Achizitie publica - Managementul investitiei pentru proiectul integrat cu 5 actiuni de investitie cu finantare FEADR
Detaliu pentru invitatia numarul 223578
Comuna Voitinel (Primaria comunei Voitinel)
Cod de identificare fiscala: 16366807
Adresa: Str. Principala, Nr. 239, Voitinel
Telefon: 0230-41.22.24
Fax: 0230-41.22.24
Denumire invitatie: Managementul investitiei pentru proiectul integrat cu 5 actiuni de investitie cu finantare FEADR
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul integrat cu 5 actiuni de investitie cu finantare prin F.E.A.D.R. M322, A1 ? ?Retele de canalizare menajera si statie de epurare in comuna Voitinel, judetul Suceava?A2 -?Alimentare cu apa potabila in comuna Voitinel, judetul Suceava?, A3 -?Modernizare drumuri comunale si vicinale in comuna Voitinel, judetul Suceava?, A4 ? ?Amenajare centru pentru informare si sensibilizare a persoanelor victime ale violentei in familie in comuna Voitinel, judetul Suceava?, A5 ? ?Achizitionare sistem audio si lumini pentru festivalul Stransura de Sf. Ilie in comuna Voitinel, judetul Suceava?.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 12.08.2009 18:09
Data limita de depunere a ofertelor: 24.08.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Voitinel, judetul Suceava, localitatea Voitinel, comuna Votinel, cp 727282, tel/fax 0230.412.224
Data si ora deschiderii ofertelor: 24.08.2009 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Voitinel, judetul Suceava, localitatea Voitinel, comuna Votinel, cp 727282, tel/fax 0230.412.224
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 127, 970 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
decl. privind eligib. , decl. privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181, certificat de atestare ANAF, primaria locala, ORC, declaratie privind calitatea de participant la procedura, fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, lista principalelor prestari de servicii în ultimii 3 ani, dovada prestarii de servicii similare în ceea ce priveste managementul a 3 contracte cu finantare nerambursabilapentru proiecte de infrastructura; decl. privind dotarile specifice pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru îndeplinirea contractului, decl. privind numarul mediu, în ultimile 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate-declaratie privind subcontractantii, certificarea sistemului de management al calitatii (SR EN ISO9001:2001 sau echivalent), decl. privind faptul ca la elaborarea ofertei s-au avut în vedere obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectie a muncii.
Gratuit, in format electronic, in baza unei cereri scrise adresate autoritatii contractante.