Achizitie publica - Lucrari suplimentare/aditionale aferente obiectivului ?Modernizare drumuri comunale si pod peste paraul Ciumirnariu, in comuna Brodina, Judetul Suceava?
Detaliu pentru invitatia numarul 343971
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343971/19.03.2013
Denumire contract: Lucrari suplimentare/aditionale aferente obiectivului ?Modernizare drumuri comunale si pod peste paraul Ciumirnariu, in comuna Brodina, Judetul Suceava?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Brodina (Primaria comunei Brodina)Cod fiscal: 4535635, Adresa: comuna Brodina judetul Suceava, Brodina, Telefon: 0230566522, Fax: 0230566522
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Brodina, judetul Suceava, Brodina, Romania, cod postal: 727060, telefon: +40 230566522, fax: +40 230566522, persoana de contact: Primaria comunei Brodina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Brodina, sat Brodina, comuna Brodina, judetul Suceava, tel/fax 0230/566522
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari suplimentare/aditionale aferente obiectivului ?Modernizare drumuri comunale si pod peste paraul Ciumirnariu, in comuna Brodina, Judetul Suceava?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inlocuire podet tubular subdimensionat si lucrari de aparari de maluri - gabioane.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 434, 191 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la licitatie este de 8.600 lei. Cursul leu/euro pentru calcularea valorii garantiei de participare constituite in euro este cel calculat de BNR la data de 27.02.2013(1 euro = 4, 3816 lei). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 30 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare la licitatie trebuie sa fie constituita in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare cu OP, suma va fi virata in contul deschis la Trezoreria municipiului Radauti cont RO44TREZ5955006XXX000885 (CIF 4535635). In cazul in care ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar acesta a respins contestatia, autoritatea contractanta va retine suma de 4.214, 19 lei, calculata conform art. 278 ^1 alin. 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea fara T.V.A. pentru o perioada de 60 luni calendaristice. Garantia de buna executie se va constitui prin una din urmatoarele forme: - Scrisoare de Garantie de Buna Executie, Polita de asigurare sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest ultim caz, operatorul economic are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 50% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 5; Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care Comuna Brodina are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unor organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/ sau pentru spalare de bani. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de ofertant/ofertant asociat/tert sustinator. 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34 2006 - Formular nr. 6; Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de catre ofertant/ofertant-asociat/tert sustinator. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 181 lit a) c1) si d) din OUG 34/2006. 3. Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala care sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 4 - Certificat de atestare a platii impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea publica locala/ autoritatile publice locale in circumscriptia careia/ carora are sediul social si/sau alte active impozabile din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele de la pct 3 si 4 se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Vor fi exclusi din procedura de achizitie publica ofertantii inregistrati cu debite restante catre bugetul de stat/ bugetele locale, restante pentru care nu beneficiaza de decizii de acordare a amanarii la plata. 5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Formular nr.7; 6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006 - Formular nr.8; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Vasile-Viorel MELEN ? Primarul comunei, Vasile UHLIUC ? Viceprimarul comunei, Liliana CRUT ? Secretar, Mircea TURCANU ? Referent superior, Maria ZIUB ? Referent asistent, Maria JURAVLE ? Referent superior, Cristinel CRUT ? Consilier local, Dumitru CURACIUC - Consilier local, Vasile HASNA - Consilier local, Ioan HOCHIAN - Consilier local, Dumitru-Victor JURAVLE - Consilier local, Octavian MAXIMIUC - Consilier local, Aurel MELEN - Consilier local, Vasile POPESCU - Consilier local, Vasile-Petru POPESCU - Consilier local, Vasile-D. URSULEAN - Consilier local, Vasile P. URSULEAN - Consilier local, Ilie HALETA - Consilier local. Vor prezenta declaratia, dupa caz, ofertantul/ofertantul-asociat/subcontractantul/tertul sustinator; 7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 9. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul/obiectele contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/ codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii) documentul in original sau copie legalizata;
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Detinerea experientei similare privind realizarea de infrastructura de transport ? drumuri si/sau platforme investitii noi sau modernizare. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei se solicita prezentarea unei liste a lucrarilor executate in ultimii 5 ani (perioada determinata prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Asigurarea cu personal de specialitate cu atributii in asigurarea controlului calitatii lucrarilor, respectiv Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul Drumuri, poduri; Se solicita prezentarea de informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pentru asigurarea controlului calitatii., Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Se solicita prezentarea unei declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - Formular nr. 12., Asigurarea cu personal responsabil pentru executia lucrarilor: 1.Coordonator lucrari, ing/subinginer, cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier;2.RTE atestat, domeniul II ? drumuri, poduri;In vederea indeplinirii cerintei se solicita prezentarea de informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Se solicita ca ofertantii sa faca dovada ca dispun fie de personal angajat fie de personal al carui angajament de participare a fost obtinut. Pentru toate persoanele nominalizate se vor prezinta: CV-uri (Formular 12c) si diplome de studii, acte conforme cu legislatia muncii privind relatia de munca intre ofertant si personalul cheie. Calificarea si experienta personalului trebuie sa fie in concordanta cu profilele indicate. Pentru persoana desemnata Responsabil tehnic cu executia se solicita prezentarea de copii lizibile dupa certificatul de atestare si legitimatia valabila la data limita prevazuta pentru depunerea ofertelor. Pentru persoanele care nu au calitatea de angajat se solicita prezentarea unei declaratii de disponibilitate - Formular nr. 12d.Operatorului economic castigator i se vor solicita documente relevante pentru demonstrarea detinerii experientei generale si specifice in domeniu., Asigurarea cu utilaje, instalatii si echipamente tehnice. Se solicita prezentare unei declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - Formular nr. 13., Informatii privind subcontractantii. Se solicita ca ofertantii sa prezinte informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze - Formular nr. 14. Ofertantii au obligatia de a prezenta datele de contact ale subcontractantilor, specializarea acestora, partile de lucrare ce urmeaza a fi subcontractate, precum si acordurile de subcontractare (daca este cazul). Resursele materiale si umane si alte elemente privind capacitatea tehnica si/sau profesionala ale subcontractantilor declarati se iau in considerare doar pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Implementare si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor (managementul calitatii) care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor. Ofertantii vor prezenta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare al calitatii lucrarilor (ex. certificare ISO 9001 sau echivalent) care fac obiectul contractului. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare. In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza., Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie de lucrari. Ofertantii vor prezenta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie de lucrari ? certificare ISO 14001 sau echivalent. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare. In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2013 14:40