Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari Zid de sprijin la teren sport tenis Sugas Bai


Detaliu pentru invitatia numarul 341120
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Sfantu Gheorghe
Numar invitatie: 341120/18.12.2012
Denumire contract: Lucrari Zid de sprijin la teren sport tenis Sugas Bai
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Sfantu GheorgheCod fiscal: 4404605, Adresa: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 267316902, Fax: +40 267316901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, Biroul Relatii cu publicul
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, cam. 38
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari Zid de sprijin la teren sport tenis Sugas Bai
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru stabilizarea versantului din spatele terenului de sport tenis, se prevede un zid de sprijin de tipcornier din beton arm at, prevazut cu un sistem de drenaj si barbacane pe toata lungimea lui pentrupreluarea apelor freatice din zona construciei proiectate.Pentru colectarea apelor pluviale, din jurul terenului de sport, se prevede 0 rigola.
II.1.6) CPV: 45223500-1 - Structuri din beton armat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 97, 094 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1940 lei . In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat anterior. Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. 1) Modul de constituire a garantiei de participare acceptat: Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta inoriginal, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.-depunere a unui ordin de plata sau a unei file CEC caz in care se va mentiona contul RO41RNCB0124038019450011, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor?depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.-scrisoare de garantie bancara in favoarea Primariei municipiului Sfantu Gheorghe, in forma si modul anexat la Sectiunea Formulare Cont: RO51TREZ2565006XXX000146, perioada devalabilitatea a garantiei este egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica 90 de zile, incepand cu termenul limita de primire a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie in perioada de valabilitate a ofertei, in cel mult 7 zile de la incheierea contractului conform art. 90 din HG 925/2006 prin urmatoarele modalitati: - printr-un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrulorganului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. IMM-urile beneficiaza de facilitatile acordate Legii 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind eligibilitatea Formular anexa nr. 9Declaratie privind situatia personala a operatorului economic Completare formular anexa nr.10Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, formular anexa nr.10/1Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69, indice 1 din OUG34/2006 Formular anexa 10/3Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceeA ce provestze organizarea , derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt: Antal Arpad Anrdas ? PrimarSztakics Éva Judit ? Viceprimar- Presedintele comisiei de evaluare in cadrul procedurii de achizitie publicaTischler Ferenc? ViceprimarBalint Reka? Membru in comisia de evaluareBaksai Edit - Membru in comisia de evaluareBiro; Laszlo;-Membru in comisia de evaluareSandor Jo;zsef ? Membru in comisia de evaluareVeres Istvan - Membru in comisia de evaluareMembri consiliului local: 1. ACZÉL KATA2. BALINT IOSIF3. CSATLO;S LASZLO;4. CZEGO ZOLTAN5. DEBRECZENI LASZLO;6. GURUIANU MADALIN-DORU7. KATO; BÉLA8. KELEMEN SZILARD PÉTER9. KONDOR AGOTA10. MAGYARO;SI IMOLA-PIROSKA11. MIKLO;S ZOLTAN12. MILD ZOLTAN13. NEMES ELOD14. PALELA RADITA15. PARVAN RODICA16. PROFIROIU MARILENA17. SZTAKICS ÉVA-JUDIT18. TISCHLER FERENC19. VAJNA LASZLO;20. VARGHA MIHALY-BÉLA21. ZSIGMOND JO;ZSEFPrezentare formulare tip emise de organismele competente valabile pentru demonstrarea situatiei obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei : - Bugetul de stat (bugetul consolidat)- Bugetul localNota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform Codului Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe Langa Tribunalul teritorialDocumente edificatoare care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, emise de autoritatile competente din tara, sau declaratii pe propria raspundere.NotaOfertantul clasat pe primul loc va prezenta documentul in original/copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri se solicita cifra de afaceri medie anuala peultimii trei ani Mentiune: Pentru conversia in RON , daca situatiile financiaresunt intocmite in alta moneda , se va lua in considerare cursul mediu anuallei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei/ Banca CentralaEuropeana pentru anul respectiv.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Dotari specifice pe care ofertantul urmeaza sa le utilizeze pentruindeplinirea contractului cu prezentare documente care atesta detinerea( dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie ) autilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice, Informatii referitoare la personal Declaratie cu privire la efectivul mediuanual al personalului angajat , si al cadrelor de conducereLista persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, Informatii privind subcontractantii In cazul in care parti din contractul ceurmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multisubcontractanti, operatorul economic are obligatia de a precizapartea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, si acordurileprealabile de subcontractare incheiate, Informatii privind asociatii In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fiatribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi asociati, operatorul economic ? liderul imputernicit are obligatia de a precizapartea/partile din contract care vor fi executate de asociati, datele derecunoastere ale asociatilor propusi, si acordurile de asociere incheiate Sevor prezenta formularele/documentele: Declaratie privind partea/partile dincontract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora Ofertantul trebuie sa respecte standardul de asigurare a calitatii cuprezentare de Certificat de implementare a Sistemului de management alcalitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent, Ofertantul trebuie sa respecte standardul de asigurare de protectia amediului conform ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2012 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer