Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI TERMICE SEDIU POLITIE ORAS SANTANA


Detaliu pentru invitatia numarul 321756
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI ARAD
Numar invitatie: 321756/12.03.2012
Denumire contract: LUCRARI TERMICE SEDIU POLITIE ORAS SANTANA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI ARADCod fiscal: 3519836, Adresa: STR. I. CALVIN NR. 17-21, ARAD, JUD. ARAD, Arad, Telefon: 0257.207100, Fax: 0257.207130, 0257.253151
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: INSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN ARAD, STR. Virful cu Dor NR. 17-21, , Arad, Romania, cod postal: 310085, telefon: +40 0257207100, fax: +40 0257207130, persoana de contact: LUMINITA BOTAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN ARAD, STR. Virful cu Dor NR. 17-21, , Arad, Romania, cod postal: 310085, telefon: +40 0257207100, fax: +40 0257207130, SERVICIUL LOGISTIC
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI TERMICE SEDIU POLITIE ORAS SANTANA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea confortului termic corespunzator prin realizarea unei centrale termice pe gaze naturale, a unui sistem de ventilatie pe baza de unitate exterioara de tip chiller cat si instalatie interioara de utilizare prevazuta cu ventilo-convectoare. Instalatii de climatizare aferente spatiului tehnic din cadrul imobilului indepedenta de sistemulde ventilatie.
II.1.6) CPV: 45331000-6 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire, de ventilare si de aer conditionat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 206, 940.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.070 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui prin modalitatea prevazuta la art.90 alin.3 din H.G. 925/2006 (retineri succesive dinsumele datorate pentru facturi partiale), in cuantum de 10 % din pretul contractului fara T.V.A.Contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statuluidin cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibildistinct la dispozitia I.P.J.Aradin care va depune initial 1% din pretul contractului, fara T.V.A.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/20063.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^1 O.U.G. nr. 34/20064. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta5. Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara sau echivalent6. Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Primarie sau echivalentCertificatele fiscalevor fi prezentate in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu aredatorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent pentru persoane juridice/fizice romaneInainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , ofertantul clasat pe primul loc vaprezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind ultimul bilant contabilCerinta nr. 2 Balanta pe ultima lunaCerinta nr. 3 Declaratie privind cifra de afaceriCerinta nr. 4 Scrisoare de bonitate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privindprincipalele lucrari executate in ultimii 5aniCerinta nr. 2 Informatii privindefectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducereCerinta nr. 3 Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceCerinta nr. 4Autorizare de la Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Gazelor NaturaleCerinta nr. 5 Responsabil tehnic Cerinta nr. 1 Certificat privind sistemul de management al calitatii conform cerintelor standardului ISO 9001Cerinta nr. 2. Certificat privind sistemul de management de mediu conform cerintelor standardului ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 09:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer