Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI TEHNICO-EDILITARE LA SALA SPORTURILOR DIN MUNICIPIUL ZALAU


Detaliu pentru invitatia numarul 319686
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAU
Numar invitatie: 319686/25.01.2012
Denumire contract: LUCRARI TEHNICO-EDILITARE LA SALA SPORTURILOR DIN MUNICIPIUL ZALAU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAUCod fiscal: 4291786, Adresa: P-ta Iuliu Maniu nr.3, Zalau, Telefon: 0260/610550/149, Fax: 0260/661869
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA IULIU MANIU NR. 3, ZALAU, Romania, cod postal: 450016, telefon: +40 260610550, fax: +40 260661869, persoana de contact: REGISTRATURA, CAMERA NR. 4
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PIATA IULIU MANIU NR. 3, ZALAU, Romania, SALA MICA DE SEDINTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii ale autoritatilor publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI TEHNICO-EDILITARE LA SALA SPORTURILOR DIN MUNICIPIUL ZALAU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop inlocuirea unor trons. de canaliz. menajera din exter. Salii Sporturilor din Zalau, curatirea unor trons. existente, executia unor rigole acoperite pentru apele pluviale, executia unor trons. noi de retele pluviale, montarea unui apometru si a unui hidrant exterior Dn 100mm.
II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 227, 929.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 4.558, 00 lei. Din aceasta se va retine suma 2.279 lei in cazul aplicarii prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In situatia in care constituirea garantiei bancare se face prin virament bancar, acesta se va face in contul RO76TREZ5615006XXX000186, deschis la Trezoreria Zalau pentru Primaria municipiului Zalau, cod fiscal 4291786. Viramentul bancar trebuie confirmat de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 de zile calendaristice, egala cu perioada de valabilitatea a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie (GBE) este de10%(5% ptr. IMM) din valoarea contractului (C) fara TVA. Mod de const.: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la C; daca partile convin GBE se constituie sub forma de retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante (AC). Suma initiala care se depune de catre contractanti in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul C. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in doc. de atr.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea conform prevederilor art.180 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 12A.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 va fi exclus din procedura.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006Documente privind plata obligatiilor bugetareModalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 12B.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr.34/2006 va fi exclus din procedura.Modalitatea de indeplinire? Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal).? Certificatul de atestare fiscala eliberat de Directia generala a finantelor publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal).Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine.Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documentele se vor prezenta inoricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantii din a caror certificate depuse rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general consolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie.Cerinta nr. 3Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din Ordonanta nr. 34/2006Modalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 13B. In Anexa la acest formular sunt nominalizate persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. Ofertantaul / Ofertantul asiociat/Subcontractantul/Tertul sustinatorcare se afla in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, va fi exclus din procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul are subcontractanti si/sau terti sustinatori, formularul va fi prezentat si pentru acestia.Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participantModalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 12 C.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010Modalitatea de indeplinirePrezentarea declaratiei ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- completarea Formularului 13D.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Daca cele declarate de catre ofertant se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta, ofertantul va fi exclus din procedura. Cerinta nr. 1Demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinirePersoane juridice/fizice romane: Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulteobiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - informatii de identificare legale (denumire, sediu social, cod unic de inregistrare);
- reprezentantii legali;
- domenii de activitate (activitatea principala si activitatile secundare);
- sedii si/sau activitati autorizate ? conform art. 15 din Legea nr. 359/2004;
- fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. e) ? h) din Legea nr. 26/1990.Certificatul trebuie sa fie eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de termenul limita pentru depunerea ofertei si se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalulPersoane juridice /fizice straine: - Prezentare de traduceri in limba romana, legalizate, a documentelor referitoare la inregistrarea/atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional (documente emise de institutia autorizata a tarii de origine pentru evidenta operatorilor economici).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindsituatia economico-financiara. Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie de cel putin 440.000, 00 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnicaPrezentare contracte de lucrarisimilare cu cele supuse achizitiei cu o valoare totala, fara TVA, de cel putin 220.000, 00leiCerinta nr. 2Informatii privind capacitatea profesionala-Prezentarea listei personalului de conducere, a personalului responsabil direct cu indeplinirea contractului-Coordonator de lucrare, inginer/subinginer specialitate constructii-Responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii (RTE)-Responsabil tehnic cu controlul calitatii (CQ), -Responsabil privind sanatatea si securitatea in munca (SSM)-lista cu personalul muncitor calificat, pe meserii Cerinta nr. 1Informatii privind asigurarea calitatii: prezentare certificat care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardulISO 9001:2008 sau echivalentCerinta nr. 2Informatii privind protectia mediului: prezentare certificat care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management de mediu conform conditiilor din standardul ISO 14001:2004, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE PUBLICATA IN SEAP. Persoana de contact: PUSCAS MARIA, tel. +40-260 610550/258
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2012 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer