Achizitie publica - Lucrari suplimentare/aditionale pentru obiectivul ?Centru de ingrijire la domiciliu persoane varstnice Rimet?
Detaliu pentru invitatia numarul 342302
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342302/01.02.2013
Denumire contract: Lucrari suplimentare/aditionale pentru obiectivul ?Centru de ingrijire la domiciliu persoane varstnice Rimet?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAsociatia de Dezvoltare Intercomunitara Stremt-Rimet din judetul AlbaCod fiscal: 24866757, Adresa: Comuna Stremt, nr.99, judetul Alba, Stremt, Telefon: 0258848242, Fax: 0258848302
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Stremt, nr.99, judetul Alba, Stremt, Romania, cod postal: 517745, telefon: +40 258848242, fax: +40 258848302, persoana de contact: Traian - Stefan Popa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Stremt, nr.99, judetul Alba, Stremt, Romania, cod postal: 517745
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (proiecte de interes general pentru dezvoltarea comunitatilor rurale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari suplimentare/aditionale pentru obiectivul ?Centru de ingrijire la domiciliu persoane varstnice Rimet?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin contractul de lucrari se doreste achizitionarea unor lucrari suplimentare/aditionale si care nu au fost incluse in contractul de executie initial incheiat cu constructorul pentru obiectivul de investitii ?Centru de ingrijire la domiciliul persoane varstnice Rimet?, investitie care este realizata in cadrul ?Proiect integrat: Infrastructura edilitara moderna, de mediu, transport si sociala pentru A.D.I. Stremt ? Rimet din judetul Alba?, finantat prin P.N.D.R.? Masura 322 ?Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale?.Lucrari suplimentare/aditionale care sunt necesare vizeaza: executia unui zid de sprijin in partea posterioara a cladirii (pe doua sectiuni), executia unor lucrari de sistematizare verticala a incintei (amenajari exterioare), montarea a 3 usi rezistente la foc (conform prevederilor ?Scenariului de securitate de incendiu?), 1 usa de garaj si executia unei rampe pentru persoane cu handicap pentru acces in cladire.Valoarea estimata a lucrarilor diverse si neprevazute mentionate anterior supuse prezentei proceduri de achizitie este de 65.000 lei, reprezentand un procent de 3, 78 % din valoarea capitolului de diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45112500-0 - Lucrari de terasament (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 65, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1300 lei. Conform prevederilor art. 16. alin. (2) din Legea 346/2004 ?intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii?. In acest sens, operatorii economici participanti la procedura de atribuire au obligatia completarii si depunerii ?Declaratiei privind incadrarea in categoria IMM?.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitati de constituire a garantiei de participare: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Conform prevederilor art. 2781 alin. (1) in masura in care C.N.S.C. respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare, respectiv 650 lei.Data la care se va afce echivalenta lei/euro este 14.02.2013.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului. Modalitatea de constituire: - garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) din H.G. 925/2006 se aplica in mod corespunzator; sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractant, conform prevederilor HG 1045/2011. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elorCerinta 1 ? neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006. Formular 4Documente solicitate: declaratie pe propria raspundere privind neincadrare in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006.Pentru persoanele juridice/fizice straine ? un document similar/declaratie pe propria raspundere/ declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens ? Pentru persoanele juridice/fizice straine ? un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens ? din care rezulta indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor localeDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Din aceste documente trebuie sa rezulte situatia datoriilor scadente aferente lunii anterioare depunerii ofertelor, conform Ord. 509 / 2011 al ANRMAP.Se va permite depunerea certificatelor/documentelor pentru persoane juridice/fizice straine in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta 2 ? neincadrarea in prevederile art. 181din O.U.G. 34/2006. Formular 5Documente solicitate: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006. certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la plata pentru persoane juridice din Romania .Pentru persoanele juridice/fizice straine ? un document similar/declaratie pe propria raspundere/ declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens ? din care rezulta indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, certificat fiscal privind impozitele si taxele locale (datorii la bugetele locale) pentru persoanele juridice din Romania . Pentru persoanele juridice/fizice straine ? un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens ? din care rezulta indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor localeDin aceste documente trebuie sa rezulte situatia datoriilor scadente aferente lunii anterioare depunerii ofertelor, conform Ord. 509 / 2011 al ANRMAP.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta 3 Formular 6? prezentarea unui document care sa certifice faptul ca oferta prezentata a fost conceputa si formulata in mod independent fata de oricare concurent, fara a exista consultari, comunicari, intelegeri sau aranjamente cu acestia; oferta prezentata nu contine elemente care deriva din intelegeri intre concurenti in ceea ce priveste preturile/tarifele, metodele/formulele de calcul al acestora, intentia de a oferta sau nu la respectiva procedura sau intentia de a include in respectiva oferta elemente care, prin natura lor, nu au legatura cu obiectul respectivei proceduri; oferta prezentata nu contine elemente care deriva din intelegeri intre concurenti in ceea ce priveste calitatea, cantitatea, specificatii particulare ale produselor sau serviciilor oferite; detaliile prezentate in oferta nu au fost comunicate, direct sau indirect, niciunui concurent inainte de momentul oficial al deschiderii publice, anuntata de autoritatea contractanta.Documente solicitate: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform prevederilor Ordinului 314/12.10.2010Cerinta 4 - Formular 8? declaratie pe propria raspundere ca ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau ca nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.In cazul in care se constata existenta unei astfel de situatii ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt membrii Consiliului de admnistratie al A.D.I. Stremt ? Rimet din jud. Alba, respectiv: Popa Traian Stefan ? Presedinte al A.D.I. , persoana care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, aproba documentatiile de atribuire necesare atribuirii contractelor de achizitie publica; Primar al comunei Stremt (parte integranta a A.D.I. Stremt-Ramet)Cetean Simion Cosmin- Viceprimarul comunei Stremt ;Beldean (Cristea) Ana Mirela- secretar al comunei Stremt si al A.D.I., persoana responsabila cu avizarea de legalitate a documentatiilor de atribuire a contractelor de achizitie publica, a contractelro de achizitie publica, a deciziilor emise de Presedintele A.D.I. ;Raica Vasile ? Primarul comunei Ramet , membru al Comisiei de evaluare a ofertelor; ;Persoanele implicate in derularea procedurii de achizitie sunt: Sasarean Ioana Laura? Contabil al ADI si al comunei Stremt , membru al Comisiei de evaluare a ofertelorCrisan ? Onita Ioana ? Responsabil achizitii publice , Presedinte al Comisiei de evaluare a ofertelor ;Beldean (Cristea) Ana Mirela ? secretar, avizare legalitate , membru al Comisiei de evaluare a ofertelor;Raica Vasile - Primar al comunei Ramet, membru al comisiei de evaluare a ofertelorBoc Maria Crsitina - contabil la Primaria comunei Ramet, membru al comisiei de evaluareDocumente solicitate: declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006.Declaratia se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul (conform Ordinului ANRMAP nr. 170/2012).Formular 8In conformitate cu Ordinul 170/2012 al ANRMAP, se impune prezentarea listei cu consilierii locali ai autoritatii contractante. Luand in considerare faptul ca in acest caz autoritatea contractanta este Asociatia de Dezvoltare intercomunitara Stremt ?Ramet din judetul Alba (compusa din UAT Stremt si Ramet ) , aceasta (A.D.I.) nu detine consilieri locali ci doar Consiliu de Administratie, compus din persoanele mentionate anterior cu functii de decizie . Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta 5 ? ofertantul trebuie sa faca dovada formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificatul constatator ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al acestuia. Obiectul contractului de achizitie trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Documente solicitate: Certificatul constatator emis de ONRC in conformitate cu prevederile Legii 26/1990.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 4 - SubcontractantiOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Cerinta 3 - PersonalInformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilorO declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta 2 - Lista utilaje/dotariDeclaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Cerinta 1 - Experienta similara
O lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
Certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Cerinta nr. 2 - informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrariCertificat ISO 14001 sau echivalent, Cerinta nr. 1 - certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatiiCertificat ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2013 14:46