Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Mansardare Liceul de arta Hans Mattis Teutsch - cod CPV:45453000 -7 lucrari de reparatii generale si de renovare


Detaliu pentru invitatia numarul 341068
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Numar invitatie: 341068/17.12.2012
Denumire contract: Mansardare Liceul de arta Hans Mattis Teutsch - cod CPV: 45453000 -7lucrari de reparatii generale si de renovare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268416550/128/124, Fax: +40 268473001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268416550/128/124, fax: +40 268473001, persoana de contact: GODRI ANNA MARIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Brasov , B-dul EROILOR NR 8, SALA DE CONSILIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Mansardare Liceul de arta Hans Mattis Teutsch - cod CPV: 45453000 -7lucrari de reparatii generale si de renovare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: propune amenajarea unei mansarde care sa raspunda acestor cerinte.Structura propusa pentru mansardarea Liceului de arte plastice Hans Mattis Teutsch va fi realizata din profile metalice cu inchideri exterioare cu pereti cortina, izolatie termica si placare cu gips-carton, compartimentari interioare din pereti de caramida si pereti din gips-carton, fonizati cu vata minerala si pereti din sticla securizata. Pardoselile se vor executa cu placaje ceramice si poliuretan, in functie de destinatia incaperii. Invelitoarea va fi tip sarpanta, iar tamplaria va fi tip Vellux din profile metalice cu geam termopan.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 229, 367 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 64587, 34 lei sau 32293, 67 lei pentru IMM-prin completarea Formularului 14 din sectiunea Formulare si va ficonstituita conform optiunilor art.86 din HG 925/ 2006, cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006 cu modificarile si completarileulterioare, Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de 7009, 36lei.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi cu 5 zile inaninte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
In valoare de 10 % din valoarea contractului fara TVA se va constitui conform prevederilor art.90, alin. (1) din H.G.925/2006: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Conform HG1045/2011, in cazul retinerilor succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitateaTrezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatiicontractante in care va depune suma de 0, 5 % din pretul contractului. Retinerea garantiei de buna executie se va face in conformitate cuprevederile art.91 din HG 925/2006. Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza incategoria IMM-urilor si face dovada in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completarea siprezentarea Formularului 1;
- Declaratie privind eligibilitatea - completarea si prezentarea Formularului 1.a;
- Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din lunaanterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din lunaanterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completarea si prezentarea Formularului 2.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: - Primar: George Scripcaru- Viceprimar: Adrian Atomei- Viceprimar: Razvan Popa- Administrator: Gantz Miklos Sandor- Secretar: Nicolae Paraschiv- Director Executiv Directia Tehnica: Attila Radnoti- Director Executiv Adjunct Directia Tehnica: Liliana Horga- Director Directia Economica: Marilena Tudorache- Director Directia Relatii Externe- Cecilia Doiciu- Sef Serviciu Investitii: Lidia Bulgarea- Sef Serviciu Achizitii Publice Isabella Marasescu- Sef Birou contencios- Valeria Mavrodin- Sef Serviciu Contabilitate - Claudia Radu- Sef Serviciu Buget : Maria Oprea- Consilieri: Anna Maria Godri, Gal MihaelaConsilieri locali: 1.BORICEANU MIRCEA2.BRAUN WERNER3.BUCUR CIPRIAN IONUT4.CHIRICHES ANDREI - CIPRIAN5.DURBACA ALEXANDRINA - ADINA6.DUTU TUDOR ALEXANDRU7.CHIFU SERGIU - MARIAN8.GHIRDA MIHAI - IOAN9.IONESCU LUCIAN10.KRAILA VASILE11.LEONTE CATALIN12.LUPU LIVIU13.MACEDONSCHI CRISTIAN14.MARA IULIAN15.MARTIN VASILE - EMIL16.MIHAI COSTEL17.OPRICA FLORENTIN - ADRIAN18.PUSCARIU RADU - IOAN19.SARGHIE OVIDIU20.SIMION MARIA - ANTONELA21.SZENTE LADISLAU22.TARBA MIHAIL23.TEODORESCU FLORIN - COSTEL24.TOP - FERGHETE CARMEN - FLORIANA25.TORO TAMASCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010 - completarea si prezentareaFormularului 3.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formularIII.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent in original, copie legalizata sau copielizibila conform cu originalul - informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale /actuale la data limitade data de depunere a ofertelor ; domeniul de activitate al ofertantului trebuie sa includa si domeniul aferent obiectului contractului.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primulloc prezentarea pentru conformitate, a documentului Certificat constatator in original / copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.In cazul asocierii, fiecare asociat va prezenta acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va completa Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii trei ani ( 2011, 2010 si 2009).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Of. trebuie sa faca dovada ca dispun de cel putin de urmatorul personalminim de specialitate : ? un sef de santier ?un Responsabil tehnic cu executia lucrarii ( RTE )atestat MLPTL, ? un responsabil cu sanatatea si securitatea in munca. Incazul indisponibilitatii pe timpul derularii contractului a unor persoane ( despecialitate si/sau executie) dintre cele nominalizate pentru indeplinireacontractului, le vor inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarilecelor mentionate initial si luate in calcul la evaluarea ofertelor. Ofertantul vacomunica orice schimbare care intervine in ceea ce priveste resurseleumane. Se vor anexa: - CV-uri in format Europass si recomandari -declaratii semnate privind disponibilitatea de a lucra in cadrul acestuicontract; - Copii dupa diplome care atesta specializarea personalului; - Copiiautorizatii/certificate /legitimatii de atestare profesionala specifice dom. lucr, Ofertantii vor prezenta o lista cu personalul de executie necesar realizariilucrarilor ce fac obiectul procedurii de atribuire.Completare Formular 9 a din sectiunea Formulare, Operatorul trebuie sa prezinte Declaratie privind efectivul mediu angajat si acadrelor de conducere, In cazul in care pentru realizarea contractului vor fi implicati sisubcontractanti se va completa formularul nr.10 cu subcontractantii sispecializarile acestora, Operatorul economic sau membrii asocierii impreuna trebuie sa prezintelista cu principalele lucrari pe ultimii 5 ani, Operatorul economic sau membrii asocierii impreuna trebuie sa prezintedeclaratia privind echipamentele tehnice/dotarile de care dispune pentruindeplinirea contractului Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria9001/echivalent, prezentarea certificatului certificatului SR EN ISO 9001 sauechivalent -, Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria14001/echivalent, prezentarea certificatului certificatului SR EN ISO 14001 sauechivalent -
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP GRATUIT
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.12.2012 10:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer