Achizitie publica - Managementul proiectului pentru investitia ?REABILITAREA RETELEI STRADALE A COMUNEI COZMENI DIN JUDETUL HARGHITA, MODERNIZARE CAMIN CULTURAL DIN SATUL LAZARESTI, COMUNA COZMENI, CONSTRUIRE CENTRU PENTRU INGRIJIREA COPIILOR TIP ?AFTER SCHOOL? IN SATUL COZ
Detaliu pentru invitatia numarul 328412
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328412/01.06.2012
Denumire contract: Managementul proiectuluipentru investitia ?REABILITAREA RETELEI STRADALE A COMUNEI COZMENI DIN JUDETUL HARGHITA, MODERNIZARE CAMIN CULTURAL DIN SATUL LAZARESTI, COMUNA COZMENI, CONSTRUIRE CENTRU PENTRU INGRIJIREA COPIILOR TIP ?AFTER SCHOOL? IN SATUL COZMENI, COMUNA COZMENI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Cozmeni (Primaria Comunei Cozmeni)Cod fiscal: 14597953, Adresa: str Principala nr 200, Cozmeni, Telefon: 0266326668, Fax: 0266326668
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Cozmeni, sat Cozmeni, str Principala nr 200, jud. Harghita, Cozmeni, Romania, cod postal: 537065, telefon: +40 266326668, fax: +40 266326668, persoana de contact: D-na Szocs Hajnal
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Cozmeni, sat Cozmeni, str Principala nr 200, jud. Harghita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Managementul proiectuluipentru investitia ?REABILITAREA RETELEI STRADALE A COMUNEI COZMENI DIN JUDETUL HARGHITA, MODERNIZARE CAMIN CULTURAL DIN SATUL LAZARESTI, COMUNA COZMENI, CONSTRUIRE CENTRU PENTRU INGRIJIREA COPIILOR TIP ?AFTER SCHOOL? IN SATUL COZMENI, COMUNA COZMENI?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Managementul proiectuluipentru investitia ?REABILITAREA RETELEI STRADALE A COMUNEI COZMENI DIN JUDETUL HARGHITA, MODERNIZARE CAMIN CULTURAL DIN SATUL LAZARESTI, COMUNA COZMENI, CONSTRUIRE CENTRU PENTRU INGRIJIREA COPIILOR TIP ?AFTER SCHOOL? IN SATUL COZMENI, COMUNA COZMENI?
II.1.6) CPV: 79421000-1 - Servicii de gestionare a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 167, 527 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. de particip. se constituie in lei si va fi in cuantum de 3.350, 54lei, 2% din val. neta estim. a contr.-lui.Ofert. care doresc sa beneficieze de reduc. de 50% pt gar de particip, tb sa faca dovada incadrarii in preved Legii nr. 346/2004, cu modif si compl ulter.Per. de valab. a ofertei: 120 zile calend. de la data limita de dep. a ofertelor. Orice oferta val. pt o per. mai mica va fi respinsa.Gar. de particip. se poate constitui astfel : -prin instrument de garantare emis in cond. legii de o societ. bancara ori de o societ. de asigurari in cuantumul si pt per. prevazuta in doc. de atrib. (DA), pt particip cu oferta la proced de atribuire a contr-lui de achiz. publica, prezentata in originalSAU-prin Ordin de plata privind virament bancar a gar. de particip, cu viza bancii, in contul autor. Contractante (AC) nr. RO50TREZ3515006XXX001840 deschis la Trez. Miercurea Ciuc, prezentat in copie semnata si stampilata pt conformitate de ofertantSAU- prin depunerea sumei in numerar la sediul AC. Chit. va fi prezentata in copie semnata si stampilata pt conformitate de ofertant.- Gar. de particip. tb sa fie prezentata cel tarziu pana la data limita de deschid. a ofertelor, sub sanctiunea descalificarii ofertantilor.- AC are dreptul de a retine gar. de particip, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urm. situatii: a)isi retrage oferta in per. de valab. a acesteia, b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr-ul in per. de valab. a ofertei, c) nerespectarea obligatiilor privind prezentarea contractelor de subcontr. si/sau cont-lui de asoci. conf. celor stabilite in prezenta DA.Conf. art.278^1, alin.(1) dinOUG34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din garant.de part. in raport cu val. estim. a contr., 1%din aceasta val. adica 1675, 27lei
Garantie de buna executie
Gar.de buna exec. a contractului se constituie in lei si va fi in cuamtum de 10% din pretul contr-lui, fara TVA, in lei.Peri. gar de buna exec.: Cel tarziu pana la 13.03.2014Mod de constituire: A)Virament bancar in contul Aut.contr. cod IBAN RO50TREZ3515006XXX001840 deschis la Trez. Miercurea Ciuc, in termen de 3zile lucr. de la data semnarii contr-luiSAUB)Instrument de garantare emis in cond. legii de o societ. bancara sau de o societ. de asigurari, care va fi prezentata si se constituie in 3zile lucr. de la data semnarii contr-luiSAUC)Retineri succesive din situatiile de plata, respectand Art.90, alin.(3) HG925/2006 cu mod. si compl. ulter.Term. limita pt deschid. contului este de 3zile lucr. de la data semnarii contr-lui-Constit. gar.de buna exec. reprezinta cond. oblig. pt elib. ordinului de incepere.-In cazul in care ofertantul nu respecta term. stabilite pt constituirea gar. de buna exec., contr-ul isi va pierde valab. fara nici o alta formalitate sau notific. intre parti
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiaraCERINTA MINIMA OBLIGATORIE !- Cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 (trei) ani este de cel putin 199% din valoarea totala estimata, adica mai mare de 333.378 lei.Curs de referinta RON/EURO mediu BNR pentru anul: 2008 este de 3, 6827, pentru anul 2009 este de 4, 2373, pentru anul 2010 este de 4, 2099 iar pentru anul 2011 de 4, 2379.- Bilantul exercitiului financiar incheiat pentru ultimii 3 (trei) ani, cu confirmarea depunerii de ANAF prin structura teritoriala competenta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similaraCERINTA MINIMA OBLIGATORIE !- Cel putin 1 (un) contract similar.- Prin contracte similare se intelege contract avand ca obiect managementul proiectului pentru proiecte cu o complexitate similara, fiind un contract cu valoare de cel putin 99% din valoarea estimata a prezentului contract (valoarea totala estimata), adica 165.852 lei.- Declaratie privind lista principalelor servicii, prestate in ultimii 3 (trei) ani? Formular 6.ATENTIE !- Cerinta minima poate fi indeplinita si prin maxim 2 (doua) contracte, a caror valoare totala este de cel putin 99% din valoarea estimata a prezentului contract.- Formular 6, Cerinta nr. 2Personalul de care dispune (angajat) sau al carui angajament de participare a fost ob?inut de operatorul economic.CERINTA MINIMA OBLIGATORIE !- Cel putin 2 experti, fiecare cu o experienta profesionala specifica de cel putin 1 an.- Fiecare expert sa dispuna de cel putin o diploma si/sau certificat dintre urmatoarele SI echipa sa indeplineasca cumulativ urmatoarele cerinte: a) 1 diploma de studii superioare de lunga durata in domeniul economic;b) fiecare membru al echipei sa detina certificat tip CNFPA cu specializarea ? manager proiecte?;c) 1 inginer diplomat cu specializarea management, dezvoltare si amenajare rurala.Se vor accepta diplome echivalente eliberate in alte state membre ale UE.? Formular 7, Cerinta nr.3Informatii privind subcontractantiiATENTIE!- Se vor completa cate un acord de subcontractare pentru fiecare persoana juridica in parte., Cerinta nr.4Acord de asociere (dupa caz) Cerinta nr. 1Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatiiATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin codul CPV mentionat!- Certificat ISO 9001 sau echivalent, Cerinta nr. 2Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatiiATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin codul CPV mentionat!- Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este incarcata pe pagina de internet www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 12:43