Achizitie publica - Mansardare cu destinatia spatii de cazare, extindere cu bucatarie si birouri, schimbare destinatie centrala termica in sala de mese, deviere gaz, organizare santier
Detaliu pentru invitatia numarul 330651
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330651/27.06.2012
Denumire contract: Mansardare cu destinatia spatii de cazare, extindere cu bucatarie si birouri, schimbare destinatie centrala termicain sala de mese, deviere gaz, organizare santier
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialClubul Sportiv Ceahlaul Piatra NeamtCod fiscal: 25885188, Adresa: Str. Stefan cel Mare, nr. 53, Piatra Neamt, judetul Neamt, Piatra-Neamt, Telefon: +40 0233233010, Fax: +40 0233214739
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare, nr. 53, Piatra Neamt, judetul Neamt, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: 610101, telefon: +40 233233010, fax: +40 233214739, persoana de contact: Gheorghe Goia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CS Ceahlaul adresa sediului Piatra Neamt, Strada Stefan Cel Mare, nr. 53
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Mansardare cu destinatia spatii de cazare, extindere cu bucatarie si birouri, schimbare destinatie centrala termicain sala de mese, deviere gaz, organizare santier
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Schimbarea destinatiei centralei termice (centrala termica este transformata in sala de forta fara autorizatie de construire) in sala de mese si extinderea acesteia pe orizontala cu bucatarie, functiuni aferente acesteia si birouri cu acces separat. Intregul parter se va mansarda si se vor obtine spatii de cazare: 13 camere cu doua paturi, o camera cu trei paturi, o camera cu un pat si o camera cu sase paturi. Totalul unitatilor de cazare este de 16 camere.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 662, 229 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 16.622 lei, respectiv 1% din valoarea estimata. Valabilitatea de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Modul de constituire: 1) virament bancar sau instr.de garantare emis de o societ. bancara sau de asigurari, in original. Scrisoare de garantie bancara.2) OP in contul RO34TREZ4915009XXX000185 - Trezoreria P.Neamt, cod fiscal RO 25885188 3) Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 14.00 ? 16.00);IMM - conform Legii nr.346/2004. In cazul depunerii unei contestatii, se vor aplica prevederile art. 278^1 alin 1, lit. b din O.U.G. nr. 34/2006. In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0.1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie - 5 % din pretul contractului fara TVA, in conformitate cu art 89 alin 2 din HGR. 925/2006. Se va depune in original, astfel: a)- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006; b)- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (candidatul/ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 ( Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul);2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 (Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul)Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni, se accepta, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, 3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010);4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura, ;5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 /O.U.G. nr. 34/2006( Nota: Persoane cu functii de decizie sunt : Presedinte ANST- Tocala Carmen, Dir. Ec. ANST- Capatina Mirela, Sef comp. ANST ? Gurzuy Iulian, Secretar general ANST ? Sandulache Stefan Cristian; C.S. Ceahlaul: Director ? Valentin Gavril, Contabil sef: Goia Mihaela;Comisia de evaluare : Olteanu Iulia, Purcariu Ana, Gavril Valentin). Aceasta cerinta se aplica atat de catre subcontractant cat si tert-ului sustinator conform OUG nr.34/2006 modificata si completata prin Legea nr. 279/2011. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCertificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidate, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Cerintele referitoare la obligatiile de plata ? conform art. 9 din Ordinul 509/2011.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lisra principalelor lucrari similarein ultimii 5 ani. Se va prezenta unul sau mai multe contracte (maxim trei contracte) de executie de lucrari ce a avut/au avut ca obiect executia de lucrari similare cu o valoare minima cumulata de 1.660.000lei exclusiv T.V.ASe vor prezenta copii dupa contractul/contractele de lucrari din care sa rezulte partile contractante, obiectul, durata si pretul contractului, . procesul verbal pentru : - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala;
- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; - lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala;Cursul de schimb mediu anual leu/euro este: - pentru 2006 ? 3, 5245 lei/euro- pentru 2007 ? 3, 3373 lei/euro- pentru 2008 ? 3, 6827 lei/euro- pentru 2009 ? 4.2373 lei/euro- pentru 2010 ? 4.2099 lei/euro, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Informatii privind personalul de specialitate si CV- uri., Declaratie privind utilajele, istalatiile si echipamentele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Informatii privind asocierea/subcontractantii SR EN ISO 9001, SR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 12:15