Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Management de proiect pentru lucrarea ?Modernizare strazi, infiintare piste pentru biciclete si modernizare iluminat public in orasul Jimbolia?


Detaliu pentru invitatia numarul 324254
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL JIMBOLIA
Numar invitatie: 324254/17.04.2012
Denumire contract: Management de proiect pentru lucrarea ?Modernizare strazi, infiintare piste pentru biciclete si modernizare iluminat public in orasul Jimbolia?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL JIMBOLIACod fiscal: 2502763, Adresa: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.81, Jimbolia, Telefon: 0256360770, Fax: 0256360784
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.81, Jimbolia, Romania, cod postal: 305400, telefon: +40 256360770, fax: +40 256360784, persoana de contact: LUCIAN BUJOR FAUR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Tudor Vladimirescu nr. 81, Jimbolia, judetul Timis, Romania, Sala de sedinte a Consiliului Local Jimbolia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Management de proiect pentru lucrarea ?Modernizare strazi, infiintare piste pentru biciclete si modernizare iluminat public in orasul Jimbolia?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Activitatile de management al proiectului vor fi in principal urmatoarele: -Intocmirea procedurilor si instrumentelor de monitorizare a proiectului;
-Intocmirea planului de lucru (munca necesara proiectului, ordinea activitatilor, efortul necesar, resursele alocate, etc.)si actualizarea permanenta a acestuia;
-Evaluarea planului de lucru in mod continuu si determinarea starii curente a proiectului;
-Implementarea de actiuni corective in cazul in care proiectul nu se deruleaza conform asteptarilor;
-Realizarea procedurilor de achizitie publica si achizitionarea serviciilor, lucrarilor, bunurilor;
-Supervizarea subcontractantilor;
-Intocmirea rapoartelor periodice catre Organismul intermediar
II.1.6) CPV: 79420000-4 - Servicii conexe managementului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 288, 205 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 5000 lei. Valabila cel putin 90 zile de la data dep ofertei.Garantia de participare va fi constituita prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea AC ? seprezinta in original, in conf cu formularul din sec FormulareScrisoarea de garant banc se em de o banca care nu se afla in reorg sau faliment si se va intocmi respectand strict modelul prevazut in Sec Formulare- vir bancar in contul A.C.: RO96TREZ62521300205 (se va prez copie lizibila dupa ordinul de plata), - un instrument de garant emis in conditiile legii de o soc de asig -se prezinta inoriginalGarantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantateIn orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate nedeschise.Autoritatea contractanta are dreptul de a aresta si de a incasa in nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: - revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;
- fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului;
- a inaintat catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor o contestatie privind procedura, iar aceasta a fost respinsa de catre Consiliu, ca neconformaGarantia de participare se va returna cf. prevederilor art. 88 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 10% din valoarea de atribuire a contractului.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: Cf art. 90 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe vor aplica prevederile art 91 si 92 alin 4 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Se va completa in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Se va completa in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Se va completa in conformitate cu Formularul R din Sectiunea Formulare. ? in original(Nota - Legat de conflictul de interese nominalizam persoanele din cadrul AC cu functie de decizie in cadrul prezentei proceduri: Kaba Gabor - primar, Calina Sorina-contabil, Boldor Augustin viceprimar-presedinte CE, Nitoi Ionel membru CE, Gain Eugen membru CE, Faur Lucian membru CE, Moga Ciprian membru CE;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat-Se va prezentain original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala?Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Se va completa in conformitate cu Formularul Q din Sectiunea Formulare ? in original; Certificat constatator-Se va prezenta in original, copie legalizata ori copie lizibila cu mentiunea conform cu orginalul, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, eliberat deOficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial de care apartine, din care sa rezulte ca: -domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata;**Pentru persoane juridice straine se va prezenta in copie legalizata si traducere autorizata care dovedeste o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil incheiat pe anul 2010.Pentru ofertantii nerezidenti, bilantul va fi insotit de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea., Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani (2010, 2009, 2008), sau (2011, 2010, 2009) in cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011-se solicita indeplinirea unei cifre medii de afaceri de minim 450.000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei.Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei;Anul 2010:1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011:1 euro = 4, 2379 leiOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestari, beneficiariOf.trebuie sa faca dovada ducerii la bun sfarsit in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de prestari serv. similare minim 100.000 lei, fara TVA.Se considera ca fiindexp. sim. contr. de consult. avand ca ben instit. publice cat si clienti privati, iar ca obiect al contract. asist/consult la elaborarea si/sau implementarea proiectelor/servicii management proiecte cu finantare din fonduri PHARE, ISPA, Sapard sau fonduristructurale (POR, POSCCE, POSDRU, POS MEDIU, POS TRANSPORT, POS CA).Pt contractele inch in alta moneda pentru stabilirea val.contr.se va considera cursulde schimb BNR valabil la data inch contractului.Informatiile se vor referi la ultimii trei ani calendaristici (2011, 2010, 2009)si se vor calc pana la data limita de dep a of; se va prezenta in copie contr. sau partile relevdin contr;se va prez PV recep finala a serv. se accepta prez PV recep. partiala, Op. econ.ofer trebuie sa faca dovada ca dispun de pers de specialit pt.indepl contr prin prez decl pe propria rasp priv pers tehnic de specialit.Cerinte: -Pt.manager de proiect: a.Studii neces: studii sup si dipl de Man de proiect rec de Min. Muncii, Fam si Protec soc sau echivb.Exper sim: implic intr-un proiect sim (din orice surse)c.Alte cer: bune cunost de lb romana; cunost Office-Pt asist manager de proiect: a.Studii neces: studii supb.Exper sim: implic intr-un proiect sim (din orice surse)c.Alte cer: bune cunost de lb romana; cunost Office;
-Pt manager financiar: a.Studii neces: studii sup econom sau certif echivb.Exper sim: implicarea intr-un proiect sim (din orice surse)c.Alte cerinte: bune cunost de lb romana, cunost Office-Pt manager tehnic: Op econ ofert. va depune un angaj prin care se oblig sa coopt in ech de implem a proiect un man tehnic (care va fi dir de santier). Acesta va fi selectat de AC in cadrul unei procedurii distincte, Informatii privind partea din contract pe careofertantul are intentia sa o subcontracteze (daca este cazul)- Subcontractantii vor prezenta- Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69 indice 1 din OUG 34/2006
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasament invitatiei, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer