Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucraril ?Infiintare centru local de informare si promovare turistica Albac, construire refugiu turistic Sohodol, marcare traseu turistic Cheile Albacului-refugiu turistic Sohodol-Albac si infiintare serviciu de promovare si dezvoltarea turismului rural d


Detaliu pentru invitatia numarul 352272
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Albac (Consiliul local al Comunei Albac)
Numar invitatie: 352272/08.08.2013
Denumire contract: Lucraril ?Infiintare centru local de informare si promovare turistica Albac, construire refugiu turistic Sohodol, marcare traseu turistic Cheile Albacului-refugiu turistic Sohodol-Albac si infiintare serviciu de promovare si dezvoltarea turismului rural din zona comunelor Albac, Horea si Vadu Motilor, jud. Alba?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Albac (Consiliul local al Comunei Albac)Cod fiscal: 4562362, Adresa: Str.Closca Nr 9, Albac, Telefon: 0742042326, Fax: 0258777549
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Closca Nr 9, Albac, Romania, cod postal: 517005, telefon: +40 742042326, fax: +40 258777549, persoana de contact: Petru Tiberiu Todea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Closca Nr 9, Albac, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucraril ?Infiintare centru local de informare si promovare turistica Albac, construire refugiu turistic Sohodol, marcare traseu turistic Cheile Albacului-refugiu turistic Sohodol-Albac si infiintare serviciu de promovare si dezvoltarea turismului rural din zona comunelor Albac, Horea si Vadu Motilor, jud. Alba?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: infiin?area infrastructurii turistice la scara mica in comuna Albac ?i infiin?area serviciului de marketing turistic, pentru promovareaofertei turistice din zona comunelor Albac, Horea ?i Vadu Mo?ilor in vederea cre?terii numarului de turi?ti in zona inurmatorii ani, respectiv Construirea unui centru local de informare turistica in satul Albac.Cheltuieli diverse si neprevazute sunt in procent de 1, 94 %.Procentul precizat este calculat din valoarea estimata a contractului (fara valoarea aferenta cheltuileilor diverse si neprevazute). Valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute este de 11.084 lei
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 582, 462 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara oride o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul de 11.100 lei si pentru o perioada de 90 zile(Cele 90 de zile se calculeazaincepand cu termenul limita de primire a ofertelor). In cazul IMM (cf Legii nr. 346/2004 si Anexei A1) garantia de participare se constituie inprocent de 50% din cuantumul precizat in D.A, respectiv suma de 5.550 lei.Perioada de valabilitate a gar pentru part - 90 zile. Gar depart se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: Scrisoare/ asigurare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante inoriginal si este valabila pe perioada de valabilitate a ofertei, ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre bancaemitenta, pina la data deschiderii ofertelor.Contul este RO64TREZ0065002XXX000868, Trezoreria CIMPENI, titular cont COMUNA ALBAC.Incazul scrisorii/ asigurarii de garantie bancara se va completa Formularul nr. 11. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantieide participare vor fi respinse. Gar pentru participare, constituita de ofertantul castigator, se restituie in cel mult 3 zile lucratoare de la dataconstituirii gai de buna executie.Gar de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza dupasemnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Clauzade retinere: In conform. cu art.278 ^1 alin.1 din OUG.34/2006 in masura in care C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta varetine contestatorului din gar. de particip.suma de 4351, 4lei.Echivalenta gar de participare in alte valute: curs BNR din prima zi de dupapublicarea invitatiei de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 10% din pretul fara TVA al contractului. Daca op. economic sau, in cadrulunei asociatii, fiecare din asociati se incadreaza in categoria IMM, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumulprecizat ? Anexa A1).Garantia de buna executie, cf. art.90.alin. (1)-(3) din HG 525/2006 si se poate constitui prin: Scrisoare/ asigurare degarantie bancara (emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari), emisa de o societate bancara sau deasigurare (Formularul 19), care trebuie depusa la contract, in original, si constituie anexa la contract SAU prin retineri succesive din sumeledatorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitateaTrezoreriei Statului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Modalitati de participare la procedura de achizi?ie1. Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta alternativa conform prevederilor art. 173 sau de a oferta pe mai multe loturi diferite, cf.OU|G 34/2006 art. 46. Alin.(1), candidatul/ofertantul NU are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.2. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului;.3. Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o societate mixta/consortium /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii (documenele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de lucrari executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).De asemenea, acordul de asociere va mai preciza ca: 1) Toti partenerii din cadrul societatii mixte/consortiului trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.2) Structura sau constituirea societatii mixte/ consortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu/asociere /societate mixta trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial.Cerinta nr.2 .Informatii generale despre ofertant -care vor fi oferite prin completarea Formularnr. 2Cerinta nr.3 -Demonstrarea calitatii de participant la proceduraDeclaratie pe proprie raspundere in care ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 12Ccompletat in original, datat, semnat si stampilat. Declaratie pe proprie raspundere in care ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 12Ccompletat in original, datat, semnat si stampilatCerinta nr. 4 - Neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 privind eligibilitateaCompletarea si prezentarea Formularului 12 A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare ? Declaratie privind eligibilitateain original.Cerinta nr. 5 - Neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 se va realiza prin: 1.Completare si prezentare Formular 12 B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare;3. Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul (Formular nr. 21).4. Ofertantul va prezenta certificatul de atestare fiscala , referitoare la situatia obligatiilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania, in original sau copie conform cu originalul. Din acesta trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5. Ofertantul va prezenta certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale , referitoare la situatia obligatiilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, pentru persoanele juridice din Romania, in original sau copie conform cu originalul. Din acesta trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele6. Se va prezenta cazierul judiciar al administratorului ofertantului (si al administratorilor asociatilor acestuia) respectiv al administratorului tertului sustinator, daca este cazul.7. In cazul in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.8. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale ce are competenta in acest sens, la care se va anexa si traducerea autorizata a acestuia in limba romana.9. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in una din situatiile de la punctul 2.10. Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 6- Prevenirea si combaterea participarii la licitatii publice cu oferte care incalca prevederile legii concurentei.Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului nr.314 / 2010 Se cere completarea Formularnr. 12 D.Cerinta nr.7 -Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr 4.Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr.4 privind faptul ca nu exista legaturi de rudenie, pana la gradul al patrulea inclusiv, sau relatii comerciale cu persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: primar - Todea Petru Tiberiu, viceprimar- Costea Nicolae, secretar- Scrob Eugenia, contabil ? Todea Cristina- Maria, responsabil achizitii publice Morar Mircea- Petru, consilieri locali : Bumb Vasile, Costea Nicolae, Oarga Ioan Nicolae, Olar Ioan, Pasca Gheorghe Dumitru, Petrea Iosif Petrisor, Plesa Ioan Horea, Popa Ioan, Scrob Gheorghe, Todea Nicolae- Barbu, Todea Liliana. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta- Formularul nr.21 .Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 1 - Certificarea calitatii de participant la procedura ca persoane juridice/fizice romane se va realiza prin prezentarea Certificatuluiconstatator ? in original sau copie conform cu originalul ? emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte: a. Ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC conform anexa 1 la Ordinul 509/2011(4120 Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale ?i nereziden?iale ). Lipsa codului CAEN si a autorizarii acestuia aferent codului CPV al achizitiei din domeniile de activitate declarate la Oficiul Registrului Comertului descalifica ofertantul sau asocierea.b.Informatii legate de structura actionariatului, reprezentantul/tii legali.In etapa evaluarii ofertelor, autoritateacontractante va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitatecertificatul constatator in original.Cerinta nr. 2- Certificarea calitatii de participant la procedura ca persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau inregistrare/atestare/apartenenta profesionala in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, la care se va anexa si traducerea autorizata a acestora.Documentele edificatoare pentru a fi valabile trebuie sa cuprinda informatii reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 3 - Oferta comunaIn cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatia economica si financiara se demonstraza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 2 - Demonstrarea capacitatii economice si financiare pt ofertantii nerezidenti se va face prin: 1. Media cifrei de afaceri totala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie de minim 1.000.000 lei, fara TVA;2. Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani: 2010, 2011, 2012 cu precizarea ca in cazul in care pentru anul 2012, exista operatori economici care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru 2012 pana la data depunerii ofertelor, se vor lua in considerare alte documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri;Ofertantii nerezidenti pot face demonstrarea capacitatii economice si financiare prin prezentarea de documente relevante emise de organe competente din tara de rezidenta.Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima potrivit urmatoarelor echivalente RON/EURO, cf. cursului mediu raportat de BCE dupa cum urmeaza: ?Conform cursului mediu BCE in anul 2010, 1 euro= 4.21057 lei;?Conform cursului mediu BCE in anul 2011, 1 euro= 4, 2386 lei?Conform cursului mediu BCE in anul 2012, 1 euro= 4, 4445 lei;Pentru operatorii economici care sunt infiintati de mai putin de 3 ani CA se va calcula proportional cu data infiintarii.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus, in limba romana., Cerinta nr 1- Demonstrarea capacitatii economice si financiare pentru ofertantii rezidenti se va face conform art. 185 din OUG 34/2006 prin: 1.Media cifrei de afaceri totala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie de minim 1.000.000 lei, fara TVA;2. Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani: 2010, 2011, 2012 cu precizarea ca in cazul in care pentru anul 2012, exista operatori economici care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru 2012 pana la data depunerii ofertelor, se vor lua in considerare alte documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri;In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor doc. pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a sit.ec. si fin. a candidatului/ofertantului.Pentru echivalenta RON/EURO se va avea in vedere cursul mediu raportat de BCE dupa cum urmeaza: ?Conform cursului mediu BCE in anul 2010, 1 euro= 4.21057 lei;?Conform cursului mediu BCE in anul 2011, 1 euro= 4, 2386 lei?Conform cursului mediu BCE in anul 2012, 1 euro= 4, 4445lei;NOTA: 1.In situatia in care operatorul economic are mai putin de 3 ani de la infiintare CA se solicita proportional cu data infiintarii.2. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% conform Legii nr. 346/2004 privind IMM-urile. In acest sens ofertantul va depune in afara ofertei ca si document de participare o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor conformPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Observa?ieIn procesul de evaluare a conformitatii ofertelor cu cerintele minime de calificare, comisia de evaluare isi rezerva dreptul de a nu solicita alte documente suplimentare referitoare la eligibilitatea ofertantului/ofertantilor de la nici unul dintre ofertanti, in afara cazurilor reglementate in mod expres de lege, evaluarea realizandu-se doar pe baza documentelor depuse in oferta. Toate documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Documentele intocmite de ofertant (formularele anexate) se vor prezenta in original sau copie legalizata, in afara faptului daca nu se precizeaza altfel in Documentatia de atribuire., Cerinta nr. 5- Informatii privind asocierea (daca este cazul).Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Se va prezenta Acordul sau scrisoarea preliminara de asociere, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului-completarea Formularului nr. 7 - ?ACORD DE ASOCIERE in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni dela si in numele tuturor asociatilor , individual si colectiv, si ca asociatii sunt responsabili pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/ Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/ Consortiu pe intreaga durata a contractului. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca, in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea., Cerinta nr. 4- Informatii privind subcontractantii (daca este cazul), vor fi furnizate prin: 1. Prezentare acord de subcontractare (Formular nr 6). Informatii privind lucrarile/ partile din lucari care urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora Completarea si prezentarea Formularului 12 G cu subcontractantii.2. In cazul subcontractarii unei parti a contractului: se va prezenta Acordul de subcontractare, care va include: perioada de valabilitate, partea de contract pe care o va realiza subcontractantul (procent, valoare, activitatea/activitatile realizate).3. Subcontractantul va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indic.1 din OUG 34/2006 (Formularul nr.4).4. Se va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 -(Formularul nr.4. In procesul de evaluare a conformitatii ofertelor cu cerintele minime de calificare, comisia de evaluare isi rezerva dreptul de a nu solicita alte documente suplimentare referitoare la eligibilitatea ofertantului/ofertantilor de la nici unul dintre ofertanti, in afara cazurilor reglementate in mod expres de lege, evaluarea realizandu-se doar pe baza documentelor depuse in oferta .Toate documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Documentele intocmite de ofertant inscopul participarii la procedura se vor prezenta in original.., Cerinta nr. 3- Nr mediu de angajati.Se solicita prezentarea de informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, (se anexeaza CV-uri in original si diplome, atestate), pentru personalul de conducere si personalul care va activa efectiv in executia lucrarilor .1.Se va completa Formularul 12 I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani ? in original.