Achizitie publica - Management de proiect ?Complex de Agrement Lunca Dornelor"
Detaliu pentru invitatia numarul 326057
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326057/11.05.2012
Denumire contract: Management de proiect ?Complex de Agrement Lunca Dornelor"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Vatra DorneiCod fiscal: 7467268, Adresa: Vatra Dornei, judetul Suceava, strada Mihai Eminescu, Nr. 17, Vatra Dornei, Telefon: 0230.375.229 , Fax: 0230.375.170
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vatra Dornei, judetul Suceava, strada Mihai Eminescu, Nr. 17, Vatra Dornei, Romania, cod postal: 725700, telefon: +40 230375229, fax: +40 230375170, persoana de contact: Primaria Vatra Dornei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Vatra Dornei, str. Mihai Eminescu, nr 17, sala 14
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Management de proiect ?Complex de Agrement Lunca Dornelor"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asistenta in relatia dintre Beneficiar si Autoritatea de Management pentru Programul Operational Regional 2007 ? 2013, Organismul Intermediar, Autoritatea de Certificare si Plata, Autoritatea de Audit, Comisia Europeana si orice alt organism abilitat de a efectua verificari asupra modului de utilizare a finantarii nerambursabile (pe parcursul perioadei de implementare);
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 163, 624.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-3.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire cf art. 86 din H.G. nr. 925/2006. se prezinta in original.Situatiile retinerii garantiei de participare: cf art 87 din HG 925/2006 si art 278^1, alin (1), lit b) din OUG 34/2006. Contul de constituire a garantiei de participare: RO24TREZ5975006XXX000054, TREZORERIA VATRA DORNEI, CF 7467268
Garantie de buna executie
-10% din valoarea contractului, fara TVA.Modalitatea de constituire: cf art. 90 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta F22..Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69>1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -F3. Persoane cu functie de decizie: Ioan Moraru - primar, Mircea Rusu - viceprimar, Rodica Albei - sef UIP, Cristian SESERMAN - consilier DSIE3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -F44. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - F55. Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat6.Certificat eliberat de Autoritatile Publice Locale din care care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - F68.Date despre asociere + acord de asociere - F8a.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;b.Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.-Certificat de inregistrare fiscalaPentru operatorii economici din strainatate: documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).Documentele vor fi prezentate si de asociati.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru fiecare membru din personalul principal propus se vor atasa urmatoarele documente pentru demonstrare a experientei sale similare: a) C.V ?ul Experienta profesionala a personalului cheie b) diplomele si certificatele profesionale obtinute (mentionate in CV);, Cel putin un contract care are ca obiect management proiect cu o valoare de cel putin 150000 lei, de natura si complexitatea proiectului, care sa cuprinda infrastructura turistica, executat in ultimii 3 ani. Copie dupa paginile din contract care releva obiectul contractului si pagina de semnaturi + recomandare din partea beneficiarului. Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii similare efectuate in ultimii 3 ani-F10., Informatii referitoare la personalul de specialitate: Ofertantul va prezenta lista cu personalul angajat (formular 11) si cu personalul de specialitate care va asigura derularea contractului (formular 12), insotit de angajamente de disponibilitate (F13), Se va prezenta, de asemenea, Formularul 14 ? Angajamentul ofertantului privind resursele umane., Cerinte minime pentru personalul angajat in derularea contractului: Toti expertii cheie trebuie sa aiba studii superioare si diploma de absolvire a cursului de manager de proiect sau echivalent;
- Expertii cheie trebuie sa prezinte CV-uri din care sa rezulte experienta similara, obtinuta prin finalizarea unor contracte de servicii management proiect.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului declarat castigator documente care sa demonstreze experienta similara prezentata in CV, a personalului propus pentru derularea contractului.Nu se accepta ocuparea a 2 pozitii de catre aceeasi persoana, Informatii privind subcontractantii: se solicita completarea formularului 15
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 11:28