Achizitie publica - Management de Proiect, in cadrul proiectului ?REABILITARE SI MODERNIZARE STRAZI URBANE SI PODURI IN ORASUL URICANI, JUDETUL HUNEDOARA?.
Detaliu pentru invitatia numarul 347629
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347629/29.05.2013
Denumire contract: Management de Proiect, in cadrul proiectului ?REABILITARE SI MODERNIZARE STRAZI URBANE SI PODURI IN ORASUL URICANI, JUDETUL HUNEDOARA?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria orasului UricaniCod fiscal: 4634647, Adresa: str. 1 Mai, nr. 6, Uricani, Telefon: +40 254511101 / +40 254511121, Fax: +40 254511127
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Mai, nr. 6, Uricani, Romania, cod postal: 336100, telefon: +40 254511101 / +40 254511121, fax: +40 254511127, persoana de contact: FLORINA RAMONA MARKUS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Uricani, comp.Achizitii Publice (parter), str. 1 Mai, nr. 6, Uricani, Romania, cod postal: 336100, telefon: +40 254511101 / +40 254511121, fax: +40 254511127,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Management de Proiect, in cadrul proiectului ?REABILITARE SI MODERNIZARE STRAZI URBANE SI PODURI IN ORASUL URICANI, JUDETUL HUNEDOARA?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Echipa de Management de proiect va asista Beneficiarul la implementarea proiectului.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 159, 960 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat: 3.000 lei. Cu declaratie tip IMM (Formularul nr. 16): 1.500 LEI. Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante - Formularul 11. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania;b) ordin de plata in contul autoritatii contractante.c) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari Garantia de participare se va vira in contul(RO73TREZ3685006XXX002506) deschis la Trezoreria Orasului Petrosani.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine o sumaconform art. 278ยน, din OUG 34/2006 modificata si completata la zi.In situatia in care operatorii economici doresc sa constitue garantia de participare in valuta echivalentul euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului, exclusiv TVA.Modul de constituire: in conformitate cu art. 89-92 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 : Completare Formular 3 din Sectiunea Formulare; Declaratia privind neicadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 : Completare Formular 4 din Sectiunea Formulare; Declaratia privind neicadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul cu referire doar la punctele a, c^1 si d);.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Formular 2 din Sectiunea Formulare4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 : Completare Formularul 5 din Sectiunea Formulare; Aceasta declaratie va trebui prezentata si de ofertant asociat/subcontractant/Tert sustinator, daca este cazul.Precizari : Persoana cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Primarul Orasului Uricani ? Buhaescu Danut, Presedinte comisie: Braia Corneliu - Viceprimarul orasului Uricani. Membrii comisiei: - Mihailescu Viorel ? sef serviciu comp. DADPP, Iacobescu Dinea Dumitru - Inspector Comp. Investitii, Savulescu Cristian - consilier juridic, Comp Taxe si Impozite, Negoita Gabriela - Inspector comp. Contabilitate, Pisc Luminita - Inspector comp. Secretariat, Markus Florina Ramona - Inspector, comp. Achizitii Publice. Membrii de rezerva in comisia de evaluare sunt: Martinov Valentina - inspector UAT, Chiriac Silvica - Inspector comp. Achizitii Publice, Braila Ramona - Inspector Comp Taxe si Impozite, Fagas Ariuska - Inspector comp. Protectia mediului, Frent Cristian - Inspector comp. Dezvoltare europeana, Prodymus Geanina - Inspector Comp. Taxe si impoziteConsilieri locali: Crisan Ion, Cures Liliana, Pavel Dreghici Vasile, Patrascoiu Vasile, Pop Daniela, Stanci Jenica, Pavel Ion, Clipici Gheorghe, Zaharia Rebeca, Parvan Ilie, Stoi Cosma Nicusor, Stancu Constantin5. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata : - Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente catre bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor. Se depune in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"b) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara depunerii ofertelor;
- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia ca ofertantul nu are obligatii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.- Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/autentificata / copie lizibila cu mentiunea , "conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul) din care sa rezulte domeniul de activitate al operatorului, informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC Nota: Inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii se va cere ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate documentul ORC in original/copie legalizata. Pentru persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraOfertantul va furniza informatii cu privire la cifra de afaceri globala pe ultimii ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat, respectiv 2010, 2011 si 2012 (pentru 2012 se poate prezenta orice document justificativ din care se poate deduce cifra de afaceri). Se solicita ca media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu 300.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Cerinta 2: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala sicalificarea personalului de conducere precum si ale persoanelorresponsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Echipa de personal va fi compusa din : -1 manager de proiect ? cu certificat de manager de proiect, recunoscutCNFPA, sau echivalent, sau diploma de absolvire a programelor de masterat, modulul de management de proiect, sau diploma de absolvire a cursurilor postuniversitare in domeniul managementului proiectelor cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar-1 Asistent Manager de Proiect ? diploma de studii sau certificat de calificare/ specializare in domeniul managementului de proiect cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
-1 responsabil financiar ? studii economice superioare cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
-1 responsabil tehnic ? inginer cu experifienta in domeniul constructiilor de drumuri si poduri., Cerinta 3: Declaratie privind utilajele, instalatii si echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Cerinta 4: In cazul ofertei comune se va prezenta ca document de calificare un acord de asociere scris si semnat de parti. Acordul de asociere va consemna partea/partile din contract pe care urmeaza a fi indeplinite de fiecare semnatar si liderul asocierii care ii reprezinta si pe ceilalti asociati in raporturile cu autoritatea contractanta. Liderul va reprezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare., Cerinta 5: Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea/ partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia. ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., site www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2013 15:34