Achizitie publica - Lucrarile de intretinere: PLOMBE cu mixtura asfaltica, cu decapare mecanica (frezare)
Detaliu pentru invitatia numarul 284233
Directia pentru Administrarea Drumurilor si Podurilor Judetene Timis
Cod de identificare fiscala: 14372969
Adresa: Bd. Revolutiei din 1989 nr.17, cam.407, Timisoara
Telefon: 0040256-406558;0040256-498734
Fax: 0040256-241634
Denumire invitatie: Lucrarile de intretinere: PLOMBE cu mixtura asfaltica, cu decapare mecanica (frezare)
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrarile de intretinere: PLOMBE cu mixtura asfaltica, cu decapare mecanica (frezare), se vor executa (in conformitate cu cerintele din Caietul de Sarcini) pe drumurile judetene asfaltate (asa cum sunt detaliate pentru fiecare zona) conform programului de lucrari emis de catre beneficiar.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.03.2011 14:37
Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: C.J.T. ? D.A.D.P.J.Timis, Bd. Revolutiei din 1989 nr.17, et. IV, cam. 406, Timisoara 300034
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: C.J.T. ? D.A.D.P.J.Timis, Bd. Revolutiei din 1989 nr.17, et. IV, cam. 406, Timisoara 300034
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 7, 880, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind: eligibilitatea, calitatea de ofertant; participarea la licitatie cu oferta independenta, privind neîncadrarea în prevederile art. 181. Achitarea taxelor si impozitelor locale si la bugetul de stat. Cazier fiscal; CUI si Certificat constatator; Cazierul judiciar al al firmei si al fiecarui administrator. Desfasurarea autorizata a activitatii. Cifra medie de afaceri; bilant (2008, 2009) si balanta(2010): profit; obligatii în desfasurare; Scrisoare de bonitate; Lucrarile din ultimii 5 ani (min.3recomandari); Experienta similara. Personalul propus pentru executie si dotarea tehnica minima. Certificari cf. standardelor ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 - sau echivalent.
din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante (tel. 0256.241634, 0256.498734, 0721434123)