Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari suplimentare si lucrari de alimentare cu energie electrica pentru proiectul integrat ?Alimentare cu apa, colectarea si epurarea apei menajere si strazi in localitatea Cehal, judetul Satu Mare?


Detaliu pentru invitatia numarul 353371
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Cehal
Numar invitatie: 353371/04.09.2013
Denumire contract: Lucrari suplimentare si lucrari de alimentare cu energie electrica pentru proiectul integrat ?Alimentare cu apa, colectarea si epurarea apei menajere si strazi in localitatea Cehal, judetul Satu Mare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna CehalCod fiscal: 3896810, Adresa: Comuna Cehal, sat Cehalut, nr.168, Cehalut, Telefon: +40 261822245, Fax: +40 261822245
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Cehal, sat Cehalut, nr.168, Cehalut, Romania, cod postal: 447096, telefon: +40 261822245, fax: +40 261822245, persoana de contact: ISTVAN KOVACS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Cehal, sat Cehalut, nr.168, Cehalut, Romania, cod postal: 447096, telefon: +40 261822245, fax: +40 261822245.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari suplimentare si lucrari de alimentare cu energie electrica pentru proiectul integrat ?Alimentare cu apa, colectarea si epurarea apei menajere si strazi in localitatea Cehal, judetul Satu Mare?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari suplimentare ? Pod peste valea Vizeri, localitatea Cehal si lucrari de alimentare cu energie electrica a statiei de epurare si a gospodariei de apa
II.1.6) CPV: 45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 542, 975.53 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in una din formele prevazute de art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006, in cuantum de 7.000 lei pentru lotul 1 si de 3.000 lei pentru lotul 2.Garantia de participare va fi valabila o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator o suma in conformitate cu art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006.Echivalenta, pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data de 06.09.2013.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.- Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, asa cum a fost acesta modificat prin dispozitiile H.G. nr.1045/2011.Perioada de garantie acordata lucrarilor va fi de minim 60 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor.Cerinte valabile pentru ambele loturi: 1. Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 1Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 1- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 12. Ofertantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2Ofertantul va prezenta urmatoarele certificate: - certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- cazier fiscal al persoanei juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social.- cazier judiciar al persoanei juridice, eliberat de Inspectoratul de Politie al Judetului, respectiv Directia Generala de Politie de pe raza careia societatea isi are sediul social.Precizari: - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 2, precum sicertificatele solicitate-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2A- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit certificate de tipul celor solicitate se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 3Persoanele cu putere de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: primar: Jurchis Gheorgheviceprimar: Kovacs Szabolcs Istvansecretar: Turcas Vasilecontabil: Aciu Teodorconsilieri locali: Strava Vasile, Deak Iosif Alexandru, Mocanu Gheorghe, Reka?an Vasile, Ghiurcuta Nicolae, Bolba Nicolae, Dat Cosmin, Termure Petru, Kovacs Szabolcs Istvan, Ghenci Lajos, Panzaru Virgil.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 3- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 3- In cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant are obligatia de a depune Formularul nr. 34. Ofertantul va prezenta un certificat de participare cu oferta independenta potrivit Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Formularul nr. 4Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 4Nota: - Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta 1 pentru ambele loturi: Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca: operatorul economic este legal constituit; domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si este autorizat; nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. e) ? h) din Legea nr. 26/1990, in forma valabila, in original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul conractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat trebuie da depuna documentele necesare pentru demonstrarea faptului ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract.- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat. Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.Cerinta 2 numai pentru lotul 2: Ofertantul va prezenta atestat tip C2A conform Ordinului ANRE 24/2007 cu modificarile si completarile ulterioare, valabil la data deschiderii ofertelor.Nota: - Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala, insumata pe ultimii 3 ani financiari, sa aiba o valoare de minim 700.000 lei pentru lotul 1 si de 300.000 lei pentru lotul 2.Ofertantul va depune bilantul contabil pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, inregistrat la organele competente sau alte documente edificatoare in vederea indeplinirii nivelului cifrei de afaceri, in cazul in care, din motive justificate corespunzator, operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate.In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 5Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la cifra de afaceri se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de Banca Nationala a Romaniei.Conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anii 2010, 2011, 2012 este urmatorul: 2010:1 Euro = 4, 2099 lei2011:1 Euro = 4, 2379 lei2012:1 Euro = 4, 4560 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului, prin executarea unui contract a carui valoarea fost de minim 392.545 lei fara TVA pentru lotul 1 si de 150.430 lei fara TVA pentru lotul 2.Lucrarile trebuie sa fi fost executate in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelorSe vor depune: -Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare referitoare la experienta similara;
-Procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, care sa faca dovada indeplinirii contractului la valoarea prezentata;
-Recomandari/certificate constatatoare pentru contractele care se doresc a fi luate in considerare, Cerinta nr. 2 pentru lotul 1: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurate echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului.Se solicita ca cerinta minima dovada detinerii si disponibilizarii (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere sau prin orice alte forme de punere la dispozitie) a unei statii de betoane si a unui laborator minim de gradul III autorizat pentru incercari de betoane conform prevederilor Legii 10/1995 si HG 766/1997.Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin urmatoarele utilaje/echipamente/ mijloace de transport: Buldoexcavator pe pneuri 1 buc, Excavator 1 buc, Cilindru compactor 1 buc, Incarcator frontal 1 buc, Autocamion basculant 1 buc, Automacara.In situatia in care ofertantul nu detine in proprietate utilajele/echipamentele solicitate, acesta vor prezentacontracte/precontracte de inchiriere sau angajamentul privind dotarea corespunzatoare., Cerinta nr. 3 pentru ambele loturi: Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta.Precizari: - Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta, prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana care il sustine, care trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.- In cazul unei oferte in asociere, cerintele cu privire la personal se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 4 pentru lotul 1: Sef Proiect-executie lot 1Studii: - superioare in domeniul Constructii, specializarea Cai Ferate Drumuri si Poduri.Experienta: Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).- Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Sef Proiect-executie urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului Europass;
- Documente din care sa reiasa experienta relevanta solicitata, Cerinta nr. 5 pentru lotul 2: Sef Proiect-executie lot 2Studii: - superioare in domeniul Constructii, specializarea Instalatii pentru constructiiExperientaCel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).- Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Sef Proiect-executie urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului Europass;
- Documente din care sa reiasa experienta relevanta solicitata, Cerinta nr. 6 pentru lotul 1: Sef de Santier lot 1Studii: - superioare in domeniul Constructii, specializarea Cai Ferate Drumuri si Poduri.Experienta: Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).- Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Sef de Santierurmatoarele documente: - CV- Formular Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului Europass;
- Documente din care sa reiasa experienta relevanta solicitata., Cerinta nr. 7 pentru lotul 2: Sef de Santier lot 2Studii: - superioare in domeniul Constructii, specializarea Instalatii pentru constructii.Experienta: Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).- Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Sef de Santierurmatoarele documente: - CV- Formular Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului Europass;
- Documente din care sa reiasa experienta relevanta solicitata., Cerinta nr. 8 pentru lotul 1: Responsabil Tehnic cu Executia (RTE) lot 1- Ofertantul va depune pentru persoana/persoanele nominalizat(e) ca Responsabil Tehnic cu Executia (RTE) lot 1 urmatoarele documente: - Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- atestat tehnico-profesional pentru toate cerintele de calitate: A - rezistenta si stabilitate; B - siguranta in exploatare; in urmatoarele domenii de constructii: II -Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele., Cerinta nr. 9 pentru lotul 2: Responsabil Tehnic cu Executia (RTE) lot 2- Ofertantul va depune pentru persoana/persoanele nominalizat(e) ca Responsabil Tehnic cu Executia (RTE) lot 2 urmatoarele documente: - Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- atestat tehnico-profesional pentru toate cerintele de calitate: A - rezistenta si stabilitate; B - siguranta in exploatare; in urmatoarele domenii de constructii: IX - Constructii edilitare si de gospodarie comunala., Cerinta nr. 10 pentru ambele loturi: Responsabil cu controlul de calitate (RTQ)Studii: - superioare absolvite in orice domeniu de constructii- atestat tehnico-profesional/decizie numire in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate;
- Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Responsabil cu controlul de calitate (RTQ) urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului Europass;
- Documente din care sa reiasa experienta relevanta solicitata., Cerinta nr. 11 pentru ambele loturi: Inspector S.S.M- Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Inspector S.S.M. urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului Europass;, Cerinta nr. 12 pentru lotul 2Inginer electrician- Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Inginer electrician urmatoarele documente: - Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- autorizatie ANRE gradul IIB Cerinta nr. 1 pentru ambele loturi: Ofertantul trebuie sa implementeze un sistem de management al calitatii, conform ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul corespunzator obiectului contractului, raportate la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, Cerinta nr. 2 pentru ambele loturi: Ofertantul trebuie sa respecta anumite standarde de protectie a mediului, conform ISO 14001:2004 sau echivalent echivalent in domeniul corespunzator obiectului contractului, raportate la: a) fie la Sistemul Comunitar de Management Ecologic si Audit (EMAS);b) fie la standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificareaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2013 09:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer