Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Magistrala 5. Drumul Taberei-Pantelimon. Puturi de mare adancime. Foraje PMA.


Detaliu pentru invitatia numarul 338421
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: METROREX S.A.
Numar invitatie: 338421/30.10.2012
Denumire contract: Magistrala 5. Drumul Taberei-Pantelimon. Puturi de mare adancime. Foraje PMA.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMETROREX S.A.Cod fiscal: RO 13863739, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213193670, Fax: +40 0213125149
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.C. METROREX S.A., Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, poarta A (Registratura), Sector 1, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, cod 010873 Romania, telefon: +40 213193601/5562, fax: +40 213125149, persoana de contact: Director Investitii si Achizitii Publice -ing. Udriste Gheorghe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. METROREX S.A., Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, Sector 1, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, etajul 9, camera 41.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Magistrala 5. Drumul Taberei-Pantelimon. Puturi de mare adancime. Foraje PMA.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ? Lucrari de foraje si structura puturi de mare adancime, conform cerintelor precizate in Caietul de Sarcini ? Sectiunea II?
II.1.6) CPV: 45221230-3 - Puturi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 115.000 Lei.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv, 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea 346/2004, modificata si completata prin OG 27/2006, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute prin actele normative mentionate.1. Garantia pentru participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original, care trebuie sa prevada in mod expres urmatoarele: ? dreptul achizitorului de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei.? dreptul achizitorului de a retine suma de 8.710 lei in situatia in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge ca nefondata contestatia formulata de ofertant, conf. art. 278ยน (1), lit. c) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.3. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare trebuie sa nominalizeze toti membrii asocierii.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul contractului (exclusiv TVA).2. Societatile care fac dovada ca sunt IMM, depunand documentele respective impreuna cu oferta, vor beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie.3. Garantia de buna executie a contractului se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Prezentarea declaratiei completate in conformitate cu Formularul nr. 12A din Sectiunea IV ? Formulare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica (Declaratia va fi completata de fiecare Ofertant / Candidat / Ofertant asociat / Tert sustinator).Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 12B din Sectiunea IV ? Formulare (Declaratia va fi completata de fiecare Ofertant / Candidat / Ofertant asociat si de catre Tertul sustinator ? cu exceptia punctelor b) si e) din Formular, care nu se aplica tertului sustinator).Cerinta nr. 3 - Certificate de atestare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat, precum si catre bugetele locale.Certificate de atestare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat, precum si catre bugetele locale. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor/ taxelor/contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu legislatia din tara de rezidenta;Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si, in cazul persoanelor juridice straine, vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.NOTE: - Ofertantii pot ridica certificatele si pot obtine informatii cu privire la impozite si taxe catre bugetul de stat consolidat / bugetele locale de la Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice si respectiv de la Primariile de care apartin.- In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Cerinta nr. 4 - Declaratie privind respectarea regulilor concurentei, in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010Ofertantii au obligatia de a prezenta un ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, intocmit conform modelului prevazut in Formularul nr. 4 din Sectiunea IV ? Formulare (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Cerinta nr. 5 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea insituatiile prevazute la art. 691) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioareSe va completa Formularul nr. 5 din sectiunea IV- neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691) din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Declaratia va fi completata de fiecare Ofertant / Candidat / Ofertant asociat / Subcontractant / Tert sustinator.Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie la nivelul S.C. METROREX S.A. in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care aproba, semneaza documente emise in legatura cu procedura in cauza sunt: Pentru Director General ? ing. Gabriel SburlanDirector Economic ? ec. Nicolae GrigoreDirector Investitii si Achizitii Publice - ing. Gheorghe UdristeDirector Infrastructura ? ing. Constantin IonescuSef Serviciu Juridic ? cons.jr. Sorin CristeaSef Serviciu Achizitii Publice si Asigurarea Transparentei ? ing. Emilia SabauSef Serviciu Programe Investitii - ing. Adrian AngelescuSef Birou Achizitii Investitii ? ec. Lenuta Popa Cerinta nr. 1 - Pentru persoane juridice romane (ofertant unic sau in asociere): Prezentarea certificatului emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau de pe langa Tribunalul teritorial, cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior prezentarea documentelor in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Cerinta nr. 2 - Pentru persoane juridicestraine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privindsituatia economico-financiara: ? datele de identificare a operatorului economic;? cifra globalade afaceri pe ultimii trei anipentru care exista exercitiu financiar incheiat (2009, 2010, 2011).Se va completa Formularului nr. 3 din Sectiunea IV a documentatiei.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 LEIAnul 2010:1 euro = 4, 2099 LEIAnul 20111 euro =4, 2379 LEIOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind experienta similaraCerinta minima: Ofertantii vor prezenta unu pana la patru contracte indeplinite, din care sa reiasa ca a executat in ultimii 5 ani lucrari similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire, in valoare cumulata de minim 10.000.000 lei, fara T.V.A.Se va completa Formularul nr. 12D si anexa Formularului 12D din Sectiunea IV.In cazul in care contractele prezentate au fost realizate in asociere sau in calitate de subcontractant, se vor prezenta documente edificatoare privind partea indeplinita de acesta.In cazul contractelor a caror derulare s-a desfasurat sau se desfasoara si in afara perioadei mentionate (ultimii 5 ani), se vor prezenta obligatoriu documente oficiale edificatoare (documente de receptie partiala, documente de plata, etc) privind partea indeplinita (obiect si valoare) in cadrul perioadei solicitate., Cerinta nr. 2 ? Documente (recomandari/documente constatatoare) din partea beneficiarilor lucrarilor similare, mentionatein formularul nr. 12D, prin care ofertantul sustine indeplinirea cerintei privind experienta similara.Documentele vor cuprinde informatii privind obiectul contractului (explicit? in sensul de a permite verificarea indeplinirii cerintei exprimate), valoarea acestuia, perioada de derulare, modul in care au fost indeplinite obligatiile contractuale. In cazul in care documentele respective nu contin informatiile mentionate, ofertantul poate prezenta in completarea acestora orice alte documente oficiale edificatoare care sa furnizeze aceste informatii., Cerinta nr. 3 - Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani.Se va completa formularul nr. 12I si Anexa 1 la formularul 12I din Sectiunea IV., Cerinta nr. 4 - Se va prezenta o lista cu nominalizarea personalului cheie propus pentru indeplinirea contractului, respectiv persoana direct responsabila cu indeplinirea contractului, responsabilul tehnic cu executia, responsabilul cu asigurarea calitatii etc.- Se vor prezenta CV-uripentru: persoana responsabila cu indeplinirea contractului, responsabilul tehnic cu executia si responsabilul cu asigurarea calitatii. Pentru responsabilul tehnic cu executiase vor prezenta in copie documente privind atestarea corespunzatoare calitatii propuse.Ofertantulva prezenta un angajament privind pastrarea componentei echipei ?cheie? pe toata perioada de derulare a contractului. Orice inlocuire / modificare a componentei echipei ?cheie? se va face numai cu acordul beneficiarului.CV-urile (formular 19) prezentate vor purta numele in clar si semnatura inoriginal apersoanei respective., Cerinta nr. 5 - Informatii privind dotarile specifice: Ofertantul va prezenta o declaratie privinddotarile de care dispune (dotare proprie sau conventie / precontract inchiriere, etc.) si care vor putea fi folosite in cadrul contractului.Se va completa Formularul 12H si anexa la acesta din SectiuneaIV. Cerinta nr. 1 - Standarde de asigurare a calitatii la nivelul SR ISO 9001/2008, corespunzator activitatii care face obiectul prezentei proceduri.Cerinta minima: Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate privind atestarea sistemului de management al calitatii, la nivelul ISO 9001/2008. In cazul in care ofertantul nu detine un certificat care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008, cerinta exprimata se va considera indeplinita prin prezentarea oricaror documente echivalente/probe sau dovezi, in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii;In cazul unei asocieri, conditia trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte, corespunzator specificului activitatii desfasurate in cadrul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata prezentei invitatii, publicata pe site-ul www.e-licitatie.ro.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 09:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer