Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MANAGEMENTUL CENTRULUI DE PERMANENTA NAVODARI, ASIGURARE MATERIALE SI SERVICII MEDICALE


Detaliu pentru invitatia numarul 276057
Autoritate contractanta
ORASULNAVODARI
Cod de identificare fiscala: 4618382
Adresa: Str. Dobrogei nr. 1, Navodari
Telefon: 0241 - 760 353
Fax: 0241 - 761 606
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: MANAGEMENTUL CENTRULUIDE PERMANENTA NAVODARI, ASIGURARE MATERIALESI SERVICII MEDICALE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 85140000-2 - Diverse servicii de sanatate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: ?prestarea serviciilorde management al centrului de permanenta Navodari;?asigurarea de materiale sanitare si medicamente necesare desfasurarii activitatii Centrului de Permanenta Navodari precum si pentru serviciile medicale de specialitate la Cabinetul medical din cartier social Peninsula, oras Navodari, jud. Constanta;?pachete de servicii medicale pentru persoanele care se afla in evidenta Serviciului Public de Asistenta Sociala Navodari;?asigurarea de servicii medicale de specialitate la Cabinetul medical din Peninsula
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 03.01.2011 23:49
Data limita de depunere a ofertelor: 13.01.2011 08:30
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA ORASULUI NAVODARI, TR. DOBROGEI NR.1, JUD. CONSTANTA, COD POSTAL 905 700, TEL. 0241-760353, 0241761606
Data si ora deschiderii ofertelor: 13.01.2011 16:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SALA DE SEDINTE A PRIMARIEI ORASULUI NAVODARI, STR. DOBROGEI NR. 1, JUD. CONSTANTA
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 320, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-prezentarea bilantului contabil aferent ultimilor 3 ani pentru care acesta a fost intocmit si inregistrat la insititutiile abilitate;
-prezentarea autorizatiilor si avizelor stipulate de normele în vigoare pentru prestarea serviciilor ?asistenta medicala de permanenta? inclusiv Autorizatia sanitara de functionare emisa de Autoritatea de Sanatate Publica;
-prezentarea certificatelor de membru înregistrate la Colegiul Medicilor cu specializarea ?Medicina de urgenta?;
-prezentarea certificarilor personalului de specialitate care se va ocupa de îndeplinirea contractului ? cel putin 1 cadru medical cu specializarea ?MANAGEMENT SANITAR?;
-prezentarea unui certificat ISO 9001:2000;
-prezentarea unui certificat RENAR 15189:2005-încheierea si îndeplinirea în ultimul an a unui contract similar cu valoare de minim 270 000 RON fara TVA.-cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: cel putin 640 000RON
DE PE SEAP (WWW.E-LICITATIE.RO) SAU DE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer