Achizitie publica - Mansardare, inclusiv inlocuire invelitoare, termosistem exterior cladire corp B - Biblioteca Bucovinei I. G. Sbiera Suceava (proiectare si executie)
Detaliu pentru invitatia numarul 348478
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348478/13.06.2013
Denumire contract: Mansardare, inclusiv inlocuire invelitoare, termosistem exterior cladire corp B - Biblioteca Bucovinei I. G. Sbiera Suceava (proiectare si executie)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBIBLIOTECA BUCOVINEI I.G.SBIERA SUCEAVACod fiscal: 4244075, Adresa: municipiul Suceava, str. Mitropoliei nr. 4, Suceava, Telefon: 0230-530.798, Fax: 0230-530.798
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: municipiul Suceava, str. Mitropoliei nr. 4, Suceava, Romania, cod postal: 720035, telefon: +40 230530798, fax: +40 230530798, persoana de contact: MARIA PATRASCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: municipiul Suceava, str. Mitropoliei nr. 4, Suceava, Romania, cod postal: 720035
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Mansardare, inclusiv inlocuire invelitoare, termosistem exterior cladire corp B - Biblioteca Bucovinei I. G. Sbiera Suceava (proiectare si executie)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Mansardare, inclusiv inlocuire invelitoare, termosistem exterior cladire corp B - Biblioteca Bucovinei I. G. Sbiera Suceava (proiectare si executie)Valoare estimata achizitie = 773130 Lei fara TVA din care: Servicii de proiectare si asistenta tehnica proiectant = 31.500 Lei; Lucrari de constructii = 735.784 Lei; Diverse si neprevazute = 5.846 Lei
II.1.6) CPV: 45261000-4 - Lucrari de sarpanta si de invelitori si lucrari conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 773, 130 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare - 15.000 Lei echivalent 3.463, 32 Euro la curs BNR valabil pentru 15.05.2013 pentru ofertantii ce constituie garantia in Euro.Garantia de participare se va constitui cu valabilitate de 120 zile de la data limita de depunere a ofertei.Se poate constitui in urmatoarele forme: - Scrisoare de garantie pentru participarea cu oferta emisa de catre o Banca/Societate de asigurari - se prezinta in original si va avea valabilitate 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor- Virament in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Suceava, IBAN RO15TREZ5915006XXX002528, CIF 4244075 - in acest caz se va prezenta document OP cu viza bancii- depuneri de numerar la casieria autoritatii contractante.In cazul in care se demonstreaza calitatea de IMM conform Legii 346/2004 ofertantul beneficiaza de reducere cu 50%. Garantia de participare se restituie in termen de 3 zile de la finalizarea procedurii in baza cererii de restituire depusa la sediul autoritatii contractante. In cazul ofertantului castigator aceasta se restituie dupa semnarea contractului si constituirea garantiei de buna executie. Garantia de participare se retine de catre autoritatea contractanta atunci cand ofertantul se afla in situatiile: a) revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) ofertantul fiind declarat castigator refuza semnarea contractului in perioada de valabilitate a oferteic) ofertantul fiind declarat castigator nu constituie garantia de buna executie a contractului de lucrarid) ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 - in acest caz se va retine o suma calculata conform prevederilor Art. 278 indice 1 alin. 1 litera b) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA. se va constitui in una din formele prevazute de Art. 90 din HG 925/2006. Garantia de buna executie se restituie conform cu prevederile Art. 91 din HG 925/2006. In cazul IMM-urilor - conform Legii 346/2004 acesttea beneficiaza de reducere cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3.Certificat de cazier fiscal al ofertantului (operator economic/grup de operatori economici)- in original/copie legalizata/copie cu mentiunea "conform cu riginalul"4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - in original/copie legalizata/copie cu mentiunea "conform cu riginalul"5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local - in original/copie legalizata/copie cu mentiunea "conform cu riginalul"6.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului 314/12.10.2010 al ANRMAP Formular nr. 21 - in original7.Declaratie pe propria raspundere referitor la incompatibilitatile prezentate de Art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 20- in originalNota: prin obligatii exigibile de platase va intelegeobligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Persoanele fata de care se va raporta ofertantul cu privire la Art. 691 din OUG 34/2006 sunt: Director - Carabus Gheorghe Gabriel, Director adjunct ? Ionescu Aura, Sef birou informare bibliografica fond Bucovina ? Alis Niculica, Comisie evaluare: PrisacariuGabriela - responsabil achizitii, Pinzar Laura, Cocuz Lacramioara Vasilica, Niculica Alis, Ionescu Bogdan Laurentiu.Ofertantii pot prezenta Certificatele privind indeplinirea obligatiilor de plata si Certificatul de cazier fiscal - in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul".Documentele pot fi prezentate - in original/copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul".La solicitarea comisiei de evaluare ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta Documentul in original sau copie legalizata daca acesta initial a fost prezentat sub forma copie cu mentiunea "conform cu originalul" 1. Dovada inregistrarii ofertantului.Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa contina informatii actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din document trebuie sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ORC.Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie, anexanduse si traducerea autorizata in limba romana)Documentele pot fi prezentate - in original/copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul".La solicitarea comisiei de evaluare ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta Documentul in original sau copie legalizata daca acesta initial a fost prezentat sub forma copie cu mentiunea "conform cu originalul"2. Atestat ANRE tip B pentru proiectare si executie - in copie legalizata / copie cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Demonstrarea Situatiei economice si financiare a ofertantului conform prevederilor Art. 185 alin. 1 litera b) din OUG 34/2006 prin prezentarea de: a)bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul sau orice alte documente relevante care sa prezinte situatia financiara a ofertantului pentru ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) sau perioada de activitate de cand sunt infiintati daca aceasta este mai mica de 3 ani., Conform prevederilor Art. 185 alin. 1 litera c) din OUG 34/2006 se solicita declaratie privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani.Cerinta minima: Media anuala a cifrei de afaceri globala, aferenta ultimilor 3 ani de activitate (2010, 2011 si 2012) sau perioadei de cand acestia sunt infiintati daca este mai mica de 3 ani sa fie de minim 1.400.000 Lei echivalent 323.243, 52 Euro la curs BNR valabil pentru 14.05.2013, 1 Euro = 4, 3311 LeiSe va completa si depune, in original, Formularul B 2.1, B 2.2 din Sectiunea Formulare, Documente emise de institutii financiare sau Declaratii / documentedin care sa rezulte capacitatea de a sustine financiar - inceperea lucrarilor pentru primele 4 luni de contractSe vor prezenta Documente din care sa rezulte ca ofertantul detine sau are acces la data semnarii contractului la resurse financiare ce vor fi alocate exclusiv pentru acest contract necesare pentru primele 4 luni de contract: cash-flow de minim 250.000 Lei echivalent 57.722, 06 Euro(curs 1 Euro = 4, 3311 Lei) .Documentul emis de institutiile financiare va avea perioada de valabilitate ce acopera perioada de valabilitate a ofertei , se va prezenta in original si continutul lui va face trimitere la acest contract si va mentiona resursele financiare de care dispune operatorul economic si pe care le va utiliza exclusiv pentru executia acestui contract.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Experienta similara- proiectare si executie lucrari modernizare/constructie cladiri civile din ultimii 5 ani, derulate in cadrul a maxim2 Contracte, in valoare totala de minim 750.000 Lei fara TVA, in acest sens putand fi depuse: 1.Lista a principalelor lucrari similaredin ultimii 5 ani(de la data limita de depunere a ofertei), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Cerinta minima - Lucrari construire/ modernizare cladiri civile - lucrari duse la bun sfarsit, de aceeasi complexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi atribuite - de cel putin 718.500 Lei fara TVA echivalent 165.893, 19 Euro la curs BNR din 14.05.2013, 1 Euro = 4, 3311 Lei.2.Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (de la data limita de depunere a ofertelor), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada de prestare a serviciilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Cerinta mninima valorica - Servicii similare duse la bun sfarsit pentru Proiectare si asistenta tehnica pentru- lucrarii de constructii/modernizare cladiricivile, in valoare de minim 31.500 Lei fara TVA echivalent 7.272, 98 Euro la curs 1 Euro = 4, 3311 Lei., b)declaratie privind efectivele de personal, personalul de executie si personalul tehnic de specialitate cu responsabilitati majore, angajat in derularea contractului.Ofertantul va prezenta Formularul E si va nominaliza personalul tehnic de specialitate cu atributii majore inexecutia contractului: 1.Pentru servicii de proiectare: se va prezenta personalul tehnic de specialitate cu atributii in activitatea de proiectare si asistenta tehnica, personal minim solicitat: ? 1 inginer specializare CCIA cu experienta generala de minim 5 ani.- 1 Inginer specializare - Instalatii pentru constructii cu experienta generala de minim 5 ani.- 1 Arhitect cu drept de semnatura membru al unei asociatii profesionale reciunoscute la nivel national/international.2.Pentru executare lucrari de constructii: a)RTE ? in domeniul Constructii civile ? cuAtestat MLPTLb)CQ? in domeniul produse pentru constructii si lucrari de constructii civile cu Decizie numire - Ing. Specializare CCIA.c)Sef Santier ? absolvent studii superioare Specializare Constructii civile- experienta generala minim 5 ani, c) declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? in original;Ofertantul va prezenta o Lista cu resursele disponibilizate (proprii sau inchiriate, ale asociatului / subcontractantului / sustinatorului) pentru indeplinirea contractului de lucrari (proiectare si executie)Resursele tehnice declarate trebuie sa asigure prestarea serviciilor solicitate conform cerintelor de calitate si in termenul de executie ofertat.Numarul de utilajesi tipul acestorava fi stabilit de ofertant functie de performantele tehnice ale acestora si functie de cantitatile de lucrari din documentatia tehnica si termenul de executie declarat, cu respectarea cerintelor de calitate.Se vor prezenta in cadrul documentelor de calificare Formular F si Anexa ., d) declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii? in original;Se va completa si depune, in original, Formularul D din Sectiunea Formulare.In functie de sprijinul acordat ? material sau profesional se va prezenta pentru subcontractant -personalul de specialitate si/sau resursele tehnice angajate de acesta, Autorizari/Atestari solicitate pentru partea de lucrare ce o vor executa - daca este cazul, insotit de documente ce dovedesc capacitatea profesionala si/sau tehnica ? acestea fiind luate in calcul pentru demonstrarea cerintelor de calificare. Certificarea standardelor de calitate ISO (001 si ISO 14001 in domenii de activitate ce corespund cu obiectul procedurii, respectiv: PentruActivitate de proiectare cladiri: Certificare ISO 9001Pentru Executie Lucrari de constructii /modernizare cladiri: ISO 9001 si ISO 14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2013 11:56