Achizitie publica - Lucrari trotuare stradale in localitatile Misca, Vanatori, Satu Nou, comuna Misca, judetul Arad
Detaliu pentru invitatia numarul 331237
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331237/06.07.2012
Denumire contract: Lucrari trotuare stradale in localitatile Misca, Vanatori, Satu Nou, comuna Misca, judetul Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MISCA (PRIMARIA COMUNEI MISCA)Cod fiscal: 3519305, Adresa: nr.116, Misca, Telefon: +40 257354140, Fax: +40 257354140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: nr.116, Misca, Romania, cod postal: 317215, telefon: +40 257354140, fax: +40 25/354140, persoana de contact: Haasz Tiberiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Misca nr. 116, jud. Arad, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari trotuare stradale in localitatile Misca, Vanatori, Satu Nou, comuna Misca, judetul Arad
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari trotuare stradale in localitatile Misca, Vanatori, Satu Nou, comuna Misca, jud. Arad pe o suprafata totala de 5000 mp
II.1.6) CPV: 45233253-7 - Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 279, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se const.in conf.cu art.85 si urm.HG 925/2006.Gar.de participare se constituie prin virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul, forma si pt per. prev.in doc.de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In orice situatie, dovada constituirii gar.de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Cuantumul gar.de participare este de 5590 lei. Contul Primariei Comunei Misca in care se va depune gar.de participare este RO85TREZ0225006XXX000268 deschis la Trezoreria Chisineu-Cris. In cazul in care aceasta se const.printr-un instr.de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, instr.de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl.acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul in care la proc.de achizitie participa ofertanti din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea docum.prev.in Legea 346/2004)gar.de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.In cazul asociatiilor, toti asociatii trebuie sa faca dovada ca reprezinta o IMM, prin atasarea Form.4(Decl.priv.incadrarea in IMM).Aut.contr.are dreptul de a retine gar.de partic., ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din sit.prev.la art. 87 din HG 925/2006 si in cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia in conf.art. 278/1, al.1 lit. a din OUG 34/2006.Gar.pt.participare se returneaza in conf.cu art. 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in conditiile prevazute de art. 89, 90 ale HG 925/2006 integral si reprezinta 5% din val.contractului fara TVA. Scrisoarea de garantie emisa de o societate bancara ori de o societate de asigurari trebuie sa prevada ca activarea garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia de buna executie se restituite de catre autoritatea contractanta astfel: - 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca autoritatea contractanta nu a fost ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;
- restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUGnr. 34/2006 ? in original, F.7- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? in original, F.8- declaratie privind neincadrarea in prev. art. 69/1 din OUG nr. 34/2006 ? in original F.9Nota: In cazul unei asocieri dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata de fiecare asociat. Subcontractantii vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, din OUG nr. 34/2006. Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese, lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuiiei, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii si contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica (inclusiv consilierii locali si membri Comisiei de evaluare): HaaszTiberiu ? primar;MatiutiTeodor ? viceprimar;NituiCatalin ? secretar;GrozaViorica- contabil;ParascaTeodor;CiupeTeodor;SimindanPetru;NagyAlexandru;IakabCarol; NagyCarol; MolnarEmeric;Mucsi Stefan;KovacsTiberiu; KissIosif; SzivosIrina;BierClara;Szekeli Domnita;
- declaratie privind calitatea de participant la procedura ? in original F.10In cazul unei asocieri declaratia va fi prezentata de fiecare asociat.In cazul subcontractarii declaratia va fi depusa si de catre subcontractant.- certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? in original F.11- certificat ce atesta achitarea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat.- certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele emis de Autoritatea Publica Locala - in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?In cazul persoanelor fizice/juridice straine se vor prezenta certificatele mai sus mentionate (daca in tara de origine se emite acest gen de inscrisuri), sau documente in echivalent traduse in limba romana de un traducator autorizat, sau o declaratie pe proprie raspundere referitoare la indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele aferente acestor categorii de datorii.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat.Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fidescalificate/respinse. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.- certificat cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalulIn cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat. - certificat constatator emis de O.R.C., emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor care va cuprinde inclusiv activitatea autorizata care face obiectul procedurii de achizitie publica ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte certificatul constatator din care sa rezulteindeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata. Persoanele fizice/juridice straine trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, traduse in limba romana de un traducator autorizat si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minimala: valoarea minima impusa a cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani este de 559.000 lei, fara TVA;Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2009-2011) a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 559.000 lei (pentru persoanele juridice romane). Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima: - cf. cursului mediu BNR in anul 2009, 1 euro = 4.2282 ron - cf. cursului mediu BNR in anul 2010, 1 euro = 4.2848 ron -cf. cursului mediu BNR in anul 2011, 1 euro = 4.4662 ron., - fisa de informatii generale: denumire ofertant, sediul/adresa, numar de telefon (fax), cod postal, persoana de contact, codul fiscal, contul bancar, care sa contina si cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani. In cazul unei asocieri formularul va fi prezentat de fiecare asociat., bilanturile contabile pe anii 2009, 2010 si 2011 vizate/inregistrate de organele competente - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalulIn cazul unei asocieri, aceste documente vor fi prezentate de fiecare asociat.In cazul persoanelor fizice/juridice straine se vor prezenta documentele contabile mai sus mentionate - in copie insotita de traducere certificata in limba romana, iar daca in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri medie globala se va exprima: - cf. cursului mediu BNR in anul 2009, 1 euro = 4.2282 ron - cf. cursului mediu BNR in anul 2010, 1 euro = 4.2848 ron -cf. cursului mediu BNR in anul 2011, 1 euro = 4.4662 ron.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Decl.priv. lista princip.lucrari executate in ultimii 5 ani continand informatii privind valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, experientasimilara: maxim 2 contracte - in copie, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 279.000 lei, insotit decertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea executarii lucrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Pentru echivalenta leu/valuta se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR., - Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, - declaratie privind persoanele responsabile pentru executia lucrarilor: a)1 responsabil tehnic cu executia, pentru care se vor depune: - Diploma studii tehnice in domeniu ?in copie;
- Atestatul si legitimatia de "responsabil tehnic cu executia" in domeniu, care sa fie valabila la data deschiderii ofertelor - in copie;
- CV ? in copie;
- Decl. de disponibilitate;b)1 responsabil cu asigurarea calitatii, pentru care se vor depune: - Diploma studii tehnice in domeniu- Decizia interna de numire/delegare a atributiilor aferente valabila la data deschiderii ofertelor, sau orice act doveditor ? in copie;
- CV ? in copie;
- Decl.de disponibilitate;
- Lista cu personalul muncitor alocat pentru executia lucrarii;, In cazul subcontractarii se va depune: - declaratie pe proprie raspundere privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si specializarea acestora (daca este cazul) ? in original F.18La incheierea contractului ofertantul va trebui sa prezinte acordul de subcontractare (F. 19) in original sau copie legalizata.In cazul in care acordurile de subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea; Situatia financiara si Capacitatea tehnica vor fi evaluate in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna., In cazul unei asocieri se va depune: - declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora ? in original F.20- acordul de asociere din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat, inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane -in original sau copie legalizata F.21. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.- imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia ? in original F.22;Pentru a se putea prevala de prevederile art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei priv.incadrarea in categoria IMM., In cazul sustinerii economice si financiare si tehnice asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006, operatorul economic va indeplini, conditiile prevazute la art. 11/1 din HG nr. 925/2006 modificata in sensul prezentarii acordului ferm de sustinere (formularul F.23 ? 24 si anexele) ? in forma autentica, raportat la natura sustinerii invocate. - ISO 9001 (sau echivalent)pentru certificarea sistemului de management al calitatii pentru un obiect de activitate relevant in raport cu obiectul prezentei proceduri de achizitie publica - in copie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.07.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2012 12:36