ofertelor sau orice document echivalent .Documentul se prezinta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. si la sediul DGASPC MURES - Tg. Mures str. Trebely nr. 7
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2013 09:55
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2013 17:42