Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Management de proiect ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii rutiere interjudetene Is-Bt"


Detaliu pentru invitatia numarul 247587
Autoritate contractanta
JUDETUL IASI
Cod de identificare fiscala: 4540712
Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi
Telefon: 0232/235.100
Fax: 0232/214.425, 210.336;
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Management de proiect ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii rutiere interjudetene Is-Bt"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Contract de achizitie publica de servicii de consultanta in management de proiect, aferente proiectului ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii rutiere interjudetene DJ 282C, DJ 282, DJ 282BIasi-Botosani?- Cod SMIS 962.
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 15.04.2010 14:29
Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2010 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: CONSILIUL JUDETEAN IASI, cod fiscal 4540712Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69Iasi Cod postal: 700075
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEAN IASI, cod fiscal 4540712Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69Iasi Cod postal: 700075
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 138, 063.12 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006;
- Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse în caietul de sarcini;
- Ofertantul va avea obligatia sa asigure minim urmatoarele categorii de personal, conform cerintelor Caietului de sarcini: manager de proiect, expert economist/financiar, consilier juridic, inginer/subinginer drumuri si poduri;
- Demonstrarea capacitatii printr-un contract al carui obiect a fost prestarea de servicii similare, incheiat si finalizat in ultimii trei ani (ofertantul trebuie sa prezinte copia unui astfel de contract);
- Prezentarea unei recomandari/ document constatator/ proces verbal de receptie din partea beneficiarului, pentru contractul similar prezentat in copie.
SEAP sau sediul autoritatii contractante
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer