Achizitie publica - Lucrari suplimentare pentru Proiect integrat"Plenita-Caraula"
Detaliu pentru invitatia numarul 356476
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356476/12.12.2013
Denumire contract: Lucrari suplimentare pentru Proiect integrat"Plenita-Caraula"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAsociatia de Dezvoltare Intercomunitara Plenita-Caraula-Perisor, Cod fiscal: 24854540, Adresa: Comuna Plenita, Judetul Dolj, strada Traian, nr 34, Plenita, Telefon: 0251/368189, Fax: 0251/368189
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Plenita, Judetul Dolj, strada Traian, nr 34, Plenita, Romania, cod postal: 207460, telefon: +40 251368189, fax: +40 251368189, persoana de contact: Mihai Puiu Calafeteanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Plenita-Caraula-Perisor, Comuna Plenita, Judetul Dolj, strada Traian, nr 34, Plenita, Romania, cod postal: 207460, telefon: +40 251368189, fax: +40 251368189
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari suplimentare pentru Proiect integrat"Plenita-Caraula"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezenta achizitie are ca obiect cantitatile de lucrari suplimentare rezultate din schimbarile desolutii tehnice adoptate la faza de Proiect Tehnic pentru contractul: "Proiect integrat Plenita Caraula", pentru urmatoarele actiuni: - CONSTRUCTIE SISTEM CANALIZARE CU STATIE DE EPURARE PLENITA-CARAULA- DRUM COMUNAL PLENITA CARAULA SI DRUMURI INTERIOARE - ASFALTARE
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 445, 098 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 26.000 lei(pentru a benef. de red. cu 50% a garantiei se va prezenta decl. pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM)Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania;b) virament in contul RO03TREZ293509802X001052 deschis la Trezoreria Calafat cod fiscal 4553291 insotit de confirmarea bancii emitente pentru efectuarea platiic) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia, ca nefondatata, de catre CNSC suma calculata conform prevederilor Art.278indice1alin.(1)lit.b)/OUG34/2006cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul garantiilor constituite intr-o alta moneda decat RON, se va lua in considerare cursul de schimb valutar comunicatde Banca Central Europeana pentru cea de-a 5-a zi lucratoare inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul depuneriide oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Se va constitui GBE, in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin retineri succesive din situatia de lucrari sau GBE se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Incazul retinerilor succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - contractantul va deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibildistinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenitecontractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 1 ;Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cuoriginalul?;Se va prezenta cazierul judiciar al societatii si al administratorului in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 2 ;Persoanele juridice romane vor atasacertificatele fiscale din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor?; Mentionam ca, in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici/ofertantii pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit Art.11alin.(4) din HG nr.925/2006Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limbadecat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 3 ;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 4 ;Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69'1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 5 ;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie /organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrulautoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt conducatorul autoritatii contractante si presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art. 69'1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractantece detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: MIHAI-PUIU CALAFETEANU-Presedinte, VANCEA STEFAN -Vicepresedinte, CATANA NICOLAE -Contabil, MARIAN ADRIAN-Secretar, MATEI ION -Responsabil tehnic Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Persoanele juridice romane- Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia se afla sediul social al ofertantului; informatiilecuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/ reale la data limita de depunere a ofertelor; de asemenea din informatii trebuie sa rezulteinformatii structura actionarilor/ asociatilor, persoanele imputernicite (reprezentantii legali), obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuiesa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC iar ofertantul trebuie sa fie autorizat sa desfasoareactivitatile aferente contractului, conform art. 15 din Legea nr. 359/2004. Autoritatea contractanta are dreptul sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.Pentru persoanele juridice straine- prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic - prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Cerinta 2.Avand in vedere specificul lucrarii, Ofertantul va prezenta Atestat ANRE de tip B, in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani ? minim2.600.000 lei. Ofertantii vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale aferente ultimilor trei ani fiscali (bilant contabil) inregistrate potrivit legii. AC va avea in vedere data la care operatorul economic a fost infiintat). Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in alta valuta se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R, disponibil pe adresa www.bnr.ro.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani calculate pana la data limita de depunere a ofertelor. Din lista trebuie sa rezulte ca ofertantul a executat in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare (Canalizare, Modernizare/Construire Drumuri) in valoarede minim 1445098 lei exclusiv TVA. Lista va fi insotita de e certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul minim impus.Valoarea minima impusa pentru demonstrarea experientei similare a ofertantilor trebuie sa fi fost realizata in baza a maxim 2 contracte care sa cuprinda lucrari de Canalizare si Modernizare/Construire drumuri, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Executantul trebuie sa dispuna de: - Sef de santier - se solicita ca cerinta de calificare ca acesta sa fie "inginer constructor" si sa fi participat intr-un proiect similar. Se vor prezenta copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime, CV-uri, angajamente de participare in cazul in care nu sunt angajati ai ofertantului (daca sunt angajati vor prezenta contractele de munca/colaborare/etc.)? Responsabili tehnic cu executia pentru domeniile lucrarilor ce urmeaza a fi executate respectiv pentru: drumuri, constructii civile, constructii edilitare. Se solicita ca cerinta de calificare pezentarea atestatului valabil la data limita de depunere a ofertei si a angajamentului de participare in cazul in care acesti experti nu sunt angajati cu contract de munca/colaborare/etc ai ofertantului.? Responsabili cu calitatea pentru domeniile lucrarilor ce urmeaza a fi executate - constructii drumuri, civile, lucrari si retele decanalizare. Se va prezenta decizia de numire? Persoana de specialitate in domeniul protectiei muncii si PSI. se vor prezenta Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime, CV-uri continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime, extras din REVISAL sau contracte de colaborare sau angajament de participare in cazul in care acesti experti nu sunt angajati cu contract de munca/colaborare/etc. ai ofertantului.- Sudori autorizati PEHD -Se solicita ca cerinta de calificare pezentarea atestatului valabil la data limita de depunere a ofertei si a angajamentului de participare in cazul in care acesti experti nu sunt angajati cu contract de munca/colaborare/etc ai ofertantului., Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de: ? buldoexcavator? sapator de santuri? mai compactor? generator curent? basculanta? autoutilitare? macara? Aparat de sudura cap la capPentru echip. proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate. -Pentru echip. inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere , iar pentru echipamentele care nu sunt nici in proprietate si nici inchiriate, se pot prezenta angajamente de punere la dispozitie/orice alte documente care sa ateste dispozitia ofertantului asupra acestora - cf. prev. art.188, alin.3, lit.f din OUG34/2006, asociati/subcontractanti vor prezenta declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 completatain conformitate cu Formularul 5, semnata de reprezentantul legal, stampilatasi datata. Ofertantul va completa si va semna formularul 12 cusubcontractantii si specializarea acestora. Ofertantul are dreptul de ainclude in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte dincontract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sase indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritateacontractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant sisubcontractantii nominalizati in ofertaIn caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca si cerintade calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu exceptia cazului in care ofertantul depune, conform art. 11, al. 4 din HG 925/2006, declaratia initiala pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art.176 din OUG 34/2006, Tert sustinator (daca este cazul)In cazul in care cerintele de calificare referitoare la sit ec si fin si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angaj ferm al pers respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Angaj desustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr.925/2006. Pers care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit caredetermina excluderea din procedura de atribuire conform prev art. 180 si aleart. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul fermde sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta a contractul de achizitie publica. Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru domeniile constructii edilitare, Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniile constructii edilitarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie
30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2013 14:47