Achizitie publica - Management de proiect pentru proiectul Reabilitare si modernizare strazi urbane, poduri si sosea de centura in municipiul Lupeni
Detaliu pentru invitatia numarul 322081
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322081/16.03.2012
Denumire contract: Management de proiect pentru proiectul Reabilitare si modernizare strazi urbane, poduri si sosea de centura in municipiul Lupeni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul LupeniCod fiscal: 4375046, Adresa: Revolutiei nr. 2, Lupeni, Telefon: +40 254560504, Fax: +40 254560515
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Revolutiei nr. 2, Lupeni, Romania, cod postal: 335600, telefon: +40 254560504, fax: +40 254560515, persoana de contact: Cristofor Alin Condoiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Lupeni, Revolutiei nr. 2, Lupeni, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Management de proiect pentru proiectul Reabilitare si modernizare strazi urbane, poduri si sosea de centura in municipiul Lupeni
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Echipa de Management de proiect va asista Beneficiarul la implementarea proiectului.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 483, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 9.660 Lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se poate constitui si prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii - Formular 1 si Formular 1.1 Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Cerinta obligatorie: Completare Formular nr. 2Cerinta nr. 2Declaratii privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta) . Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular nr.3, cazier judicia, cazier fiscal.Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 din OUG 34/2006 (Formular 4)Documente de confirmare1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele..Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr. 2 si 3 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.- Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala vor prezenta declaratiile de neincadrare in situatiile prevazute la art.181 literele a, cindice 1 si d) din OUG nr.34/2006 (Legea nr.279/2011 din MOR nr.872/20112 pentru modificarea si completarea OUG nr.34/2006).e tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din ordonantaConflictul de interese Completare Formular nr. 5Cerinta obligatorie: Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt presedintele autoritatii contractante, respectiv Primarul, si presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluareIn sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Resmerita Cornel, Lungan Cornel, Mogos Gheorghe, Condoiu Alin, Pupazan Nicoleta, Pupaza Ion Marian. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fiziceOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Persoanele juridice romane vor prezenta urmatoarele documente : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate aferenta obiectului contractului - copie pe care se va mentiona ?conform cu originalul?.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Note: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii privind situatia economico-financiara - - Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierdere) pe anii 2008, 2009 si 2010, inregistrate la administratia financiara. -Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind situatia economica. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupu
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Ofertantul trebuie sa fi executat sau sa aiba in curs de executie, cel putin un contract de Management de Proiect, a carui valoare sa fie egala cu minim 483.000 Lei.(autoritatea contractanta va avea in vedere data la care operatorul economic a fost infiintat). 1.b) Ofertantul va face dovada ca a executat sau ca are in curs de executie cel putin un serviciu similar in valoare de minim 483.000 lei. Se vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele inscrise in Formularul nr. 7, in scopul dovedirii cerintei nr. 1 . NOTA: In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul este obligat sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi., Cerinta nr. 2 - Ofertantul va trebui sa aiba in dotare, proprietate sau inchirierere, cel putin: -3 computere;
-1 imprimanta;
-1 copiator;
-1 telefon/fax;
-2 licente soft dedicate pentru Management de Proiect., Cerinta nr. 3 - Ofert trebuie sa disp de: 1.Manag de pr cu dipl univ/postuniv in Manag de Pr sau cert de abs curs Manager/Management de proiect recunoscut de Min Muncii ptr managerul de proiect, min 5 ani exp in manag pr, coord a minim 1pr in calit de MP; 2. Exp fin cu Studiisup univ de lunga dur in dom econ, min 2 ani de exp prof, exp in intocm/ analiz aspectelor fin ale pr de tipul celor fin prin FEADR sau instr struct, particip la impl a cel putin 1 pr fin din fonduri europ. 3. Asist Manager, st sup de lunga dur in ing sau ec, min 2 ani de activit in cadrul impl pr; 4. Expert Tehnic, studii sup de lunga durata in dom constr, minim 1 an de exp in dom , exp prof demonstrata de cel putin 1 an in constr de drumuri, Copii lizibile cu ment ?conf cu orig? dupa dipl, adev, aut sau certific, CV-uri semnate si copii dupa diplome, certific, legitimatii. Pt pers desemn pe poz Manager de Pr si Asist Manag, se vor prez doc care sa doved ca au fost instr sa util softul dedicat pentru MP prezen Standarde de asigurare a calitatiiCertificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2012 16:04