Achizitie publica - Lucrari suplimentare ?Proiect integrat: ?Prima infiintare a retelei publice de apa uzata, Prima infiintare a retelei publice de apa potabila, Modernizare strazi secundare, Prima infiintare gradinita cu program prelungit si Modernizare Camin Cultural in Co
Detaliu pentru invitatia numarul 356853
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356853/13.01.2014
Denumire contract: Lucrari suplimentare ?Proiect integrat: ?Prima infiintare a retelei publice de apa uzata, Prima infiintare a retelei publice de apa potabila, Modernizare strazi secundare, Prima infiintare gradinita cu program prelungit si Modernizare Camin Cultural in Comuna Zau de Campie?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ZAU DE CAMPIECod fiscal: 4375917, Adresa: ZAU DE CAMPIE, REPUBLICII, 18, MURES, Zau de Campie, Telefon: 0265486112, Fax: 0265486113
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ZAU DE CAMPIE, REPUBLICII, 18, MURES, Zau de Campie, Romania, cod postal: 547660, telefon: +40 265486112, fax: +40 265486113, persoana de contact: OANA ANCUTA SIMIONCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA ZAU DE CAMPIE, REPUBLICII, 18, MURES, Zau de Campie, Romania, cod postal: 547660
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari suplimentare ?Proiect integrat: ?Prima infiintare a retelei publice de apa uzata, Prima infiintare a retelei publice de apa potabila, Modernizare strazi secundare, Prima infiintare gradinita cu program prelungit si Modernizare Camin Cultural in Comuna Zau de Campie?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari suplimentare ?Proiect integrat: ?Prima infiintare a retelei publice de apa uzata, Prima infiintare a retelei publice de apa potabila, Modernizare strazi secundare, Prima infiintare gradinita cu program prelungit si Modernizare Camin Cultural in Comuna Zau de Campie?Se propune executia de lucrari suplimentare in vederea asigurarii unei mai bune functionalitati a investitiilor executate in cadrul componentelor proiectului integrat la statia de epurare prin realizarea unei automatizari de tip SCADA, montaj utilaje la statiile de pompare pentru ape uzate, racorduri electrice, echiparea statiei de tratare cu filtre de nisip si carbune activ, lucrari de terasamente amenajare teren.a) Lucrari automatizare statie de epurareb) Montaj utilaje la statiile de pompare ape uzatec) Lucrari echipare cu filtre si automatizare statie de tratare a apeid) Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologicee) Testare si punere in functiunef) Racorduri electriceg) Lucrari de terasamente si amenajare terenh) Monitorizarea functionarii investitiei si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesari) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de 24 luni.j) Instruirea personalului Beneficiarului si/sau Operatorului.
II.1.6) CPV: 45252100-9 - Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 515, 789 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 6.000 lei. In cazul depunerii garantiei de participare in alta valuta, echivalenta in lei se va calcula be baza cursului comunicat de B.C.E. cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare pana la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractanta.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei). In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4)/Cazier judiciar al operatorului economic/Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. (indiferent de cuantumul acestora). In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4)3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 5)4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Iurian Alexandru primar, Simionca Oana-Ancuta secretar, Goga Anica contabil, Greu Vasile, Salcudean Ion, Soiom Petrisor, Chiper Marioara, Moldovan Simion, Dan Constantin, Beldean Claudiu, Panti Iuliu, Muresan Vasile, Tiriec Ludovic, Calugar Octavian, Mocan Petru, Milesan Emil ? consilieri locali. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte obligatorii: Se va completa Formularul 7 Declaratie privind cifra de afaceri pentru fiecare ofertant.Documente justificative privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani; Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici si fara a fi luat in considerare anul in curs) va fi mai mare decat 1.000.000 RON (pe total in cazul asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). Conversia RON/ALTA VALUTA se va realiza la cursul mediu anual pentru fiecare an in parte publicat de Banca Centrala Europeana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinte obligatorii pentru ofertanti (executantul de lucrari): Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat si finalizat lucrari similare cu cele ofertate (in mod cumulat): - lucrari la statii de tratare a apei inclusiv automatizare statie de tratare (realizare/modernizare/extindere/dotare/etc.), - lucrari de automatizare la statii de epurare.Se accepta prezentarea a unui sau a maximum doua contracte pentru lucrari realizate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani.Se va accepta si prezentarea de contracte distincte pentru statie de tratare si automatizare statie de epurare.Dovada se poate face prin prezentarea de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit (contract de executie lucrari/Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau Proces verbal de receptie finala/Recomandare care cuprind informatiile prevazute la art. 188, alin. 3, lit. (a) din OUG34/2006).Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are ca efect descalificarea candidatului. Se vor considera contracte similare atat cele realizate pentru beneficiari publici cat si pentru beneficiari privati.Se va completa Formular nr. 8.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, conform Formular nr. 8A, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 8B si Formular nr. 6. Standarde de asigurare a calitatii1. Sistemul de Management al Calitatii : Certificat ISO9001: sau echivalent.- Certificatul va demonstra ca operatorul economic (sau asociatii) sunt certificati de catre un organism de certificare, pentru executie lucrari ofertate.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Standarde de protectia mediului1. Sistemul de Management de Mediu : Certificat ISO14001: sau echivalent.- Certificatul va demonstra ca operatorul economic (sau asociatii) sunt certificati de catre un organism de certificare, pentru executie lucrari ofertate.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.01.2014 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 10.01.2014 08:24