Achizitie publica - ?Lucrarile de C+M+I, asigurarea utilitatilor, aferente proiectului ?Centrul productiv mestesugaresc pentru sustinerea activitatilor turistice si de agrement Ovidiu? cod SMIS 40039
Detaliu pentru invitatia numarul 356383
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356383/06.12.2013
Denumire contract: ?Lucrarile de C+M+I, asigurarea utilitatilor, aferente proiectului ?Centrul productiv mestesugaresc pentru sustinerea activitatilor turistice si de agrement Ovidiu? cod SMIS 40039
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CONSTANTACod fiscal: 2981739, Adresa: BD.TOMIS 51, Constanta, Telefon: 0241708413, Fax: 0241488411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.TOMIS 51, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 241708413, fax: +40 241488411, persoana de contact: MIHAELA LUNGU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Constanta, Bd. Tomis nr. 51, Constanta, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Lucrarile de C+M+I, asigurarea utilitatilor, aferente proiectului ?Centrul productiv mestesugaresc pentru sustinerea activitatilor turistice si de agrement Ovidiu? cod SMIS 40039
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul achizitiei il reprezinta achizitia publica de Lucrari de de C+M+I, asigurarea utilitatilor, aferente proiectului ?Centrul productiv mestesugaresc pentru sustinerea activitatilor turistice si de agrement Ovidiu?, respectiv: Constructie cladire regim de inaltime S+P+1 nivele; Proiectare si executie bransamentul la reteaua electrica; Proiectare si executie bransamentul la reteaua de gaze naturale; Proiectare si executie bransamentul la reteaua de apa; Proiectare si executie bransamentul la reteaua de canalizare, conform cerintelor si listelor de cantitati din caietul de sarcini si proiectul tehnic; Valoarea estimata totala a contractului ce contine diverse si neprevazute este de 4.281.875, 00 lei, fara TVA din care cheltuieli diverse si neprevazute 363.752 lei, reprezentand 9, 2384% conform deviz general proiectant.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 281, 875 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare(GP) se solicita in cuantum de 40.000 lei. Pentru GP constituita in alta mondeda decat leu, cursul care va fi luat in calculul echiv. va fi cursul leu/valuta comunicat de BNR din data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabil.a GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valab.a ofertei.GP se va constitui prin virament bancar in contul nr.RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trezoreria Mun.Constanta sau printr-un instrument de garantare emis in condit.legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, cf. art.86 alin.(1)din HG nr.925/2006.In condit.in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii benef. de prev.Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, in condit.in care fiecare membru al asocierii(consortiului) respecta condit. de incadrare in Legii nr.346/2004.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii GP in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile. Nota: In cazul unei contestatii si CNSC respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autorit.contract. va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-se prev. art. 278^1 alin.(1) lit.c) din OUG 34/2006. GP se va returna conf. prev. art. 88 din H.G. 925/2006. Perioada de valabilitate a GP: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, GP trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici (F14).In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM conf. Legii nr.346/2004(facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) GP se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in docum.de atribuire. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui, dupa caz: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art.90 alin.(1) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive, in conformitate cu prevederile art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, caz in care contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, conform prevederilor HG nr. 1045/2011. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform art.92 din HG nr.925/2006. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea Fisei de informatii generale. Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani sa fie de minim 7.800.000 lei., Bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani (2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate la organele competente, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilate si semnate de ofertant, sau in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta va prezenta alte documente edificatoare disponibile operatorilor economici, care sa demonstreze indicatorul financiar.Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana., Ofertantul trebuie sa demonstreze la momentul semnarii contractului, ca va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a prezentului contract pentru o valoare de minimum 500.000 lei, pentru o perioada de 2 luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experinetei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Experienta similara: Ofertantul sa faca dovadaca a executat / a dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani lucrari similare de constructii, respectiv lucrari de constructii de consolidari sau constructii noi, de reabilitari/ modernizari la nivelul a cel putin unui contract, in valoare cumulata de minim 3.900.000 lei fara TVA. Prin formularea ?lucrari executate/duse la bun sfarsit? se intelege: ?lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala; sau ?lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau ?lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala. Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta: 1. Fisa de experienta similara; 2. Ofertantul va prezenta certificari de buna executie din care sa rezulte experienta asa cum a fost solicitata, care sa indice benficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si se va preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In cazul participarii la derularea unor contracte similare in calitate de asociat, ofertantul va prezenta documente justificative din care sa rezulte indeplinirea cerintelor experientei similare. Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., 1.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. 2.Declaratie care sa ateste detinerea sub orice forma: proprietate/inchiriere/ preinchiriere/angajament de punere la dispozitie a unui laborator gradul II autorizat in conformitate cu Legea nr. 10/1995 actualizata si HG nr. 808/2005 publicat in MO Partea I nr. 375 din 12.08.2005 sau echivalent, conform legislatiei din tara in care este rezident, pentru efectuarea incercarilor de laborator, pentru toata perioada de derulare a contractului. Nota: Ofertantului declarat castigator i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte, documentele care fac dovada detinerii sub orice forma: proprietate/ inchiriere/ preinchiriere/angajament de punere la dispozitie, etc. si copia documentului/ documentelor de inregistrare la autoritatea competenta, cu mentiunea Conform cu originalul., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani., Personal tehnic (cheie) responsabil pentru indeplinirea contractului, minim: 1. Responsabil de contract/sef santier/ Coordonator de contract.Cerinte: - studii superioare; - participare in cel putin un contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare in pozitia de Responsabil de contract/sef santier/Coordonator de lucrare.2. Responsabil RTE pe domeniul constructii civile Cerinte: - atestat MDRT in domeniul constructii civile, conform Ordin nr. 777/2003 si a HG nr. 925/1995, sau de un alt organism echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor; 3.Responsabil calitate CQ in domeniul constructii civile, industriale si agricole si miniere de suprafata Cerinte: - studii superioare in domeniu si dovada ca poate desfasura activitatea de responsabil cu controlul de calitate, in conformitate cu legislatia in vigoare, in domeniul de constructii civile (decizie interna); - exp. prof. specifica in calitate de Responsabil CQ in lucrari de constructii civile pentru cel putin un proiect/lucrare.4. Responsabil de securitate si sanatate al santierului, care va fi responsabil cu mentinerea si actualizarea conventiei de securitate si sanatate in munca, PSI si protectia mediului, a protocolului privind asigurarea masurilor de securitate, sanatate, situatii de urgenta si protectie a mediului, conform legislatiei in vigoare. Cerinte: - atestare profesionala ca poate desfasura activitatea de responsabil cu protectia muncii, in conformitate cu legislatia in vigoare, in domeniul protectiei muncii, respectiv Legea nr. 319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca. 5. Cel putin un specialist constructii civile: Cerinte: - Studii superioare cu licenta, in specialitatea de constructii civile, industriale si agricole si miniere de suprafata, inginer sau subinginer; - Experienta profesionala specifica in domeniul constructii civile, pentru cel putin un proiect/lucrare similar cu obiectul achizitiei. 6. Proiectant si Executant/Personal autorizat pentru lucrari electrice atestat ANRE Cerinte: - atestat/autorizare ANRE pentru proiectare si executie lucrari electrice (pentru lucrarile ce urmeaza a fi executate), valabila la data limita de depunere a ofertelor; 7. Proiectant si Executant/Personal autorizat pentru lucrarile la bransament la reteaua de gaze naturale atestat ANRE Cerinte: - atestat/autorizare ANRE pentru proiectare si executie lucrari bransament la reteaua de gaze naturale atestat ANRE (pentru lucrarile ce urmeaza a fi executate), valabila la data limita de depunere a ofertelor. 8. Responsabil RTE pe domeniul instalatii electrice. Cerinte: - atestat profesional eliberat de institutiile abilitate, in valabilitate la data limita de depunere ofertelor., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari si in acest sens ofertantii vor prezenta: 1. CV-uri si diplome studii pentru: Responsabil de contract/sef santier/ Coordonator de lucrare, Responsabil calitate CQ si Specialist constructii civile. CV-urilevor include informatii referitoare la experienta anterioara, incluzand detalii referitoare la proiectele realizate, perioadele, pozitia detinuta in cadrul echipei actuale, numele angajatorului, atributiile, numele si datele de contact ale persoanelor care pot confirma experienta similara; 2. Pentru specialistii solicitati (la pct. 2, 4, 6, 7 si 8) se vor prezenta, atestate valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care, membrii echipei propuse pentru indeplinirea contractului nu sunt angajati ai operatorului economic, acestia vor prezenta o declaratie de disponibilitate. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui personalul nominalizat in oferta, fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestuia nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice initiale. Nota: un specialist poate sa cumuleze cel mult doua din pozitiile mentionate mai sus, cu conditia respectarii cerintelor solicitate., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (dupa caz) Certificarea sistemului de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit conform ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere ofertelor. Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Documentul va fi prezentat in copie cu mentiunea "Conform cu originalul". In cazul depunerii unei oferte comune, documentul se va depune de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza., Certificarea conform standardului de mediu pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, conform ISO 14001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Documentul va fi prezenta in copie cu mentiunea "Conform cu originalul". In cazul depunerii unei oferte comune, documentul se va depune de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie a lucrarilor executate
20
Descriere: Perioada de garantie a lucrarilor executate min. 24 luni, max 60 luni
Durata de executie
10
Descriere: durata de executie maxima acceptata peste care oferta va fi declarata neconforma este de 12 luni iar durata minima realista sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 6 luni urmand ca punctajul sa fie acordat proportional
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 06.12.2013 14:00