- Sef punct. de lucru, inginer/subinginer cu studii superioare in domeniulC.C.I.A.cu experien?a in domeniu de min 2 ani.- Responsabiltehnic cu executia , atestat profesional de institutiile abilitate, in domeniulconstruc?ii civile, valabil la data limita de depunere a ofertei.- Coordonatorin materie de securitate si sanatate, pe durata realizarii lucrarilor conform, HG 300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santiere- Responsabilcu controlul tehnic de calitate CQ).2. Expertii cheie: se solicita prezentarea unei declaratii referitoare la experti cheie- Formular 32.Pentru personalul de specialitate solicitat trebuie facuta dovada experientei in domeniu;3.Declaratii de disponibilitate- (Formular 12J);4.Documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care expertul o are cu ofertantul (spre ex. contract de munca, contract de colaborare, angajament ferm, etc.) valabile pe toata perioada de derulare a contractului;5.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, Formular 27 ? Declaratie tert sustinator tehnic si profesional-privind personalul, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respective (conf. art.190 din OUG nr.34/2006 si art. 11 indic.1 din HG nr.925/2006)- Formular nr. 25., Cerinta nr. 2 - Lista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractuluiPentru a dovedi indeplinirea cerintelor cu privire la dotarile minime necesare indeplinirii contractului, ofertantul va prezenta obligatoriu o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (conform tipurilor de lucrari mentionate in caietul de sarcini): , daca este cazul, demonstrarea raportului de colaborare cu un laborator autorizat;
-contracte de inchiriere;
-declaratii de punere la dispozitie a utilajelor, etcAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru a dovedi indeplinirea cerintelor minime solicitate cu privire la dotarile minime impuse, ofertantul va prezenta obligatoriu documente contabile (fise ale mijloacelor fixe, contracte de leasing, contracte de inchiriere, declaratii de punere la dispozitie a utilajelor, etc) in care utilajele si echipamentele de mai sus vor fi cuprinse, indiferent daca utilajele sunt proprietatea ofertantului sau inchiriate (in cazul contractelor de inchiriere sau comodat sau in cazul sustinerii de catre un tert se vor prezenta fise ale mijloacelor fixe sau contracte de leasing din partea celui care inchiriaza utilajele, comodantul si/sau sustinatorul.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana)- Formular 26 ? Declaratie tert sustinator tehnic si profesional-privind utilajele., indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva(conf. art.190 din OUG nr.34/2006 si art. 11 indic.1 din HG nr.925/2006 Formular nr. 25.Nota: Comisia de evaluare are dreptul de a verifica si inspectape teren existenta lor., Cerinta nr. 1- Demonstrare experienta similara Cerinta minima de calificare privind experienta similara este satisfacuta daca valoarea totala a contractelorsimilare, lucrari construc?ii civile, sa fie cel putin egale cu 500.000 lei, fara TVA.Ofertantul va trebui sa prezinte : Minim 1 contract de lucrari similare lucrarilor ce fac obiectul procedurii, finalizat, insotite de acte aditionale (daca e cazul), Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE.1. Se solicita prezentarea Declaratiei privind lista principalelor lucrari executate (Formular 12 F si Anexa la 12 F) in ultimii 5 ani, continand : obiectul contractului, valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, inso?ite de certificari de buna execu?ie (se va preciza daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu ?i daca au fost duse la bun sfar?it), prin raportare la data limita de depunere a ofertelor). Lucrarile executate in ultimii 5 ani calculati de la data limita de depunere ofertelor. Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva(conf. art.190 din OUG nr.34/2006 si art. 11 indic.1 din HG nr.925/2006)- Formular nr. 25; Cerinta nr. 2 - Dovada implementarii standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 14001 sau echivalent.Se solicita prezentarea de certificate /documente emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, (construc?ii civile), conform ISO 14001 sau echivalent. In cazul asocierii cerinta trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pt. partea de contract care o realizeaza..Nota: Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011. Se accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene de fiecare membru al asocierii pt. partea de contract care o realizeaza., Cerinta nr. 1 -Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent.Se solicita prezentarea de certificate/ documente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate ?ISO 9001 pentru lucrari de construc?ii civile (sau echivalent) valabil la data limita de depunere aofertelor. In cazul asocierii cerinta trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pt. partea de contract care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Garantia acordata
20
Descriere: Garantia acordata lucrarii
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 23.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2013 11:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer