Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Management de Proiect, in cadrul proiectului ?MODERNIZAREA, REABILITAREA SI DOTAREA CU ECHIPAMENTE DE SPECIALITATE A AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI MUNICIPAL LUPENI?.


Detaliu pentru invitatia numarul 334240
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Lupeni
Numar invitatie: 334240/23.08.2012
Denumire contract: Management de Proiect, in cadrul proiectului ?MODERNIZAREA, REABILITAREA SI DOTAREA CU ECHIPAMENTE DE SPECIALITATE A AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI MUNICIPAL LUPENI?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul LupeniCod fiscal: 4375046, Adresa: Revolutiei nr. 2, Lupeni, Telefon: +40 254560504, Fax: +40 254560515
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Revolutiei nr. 2, Lupeni, Romania, cod postal: 335600, telefon: +40 254560504, fax: +40 254560515, persoana de contact: Cristofor Alin Condoiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Revolutiei nr. 2, Lupeni, Romania, cod postal: 335600, telefon: +40 254560504, fax: +40 254560515, persoana de contact: Cristofor Alin Condoiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Management de Proiect, in cadrul proiectului ?MODERNIZAREA, REABILITAREA SI DOTAREA CU ECHIPAMENTE DE SPECIALITATE A AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI MUNICIPAL LUPENI?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Management de Proiect, in cadrul proiectului ?MODERNIZAREA, REABILITAREA SI DOTAREA CU ECHIPAMENTE DE SPECIALITATE A AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI MUNICIPAL LUPENI?, conform documentatiei disponibila pe www.e-licitatie.ro.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 523, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de part.: 10400 lei.In sit. in care rezult. proced. de achizitie pub. este contestat la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata de acesta, din garantia de part. mentionata mai sus se va retine contestatorului suma de 4303, 19 lei, calculata conform art. 278 indice 1, alin. (1), lit. b) din OUG nr. 34/2006. Perioada de valab. a garantiei de part.: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. I.M.M. ? urile care participa in nume propriu sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prezenta garantie pentru participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Of. decl. IMM ? uri vor prezenta anexat formularului de garantie o Decl. privind incadr. intreprinderii in categ. IMM, in conf. cu Ord. nr. 27/26.01.2006, pentru modif. si complet. Lg nr. 346/2004. Modul de constit. a garantiei pentru part.: scrisoare de garantie bancara - intocmita cf. Formularului M sau prin virament bancar, plata se va face prin O.P. in contul RO57TREZ3685006XXX002505. Ordinul de plata trebuie sa contina conf. transferului sumei catre Mun Lupeni, proced. de achizitie pub.si amplasamentul si urmeaza a fi depus in ORIGINAL; sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari. In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare polita de asig., se impune ca la data si ora de deschidere aofertelor aceasta sa fie semnata de asigurat si asigurator. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prev. ca plata garantiei se va executa necond., respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl. ac. cu priv. la culpa persoanei garantate. In orice sit., dovada constit. garantiei de part. trebuie sa fie prezentata, in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitata, cel maitarziu la data si ora stab. pentru deschiderea ofertelor
Garantie de buna executie
Se va constitui GBE, 5% din valoarea contractului, faraT.V.A., printr-un instrument de garantare emis de o soc.Bancara sau o soc.de asigurari, anexa la contract.GBE se poate constitui si prin retineri successive din facturile partiale, caz in care contractantul va deschide un cont la disp.AC, la o banca agreata de parti.Contr va deschide la TrezLupeni un cont de disponibil distinct la dispozitia AC in care se vadepune 0, 5% din pretul contractului.AC va alimenta contul prin retineri succ din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite ca GBE in DA.AC va instiinta contractantul despre vars efectuat, si despre destinatia lui.Din contul deschis la TrezLupeni pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al AC care se prezinta unitatii TrezLupenicat si de Trezorerie la solicitarea scrisa a AC in fav careia este constituita GBE, in sit de la art.91.Contul este purtator de dobanda in fav contractantului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie 1: Declaratie privind eligibilitatea: Formular A, (incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);Cerinta obligatorie 2: Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?: Formularul B se va intocmi conform Ordinului ANRMAP nr. 314 / 2010 privind punerea in aplicarea a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;Cerinta obligatorie 3: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formular C;Cerinta obligatorie 4: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului C¹ .Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatCerinta obligatorie 5: Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare: Formular C².Se precizeaza ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, conform art 69 indice 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt: Primar Resmerita Cornel, Viceprimar Lungan Cornel, Director economiccare aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii achizitiei in cauza: Dabacan Paula, Responsabil Licitatii Condoiu Alin, Consilier Juridic Nagy Florentina, Mogos Gheorghe, Pupazan Nicoleta, Pupaza Ion Marian;Cerinta obligatorie 6: Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil in luna anterioara lunii in care se depun ofertele. Pentru a evita excluderea din procedura de atribuire, operatorul economic trebuie sa prezinte certificate constatatoare, fara datorii la bugetul local.Persoanele juridice straine au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor locale in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Toate documentele prezentate vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana;Cerinta obligatorie 7: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza mcareia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.Pentru a evita excluderea din procedura de atribuire, operatorul economic trebuie sa prezinte certificate constatatoare, fara datorii la bugetul de stat. Persoanele juridice straine au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a contributiilor catre bugetul de stat, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate deautoritatile competente ale tarii de origine. Toate documentele prezentate vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, situatia personala a candidatului sau ofertantului se demonstreaza de fiecare asociat in parte. Cerinta obligatorie : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, cu cel mult 30 de zileinainte de depunerea documentelor de calificare, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dincare sa rezulte ca ofertantii au dreptul de a desfasura activitati similare cu cele care fac obiectul achizitiei. Astfel, certificatul constatatortrebuie sa ateste ca obiectul contractului (management de proiect) are corespondent in codurile CAEN care descriu activitatea candidatului.Pentru persoane juridice straine se vor depune inscrisuri probatorii, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, apte a dovediatestarea / apartenenta din punct de vedere profesional / inregistrarea ca persoana juridica, eliberate cu cel mult 30 de zile inainte dedepunerea documentelor de calificare. Toate documentele prezentate vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/ candidatura comuna, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale sedemonstreaza de catre fiecare membru al grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiaraOfertantul va furniza informatii cu privire la cifra de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani pentru care exista exerci?iu financiar incheiat. Se solicita ca media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de cel putin 1.046.000 Lei., Ofertantii vor prezenta Bilanturile contabile sau extrasele de bilant pe ultimii trei ani, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit candidatul, sau alte documenteedificatoare privind situtia economica si financiara. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Bilanturile prezentate de persoanele juridice straine vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. In cazulunei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte bilantul contabil. (AC va avea in vedere data la care operatorul economic a fost infiintat).In situatia in care, potrivit legislatiei aplicabile in tara de rezidenta a candidatului, publicarea bilanturilor nu este obligatorie, candidatul isi va probacapacitatea economica si financiara prin alte inscrisuri ce au aptitudinea dea reflecta in mod fidel situatia economica si financiara a candidatului, - Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.- Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoanacare il sustine, prin care aceasta confirma punerea la dispozitie a resurselor financiare invocate.- Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prinluarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.- Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea economico-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnicaSe solicita prezentarea de contracte, privind realizarea de servicii de Management de Proiect in ultimii 3 ani, a caror suma, cumulata, sa fie de minim 523.200, 00 Lei. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economicOfertantii vor prezenta Formularul F1 - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Pentru contractele exprimate in Euro se va lua cursul de referinta InforEuro din intervalul 1 ? 30 iunie 2012, 1 Euro = 4.4675 RON., MandePoiectStud sup univ de lunga durata in domec/teh;min1an exp sp.RespFin Studii sup univ de lunga durata in dom ec;min1an de exp sp.Asistent Man de Proiect st sup de lunga durata;min1an de activitate in cadrul impl proi.Ing Constr Civile st sup tehn de lunga durata in dom const civile;min1an de exp in domconst.Ing inst ptr constr?electrice, sanit si termst sup tehn de lunga durata in dom inst;min1an de exp in dom const-inst.Ing Ret Elect st sup tehn de lunga durata in domenerg;electr aut ANRE, gradIIIAsiIIIB.Ing Mec st sup tehn de lunga durata in dom mec/constr civile;min1andeexp prof.Arhitectst sup teh in domArhit;min1anexp.Exp teh echipament medical st supteh/medicina;cel putin1proiect ce presupune furnizare de echipmedical.Planificatorst sup teh sau econ de lunga durata.RespSSM st sup tehn sau econ de lunga durata; certabsolvireInsp prot muncii.Se va completa Decl privind efect medii anuale al pers angajat si al cadrelor de cond in ultimii 3 ani si PERS CE VA FI ANGAJAT IN CONTRACT, Cerinta nr. 3Informatii referitoare la, echipamente tehnice si la masurile aplicate invederea asigurarii calitatii.Ofertantul va trebui sa aiba in dotare, proprietate sau inchirierere, cel putin: - 4 computere;
- 1 imprimanta;
- 1 copiator;
- 1 telefon/fax;
- 1 licenta soft dedicata pentru Management de Proiect., Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnico-financiara posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau maimulti subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentatetrebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocuisubcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnico-financiare initiale. In cazul in care parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de ponderea si specializarea acestora, Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de adepune oferta comuna, fara a fi obligate sa isi prezinte asocierea intr-o forma legalizata. Fiecare dintre acestea isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract de achizitie publica. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, la deschiderea ofertelor -Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializareaacestora, precum si ?ACORDUL DE ASOCIERE in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica?. Cerinta nr. 1Standard de asigurare a calitatiiOfertantul va prezenta Cerificatul emis de un organism independent care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DA este disp pe www.e-licitatie.ro.Ptr int unei of tehn corecte fisierele de la sectIV.4.1.Modul de prez a of tehn, vor fi puse la disp potentialilor ofertanti, in format electr, la solicitarea acestora
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2012 08:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer