Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucr.de Reabilitare,consolidare si echipare Spitalul Judetean de Urgenta la imobilul situat in mun.Satu Mare, P-ta Eroii Revolutiei nr.3-2 - monument istoric


Detaliu pentru invitatia numarul 321850
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL SATU MARE
Numar invitatie: 321850/14.03.2012
Denumire contract: Lucr.de Reabilitare, consolidare si echipare Spitalul Judetean de Urgenta la imobilul situat in mun.Satu Mare, P-ta Eroii Revolutiei nr.3-2 - monument istoric
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL SATU MARECod fiscal: 3897378, Adresa: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Satu Mare, Telefon: 0261-713072, Fax: 0261-713072; 0261-710651
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Satu Mare, Romania, cod postal: 440026, telefon: +40 261805132, fax: +40 261713589, persoana de contact: Seres Ioan, Podina Nicolae
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul Judetului Satu Mare, P-ta 25 Octombrie nr.1, mun.Satu Mare, jud.Satu Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice de interes judetean)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucr.de Reabilitare, consolidare si echipare Spitalul Judetean de Urgenta la imobilul situat in mun.Satu Mare, P-ta Eroii Revolutiei nr.3-2 - monument istoric
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de consolidare, compartimentare, restaurare, instalatii electrice, sanitare, termice, curenti slabi la unitatea sanitara Spitalul Judetean de Urgenta P-ta Eroii Revolutiei nr.2-3 (Spitalul Vechi), mun.Satu Mare.
II.1.6) CPV: 45215100-8 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sanitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 072, 302.64 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 250.000 leiModul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, completat conform Formularului 11 din Sectiunea III a documentatiei de atribuiresau virament bancar in contul Judetului Satu Mare, deschis la Trezoreria Municipiului Satu Mare, nr. RO57TREZ5465006XXX000197, cod fiscal: 3897378, care va purta viza bancii, obligatoriu.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Autoritatea contractanta va retine, la prima sa cerere scrisa, din garantia de participare constituita, in raport cu valoarea estimata a contractului, valoarea aferenta algoritmului de calcul prevazut la art.278^1 alin. (1) lit.c din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 9.067, 23 lei, in cazul in care ofertantul a formulat contestatie in fata Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor, iar prin decizia pronuntata, contestatia a fost respinsa ca nefondata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului, fara TVA;Garantia de buna executie se constituie prin: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, conform Formularului nr.12, cu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractuluila care se adauga o perioada de 45 de zile, sau retineri succ.din pl.dat.pt.facturi part, caz in care contr.are oblig.de a deschide la Trez.Statului din cadrul org.fiscal comp.in adm.acestuia un cont de dispon.distinct la disp.AC.Suma init.care se va depune de catre contr.in contul deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: NOTA: Formularele solicitate se vor depune in original.Documentele solicitate se vor depune in oricare din formele: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator (i).1. Declaratie privind eligibilitatea (privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)Formularul 12ADeclaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.2.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormularul 12CDeclaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul 12C din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat sau subcontractant este obligat sa prezinte aceasta Declara?ie.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareFormularul 12BDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul 12B din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 lit. a, c1 si d din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.4.Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economicSe va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, emis de Directia Generala a Finantelor Publice.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, emis de Directia/Serviciul de specialitate alConsiliul Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul social.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente echivalente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.5. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareFormularul YDeclaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul Y din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat, tert sustinator sau subcontractant este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.NOTA: In sensul prevederilor art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt: Csehi Arpad Szabolcs, Govor Mircea Vasile, Stef Mihai Adrian, Crasnai Mihaela Elena Ana, Ardelean Ioan Claudiu, Lazin Octavian Ioan Gheorghe, Crisan Anca Maria, Mindrut Marius Vasile, Schvarczkopf Ana Erica, Manta Magdalena Sofia, Chis Ioan, Tataru Rodica, Seres Ioan, Faur Marcel Vasile, Bura Angela Maria, Gheorghiu Aurelian, Bara Istvan Iosif, Pircalab Oana Dana, Janko-Szep Istvan Tamas, Roman Luminita Liliana, Dragos Mihaela Alina, Onci Sergiu Marcel, Marc Ioan Adrian.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010Formularul ZCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Formularul Z din Sectiunea III a documentatiei de atribuire. NOTA: Formularele solicitate se vor depune in original.Documentele solicitate se vor depune in oricare din formele: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator (i).1.Certificat constatator emis de ONRCPersoanele juridice vor depune Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, din care sa reiasa faptul ca, ofertantul nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizare judiciara sau faliment, si din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri.NOTA: -Ofertantului, desemnat castigator, inainte de a se transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, in original/in copie legalizata, Certificatul constatator, pentru conformitate.-Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre un tert sustinator.2. Persoanele fizice vor depune autorizatia defunctionare PFA.Persoanele fizice vor depune autorizatia defunctionare PFA.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizice straineSe vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica autorizata conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident ori apartine din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat, in copii conform cu originalul, documente valabile la data sedintei de deschidere a ofertei.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale, 2. Avand in vedere specificul si complexitatea lucrarilor care fac obiectul contractului de achizitie publica, executantul lucrarilor(ofertantul castigator) va avea obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare care va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea pe perioada derularii contractului privind executarea lucrarilor pentru utilaje, echipamentele de lucru, materiale, personalul propriu, personalul medical si bolnavi, reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, 2. Se solicita ca ofertantii sa prezinte maxim 3 contracte de lucrari prin care sa confirme executarea in ultimii 5 ani a unor lucrari in valoare cumulata de minim 15.000.000 lei, insotit/e de: - recomandarea/recomandarile beneficiarului/beneficiarilor si- procesul verbal/procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor aferent/e contractului/lor de lucrari depus/e., 3. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, 4. Pentru indeplinirea contractului se solicita minim: - 1 specialist atestat in domeniul consolidare/restaurare, structuri istorice;
- 1 responsabil tehnic cu executia atestat pentru executie reabilitare monumente istorice;
- 2 electricieni autorizati/atestati ANREpentru domeniul - executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane., 5.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, 6. Se solicita ca ofertantii sa faca dovada detinerii dreptului de folosinta (proprietate, leasing, inchiriere, etc.), prin orice document, asupra minim urmatoarelor utilaje: - 1 laborator de efectuare incercari in constructii gradul II, autorizat ISC;
- minim 1500 mp schela sau doua schele autoridicatoare;
- 1 automacara;
- 1 macara de fereastra/planseu sau echivalent, 7.Declaratie privind partea/par?ile din contractcare sunt indeplinite de subcontractan?i ?i specializarea acestora, Alte cerinte: Formularul de contract, Alte cerinte: Precizariprivindasocierea 1. Standarde de asigurare a calitatiiCertificat ISO 9001:2008 sau echivalent, privind managementul calitatii din care sa reiasa obiectul de activitate in domeniul constructiilor, valabil la data limita de depunere a ofertelor., 2. Standarde de protectia mediuluiStandarde de protectia mediuluiCertificat ISO 14001:2008 sau echivalent, care atesta respectarea standardelor de protectia mediului din care sa reiasa obiectul de activitate in domeniul constructiilor, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2012 11:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer