Achizitie publica - ?Lucrari Tehnico-Edilitare pentru Reabilitare Gradina Zoologica si Parc Brasov ? Intocmire PT, DDE, DTAC, si executie retele exterioare?
Detaliu pentru invitatia numarul 332938
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332938/02.08.2012
Denumire contract: ?Lucrari Tehnico-Edilitare pentru Reabilitare Gradina Zoologica si Parc Brasov ? Intocmire PT, DDE, DTAC, si executie retele exterioare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268 472486, Fax: +40 268 472486
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268416550, fax: +40 268473001, persoana de contact: MARASESCU ISABELLA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV, BDUL EROILOR NR.8, CAM.123, BRASOV
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Lucrari Tehnico-Edilitare pentru Reabilitare Gradina Zoologica si Parc Brasov ? Intocmire PT, DDE, DTAC, si executie retele exterioare?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Lucrari Tehnico-Edilitare pentru Reabilitare Gradina Zoologica si Parc Brasov ? Intocmire PT, DDE, DTAC, si executie retele exterioare? la Gradina Zoologica municipiul Brasov, dupa cum urmeaza: 1.Retele exterioare de canalizare2.Retele exterioare de apa potabila si incendiu3.Retele de alimentare cu apa, golire si preaplin a lacurilor amenajate4.Retele electrice exterioare de supraveghere5.Retele termice exterioare6.Retele exterioare de gaz
II.1.6) CPV: 45231112-3 - Instalare de retea de conducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 377, 411.81 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de47548 leisau23774 lei pentru IMM-prin completarea Formularului 14 din sectiunea Formulare si va fi constituita conform optiunilor art.86 din HG 925/ 2006, cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de6157, 41 lei.
Garantie de buna executie
In valoare de 10 % din valoarea contractului fara TVA se va constitui conform prevederilor art.90, alin. (1) din H.G.925/2006: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Conform HG1045/2011, in cazul retinerilor succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in care va depune suma de 0, 5 % din pretul contractului.Retinerea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006.Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor si face dovada in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completarea si prezentarea Formularului 1;
- Declaratie privind eligibilitatea - completarea si prezentarea Formularului 1.a;
- Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelorsi impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, inoriginal/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelorsi impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, inoriginal/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare, completarea si prezentarea Formularului 2.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: - Primar: George Scripcaru- Viceprimar: Adrian Atomei- Viceprimar: Razvan Popa- Administrator: Gantz Miklos Sandor- Secretar: Nicolae Paraschiv- Director Executiv Directia Tehnica: Attila Radnoti- Director Executiv Adjunct Directia Tehnica: Liliana Horga- Director Directia Economica: Marilena Tudorache- Director Directia Relatii Externe- Cecilia Doiciu- Sef Serviciu Investitii: Lidia Bulgarea- Sef Serviciu Achizitii Publice Isabella Marasescu- Sef Birou contencios- Valeria Mavrodin- Sef Serviciu Contabilitate - Claudia Radu- Sef Serviciu Buget : Maria Oprea- Consilier: Gabriela Sifft , Inspector: Agurita StroeConsilieri locali: 1.BORICEANU MIRCEA2.BRAUN WERNER3.BUCUR CIPRIAN IONUT4.CHIRICHES ANDREI - CIPRIAN5.DURBACA ALEXANDRINA - ADINA6.DUTU TUDOR ALEXANDRU7.GABOR ALEXANDRU - ADRIAN8.GHIRDA MIHAI - IOAN9.IONESCU LUCIAN10.KRAILA VASILE11.LEONTE CATALIN12.LUPU LIVIU13.MACEDONSCHI CRISTIAN14.MARA IULIAN15.MARTIN VASILE - EMIL16.MIHAI COSTEL17.OPRICA FLORENTIN - ADRIAN18.PUSCARIU RADU - IOAN19.SARGHIE OVIDIU20.SIMION MARIA - ANTONELA21.SZENTE LADISLAU22.TARBA MIHAIL23.TEODORESCU FLORIN - COSTEL24.TOP - FERGHETE CARMEN - FLORIANA25.TORO TAMASCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P.nr. 314/ 2010-completarea si prezentarea Formularului 3.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formular. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul-emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor pentru a fi valabil la data limita de depunere a ofertelor; domeniul de activitate al ofertantului trebuie sa includa si domeniul aferent obiectului contractului.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate, a documentului Certificat constatator in original / copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In cazul asocierii, fiecare asociat va prezenta acest document.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2012 10:37