Achizitie publica - Management financiar proiect Modernizare strazi in Municipiul Tg Jiu, Etapa II/1
Detaliu pentru invitatia numarul 320634
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320634/22.02.2012
Denumire contract: Management financiar proiect Modernizare strazi in Municipiul Tg Jiu, Etapa II/1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului Targu JiuCod fiscal: 4956065, Adresa: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Telefon: 0253 211661, Fax: 0253 214878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210192, telefon: +40 253211661, fax: +40 253214878, persoana de contact: Ing. Corina Suta, Ec. Dumitru Gruescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Targu Jiu , sala de sedinte etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Management financiar proiect Modernizare strazi in Municipiul Tg Jiu, Etapa II/1
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de management financiar in cadrul unui proiect de investitii de modernizare strazi
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 89, 890 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.500 lei, perioada de valabilitate ? 60 zile de la data limita de depunere a ofertei. Lichiditati la casieria primariei, virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, potrivit Formularului 12L.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului constituitaprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conf. art. 90, alin. (1) din H.G. 925/2006.Scrisoarea de garantie bancara se va prezenta conformFormularului 12M.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaFormularul 12A, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 Formularul 12B, Declaratie conform cu ORD 314/2010 al ANRMAP Formularul 12J, Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formularul 12K, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul de stat si bugetul local care sa ateste ca ofertantulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original sau copie conform cu originalul.Nota: Toti participantii la procedura vor depune documentele in functie de calitatea pe care o au, in conformitate cu Anexa Nr. 2 a Ordinului nr. 509 al Presedintelui A.N.R.M.A.P siprevederile Legii 279 / 2011 . Certificat constatator valabil la data depunerii ofertelor, original sau copie conform cu originalul (caz in care ofertantul clasat pe primul loc va depune certificatul constatator in original in baza unei solicitari a autoritatii contractante), emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulte obiectele de activitate de natura contractului ce urmeaza a fi atribuit. Se va depune si formularul de informatii generale Formularul B.Documente edificatoare sa care dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine vor fi prezentate traduceri autorizate in limba romana.Documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nesolicitat
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii efectuata in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)Experienta similara Prezentarea: unul sau mai multe contracte de prestari similare (maxim 3 contracte) in suma totala de 89.800lei fara T.V.A.; recomandare din partea beneficiarului, Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani conform art. 188, alin. (2), lit. e), Informatii privind echipa de expertiExpert principal 1: Coordonator de Echipa, studii superioare universitare de lunga durata, cunoastere a limbii romane, competente in managementul de proiect (diploma de management recunoscuta de Ministerul Muncii Familiei si Protectiei Sociale si Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovatiei) cunostinte amanuntite si experienta in conducerea echipei, participarea in cel putin un proiect de acelasi tip (infrastructura) cu prezentul proiectExpert principal 2: Economist, studii superioare universitare de lunga durata in domeniul economic (economist), participarea in cel putin un proiect de acelasi tip (infrastructura) cu prezentul proiectExpert principal 3: Inginer, studii superioare universitare de lunga durata in domeniul tehnic (constructii), participarea in cel putin un proiect de acelasi tip (infrastructura) cu prezentul proiect. ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 15:49