Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARII DE MODERNIZARE STRAZI IN SAT BACU COMUNA JOITA JUDETUL GIURGIU


Detaliu pentru invitatia numarul 335692
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Joita
Numar invitatie: 335692/20.09.2012
Denumire contract: LUCRARII DE MODERNIZARE STRAZI IN SAT BACU COMUNA JOITAJUDETUL GIURGIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna JoitaCod fiscal: 5718320, Adresa: Comuna Joita Judetul Giurgiu, Joita, Telefon: 0246/252250, Fax: 0246/252168
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Joita Judetul Giurgiu, Joita, Romania, cod postal: 087150, telefon: +40 246/252250, fax: +40 246/252168, persoana de contact: Ion Preda
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Camerei de Comert Ind. si Agricultura Giurgiu , Sos . Bucuresti nr. 57 , parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARII DE MODERNIZARE STRAZI IN SAT BACU COMUNA JOITAJUDETUL GIURGIU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARII DE MODERNIZARE STRAZI IN SAT BACU COMUNA JOITAJUDETUL GIURGIU
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 594, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 110.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este valabila 90 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor . In cazul ofertantilor car fac dovada ca sunt IMM-uri garantia se reduce la 50%.Garantia de participare poate fi constituita prin toate formele admise de lege.In masura in care un ofertant depune o contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor , in conditiile art. 278 1 din OUG 34/2006 suma retinuta va fi in cuantum de :8.119, 42 lei .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 5% din valoarea de atribuire a contractului.In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM-uri garantia de buna executie se va reduce la 50%.Garantia de buna executie se constituie conform art.90 alin.(1) ? (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si HG 1045/2001
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratieprivindcalitatea de participant la procedura -Cerinta obligatorie: completata in conformitate cu Formularul 12 C din Sectiunea Formulare. ? in original;In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociatAcord de asociere - Numai in cazul participarii la procedura in calitate de asociati. Se va prezenta in original.In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociatDeclaratie privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: completata in conformitate cu Formularul 12 A din Sectiunea Formulare. ? in original; In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociatDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 - Cerinta obligatorie: completata in conformitate cu Formularul 12 B din Sectiunea Formulare. ? in original; In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociatCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat; se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local; se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat.Certificat de participare cu oferta independenta- Se va completa Formularul 12 D din sectiunea Formulare conformOrdinuluiANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaDeclaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006 - Se va completa de catre ofertant in Formularul 12 F din Sectiunea Formulare ? in original Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritati contractante conform art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : Tanase Constantin ? primar;Vasile-Petrescu Paraschiv ? viceprimar;Alexandru Paul- consilier;Badea Laurentiu- consilier;Dumitru Fanut- consilier;Grigore Constantin- consilier;Nenciu Stefan- consilier;Nicolae Manda- consilier;Paun Alexandru-Aurel- consilier;Paun Constantin- consilier;Soare Rodica- consilier;Stoian Vasile- consilier;Tudorache Petre- consilier; Alexandru Maria-Cristina- prersedinte comisie;Preda Ion- membru comisie;Iorgulescu Emanoil- membru comisie Certificat constatator (original/copie legalizata/conform cu originalul), emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.Nota : in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat initial cerificate in copie cu mentiunea "conform originalului" va avea obligatia, pe baza solicitarii autoritatii contractante, sa prezinte pana la incheierea raportului de atribuire, documentele in original sau copie legalizataIn cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente - copie ;In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat, Cerinta minima : completare formular B2ciframedie de afaceri globala pe ultimii 3 ani minimum: 11.000.000 lei. In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM-uri, acest indicator se va reduce la jumatate. In cazul asocierii se va ompleta formularul B2 de catre fiecare asociat, astfel incat, in solidar, prin cumul, ciframedie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, sa fie de minimum 11.000.000 lei.Cursul euro comunicat de BNR pentru cei 3 ani : anul2011 1 EURO = 4, 2379 lei , anul2010 1 EURO = 4, 2099 lei , anul 20091 EURO = 4, 2373 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani conform formularului 12F si Anexa la formularul 12F? In cazul asocierii conditia se va indeplini in mod cumulativ.Se solicita, completarea Formularului 12F1, Uncontract de lucrari, similar cu obiectul prezentei achizitii pubice a carei valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 5.500.000 fara TVA;Lucrarile similare vor fi demonstrate de documente doveditoare: contracte de executie si procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor.In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul va prezenta paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi., Se solicita recomandare, pentru executie, vizate de beneficiarul lucrarii ? completare formular 12F2, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii Pentru realizarea investitiei ofertantul va trebui saprezintelista cu urmatoareleutilaje si echipamente : Statie preparare mixturi asfaltice ;
-Repartizator mixturi asfaltice ;
-Statie de sortare;
- Autobasculante ;
-Buldozer ;
-Buldoescavator ;
-Escavator ;
-Autogreder ;
-Cilindri compctori ;
-Incarcator WOLA ;
-Automacara ;
-Laborator de gradul II. , Repartizator finisor mixturi asfaltice , Repartizator beton . Lista cu utilajele si echipamentele solicitate , va fi insotita de , documente care sa ateste detinerea acestora inproprieta sau contrate de inchiriere/comodat etc . Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/laborator etc, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/comodat etc , se va permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie, Se va completa formularul 12G si anexa la formularul 12G In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat., Se va completa formularul 12I. Va fi insotita de CV-uri si copii alediplomelorpersonalului cheie pentru acest contract.Se va prezenta echipa deexecutie a lucrarilor , astfel: - 1 responsabil tehnic cu executia, atestat;
- 1 responsabil cu controlul calitatii ; - 1 responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI.Pentru R.T.E. se vor prezenta: - autorizatie si legitimatie vizate la zi ? in copie;
- Declaratie pe propia raspundere privind relatia de colaborare;
- Declaratie de disponibilitate.In cazul asocierii se va prezenta de catre unul dintre asociati. Documente care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001, se accepta si societatii in curs de certificare .In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie saprezinte aceste documente, Documente care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management de mediu conform conditiilor din standardul ISO 14 001, se accepta si societatii in curs de certificare .Se solicita, documente care sa ateste ca ofertantulare implementat si mentine un sistem de management de mediu conform conditiilor din standardulISO 9 001 SI 14 001. , se accepta si societatii in curs de certificare In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie saprezinte aceste documente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare " pret" se acorda astfel: pentru cel mai scazut dintre preturi ( justificat) se acorda punctajul maxim pentru factorul de evaluare respectiv . pentru celelalte preturi decat cele prevazute la alineatul anterior , punctajul se acorda astfel: P(n) = Pert minim (n) /pret(n) x 70 unde P(n) = punctajul ofertei care se evalueaza , pret minim = pretul cel mai mic dintre ofertele depuse , pret(n) pretul ofertei care se evalueaza
Perioada de garantie
30
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare " perioada de garantie , se acorda astfel: Pentru cea mai mare perioada de garantie oferita se acorda punctajul maxim alocat pentru factorul de evaluare respectiv (30puncte). Pentru o alta perioada decat cea prevazuta la alineatul anterior , punctajul se acorda astfel: T(n) = T garantie (n) /T maxim garantie x 30 , unde T(n) = punctajul ofertei care se evalueaza , T garantie = perioada propusa in oferta , T maxim garantie = perioada maxima de garantie oferita . Perioada de garantie a lucrarilor va fi de minim 24 luni si maxim 60 luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2012 12:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer