Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,Lucrari suplimentare pentru obiectivul de investitii Statie de epurare ape menajere la UAMS Cetate, Jud. Dolj


Detaliu pentru invitatia numarul 342114
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Numar invitatie: 342114/29.01.2013
Denumire contract: , Lucrari suplimentare pentru obiectivul de investitii Statie de epurare ape menajere la UAMS Cetate, Jud. Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN DOLJCod fiscal: 4417150, Adresa: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Telefon: 0251408200, int.361, 362, Fax: 0251408230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea UNIRII Nr. 19, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251408200, fax: +40 251408230, persoana de contact: CRISTIAN UNGUREANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul C.J.Dolj, municipiul Craiova, Calea Unirii nr.19
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , Lucrari suplimentare pentru obiectivul de investitii Statie de epurare ape menajere la UAMS Cetate, Jud. Dolj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia de lucrari suplimentare se realizeaza pentru punerea in functiune a statiei de tratare a apelor reziduale din cadrul UAMS Cetate. Lucrarile pentru realizarea obiectivului de investitii STATIE DE EPURARE UAMS Cetate, sunt in curs de finalizare.Lucrarile suplimentare sunt determinate de modificarea solutiei tehnice adoptate de proiectantul obiectivului de investitie STATIE DE EPURARE UAMS Cetate. A fost adoptata o alta solutie tehnica pentru deversarea apei uzate epurata a statiei de epurare(modificari locale ale solutiei tehnice din proiectul initial). Lucrarile de canalizare ale apei uzate au fost modificate de proiectantul lucrarii, functie de situatia din teren.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 78, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantia de participare 1.560 lei. 2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor 3.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, conform Formular H ?Scrisoare de garantie bancara?.Cand garantia se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO58TREZ2915006XXX000178, cod fiscal 4417150, deschis la Trezoreria Craiova. 4.Retinerea garantiei de participare, in conditiile prevazute de art.87, alin.1 din HG nr.925/2006 si in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006. In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006, suma care va fi retinuta este de 780 lei. 5.Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art.88 al HG nr.925/2006 In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile calendaristice).Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
a)Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA. b)Mod de constituire: 1.Instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie. Garantia trebuie sa fie irevocabila. 2.Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis de catre executant la Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii, conf.cu H.G. nr.1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. c)Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92, pct. (3) si (4)din HG nr.925/2006. d)Retinerea garantiei de buna executie in cond. art.91 din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006- Completare formular nr. 1.1.2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006- Completare formular nr. 2.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgentaa Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.3.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Completare formular nr.4.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Completare Formular nr. 5.Lista cu persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: ION PRIOTEASA, IOVAN CRISTINEL NICUSOR, IVANOVICI LAURENTIU, BARBARASA GHEORGHE, MITRICA ALIN SORIN, NICOLAE ANDA MIREI, PLUGARU ADRIAN, MIHALCEA LARISA MIHAELA, MAJINA ILEANA, TOMA ZOTY VERONICA, LEONTE ION, LAPADAT MARIN, GHITA ANISOARA, STOICA DAIANA, AVRAMOIU DANIELA, UNGUREANU CRISTIAN AUREL, BERBEC CHIRITOIU MIOARA, BACANU IULIAN, DARAC AURELIA, PAPPA DAN RADU ILIE, PANAIT LIANA, CAPATINA VALENTIN-IULIAN, SURUGIU OCTAVIAN-VIOREL, VISAN VIOREL, NITA MARIANA, BRAICA ELEONORA, SECETA ELENA GABRIELA, MITREA ANCA-DANIELA, FLOREA SIMONA MIHAELA, REBEGA DANIEL CONSTANTIN, PLACINTESCU GEORGETA, BARBU MARIN, CIOLACU ALIN ZAMFIR, CARACALEANU MARIN, IONESCU LUPEANU SILVIA SPERAN?A, BUSNEAG LIANA, DAMEAN MIHAELA VIOLETA, STANCUTA VERONICA5.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catrebugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ofertantul1.Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.- Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei in care se depun ofertele in conformitate cuprev.art.9 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011.2. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sadovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului.NOTA: In afara situatiei in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11 alin.4-5 din HG 925/2006 actualizata, nu este permisa completarea ulterioara a documentelor de calificare. Lipsa sau neconformitatea unuia dintre documentele de calificare duce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila in conformitate cu art.36 alin.1 lit.b din H.G.925/2006. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional1.Pentru persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.2.Pentru persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertelorPentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul in care, ofertantul clasat pe primul loc, a prezentat in cadrul documentelor de calificare certificate, in copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 2.Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri medii anuale globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Completare formular nr.6 - Informatii generale din Sectiunea FormularePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Lista va contine valori, perioade, locul executiei lucrarilor si beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.-O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari;, 2.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Fiecare operator economic din cadrul asocierii (daca e cazul) va intocmi acest formular.Se solicita: - Inginer constructii civile si industriale;
- Inginer mecanic;
-Responsabil lucrare-inginer/sing;
-Responsabil CQ;
-Responsabil Tehnic cu executia (RTE) ? atestat conform Ordin nr. 364/2010 pentru aprobarea Regulamentului privind procedura de atestare tehnico-profesionala a specialistilor verificatori de proiecte, responsabililor tehnici cu executia si expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari pentru lucrarile de montaj utilaje, echipamente si instalatii tehnologice industriale.-Electrician autorizat - conform Ordin nr.90/2009 privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic., continuare 2: Pentru fiecare membru din personalul propus se vor atasa urmatoarele documente suport: ? copii ?conform cu originalul? dupa contractul individual de munca, prezentarea de contracte de colaborare/angajamente/acorduri de participare cu persoanele care nu sunt angajati ai ofertantului;? C.V.- uri;? copii ?conform cu originalul? dupa diplome, autorizatii, atestate si certificate profesionale;, continuare 2: -inspector SSM(copie dupa contractul individual de munca/contract de colaborare/angajament de participare, CV;, 3. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;, 4. Informatii privind subcontractantii. Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de lucrari care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Se va completa: - formularul nr. 10 ? Model declaratie subcontractanti din Sectiunea Formulare. Standarde de asigurare a calitatii Certificat ISO 9001- sau echivalent, in termen de valabilitate;, Informatii privind masurile de protectie a mediului Certificat ISO 14001 -sau echivalent, in termen de valabilitate;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.01.2013 07:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer