Achizitie publica - MANSARDARE SPATIU POD CORP D
Detaliu pentru invitatia numarul 352736
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352736/14.08.2013
Denumire contract: MANSARDARE SPATIU POD CORP D
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN SALAJCod fiscal: 4291719, Adresa: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Telefon: +40 0260616920, Fax: +40 0260661066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129, telefon: +40 0260616920, fax: +40 0260661066, persoana de contact: Szabo Margit
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ZALAU STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129, telefon: +40 0260616920, fax: +40 0260661066, SALA DE SEDINTA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MANSARDARE SPATIU POD CORP D
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MANSARDARE SPATIU POD CORP DValoarea estimata fara TVA: 1642142, 00 leiMoneda: LEIdin care suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute: 82.214, 00 lei, echivalent cu unprocent de 5% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica fara cheltuieli diverse si neprevazute..
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 642, 142 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de aproximativ 2% respectiv 31.000, 00 leiValabilitate a garantiei: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.1. Un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari2. OP in contul RO31TREZ5615005XXX000173deschis la Trezoreria Zalau, cod fiscal Spital Judetean de Urgenta Zalau: 4291719, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Scrisoarea de garantie trebuie sa fie: 1. Prezentata in original si anexata la coletul cu oferta, 2. Sa se faca referire expresa la denumirea procedurii organizate de autoritatea contractanta si sa contina clar denumirea acesteia, 3. Sa contina valoarea garantiei de participare solicitata prin documentatia de atribuire, 4. Sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita solicitata prin doc.de atribuire, 5. Sa contina parafa lizibila a bancii/societatii de asigurare emitente si semnatura autorizata.ECHIVALENTA LEU /EURO SE VA FACE LA CURSUL BNR LA DATA PUBLICARII INVITATIEI DE PARTICIPARE IN SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractelor se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie, exprimata procentual si este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie prin: - scrisoare de garantie de buna executie emisa de catre o banca sau societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau- retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute in H.G. nr. 1045/2011.- Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.91-92 dinH.G. nr. 925/2006.In conformitate cu Legea nr. 364/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM ? urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a oferantului, completata in conformitate-formular 1Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in art.181 ? Completarea si prezentarea - formular 2Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 a ofertantului, completata in conformitate cu persoanele care detinfunctii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste derularea si finalizareaprocedurii de atribuire sunt: Barna Laurentiu ? manager, Ionescu Elisabeta ? director financiar contabil, Majdik Vasile ? Director medical, Pintican Rodica-Birou Achizitii Publice, Marian Ambrozie-Consilier Juridic, Szabo Margit ? sef birou tehnic- investitii.Cerinta nr.44.1. Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala eliberata de Administratia Finantelor Publice, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele42. Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala eliberata de Autoritatile Publice Locale, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaFormularul nr. 4.Cerinta nr.6Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormularul nr.5. Se solicita prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruiaeste situat sediul ofertantului, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte cel putin informatii legate de: -structura actionarilor , dupa caz-reprezentantilor legali-obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului ce urmeaza sa fie atribuit-faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.Certificatul se poate depune si in copie conform cu originalul, caz in care autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul/copia legalizata, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza. Din Certificatul constatator trebuie sa reiasa ca domeniile de activitate autorizate ale ofertantului corespund cu obiectul procedurii de atribuire (cod CAEN rev.2:4120 ? Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale).Daca oferta este depusa in asociere, se accepta ca cel putin un asociat sa fie autorizat pentru domeniul de activitate ce fac obiectul procedurii de atribuire.Operatorii economici nerezidenti: vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinereaevidenteioperatorilor economicidin statul respectiv, valabile la data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabili.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat lucrari in domeniul constructiilor civile.Se va prezenta Lista privindprincipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari.In cazul asocierii va fi prezentat un singur formular care va cuprinde atat contractele liderului cat si pe cele ale membrilor asocierii., Cerinta 2Experienta similara: se va demonstra, prin prezentarea a cel putin 1 si maxim 3 contracte cu o valoare cumulata de 1.559.928, 00 lei.Se vaprezenta un contract lucrari de executie similar in domeniul constructii civile (constructii/ consolidare / reabilitare / modernizare / extindere cladiri civile si instalatiile aferente) in valoare de minim 1.559.928, 00 lei, exclusiv TVA, echivalent in euro calculat conform cursului mediu anual BNR aferent anului in care s-a desfasurat contractul/ contractele., Cerinta poate fi indeplinita si prin prezentarea a 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim1.559.928, 00 lei, fara TVA.In cazul in care contractele prezentate ca si experienta similara au fost executate in asociere, valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei se va calcula in conformitate cu procentul prevazut in acordul de asociere pentru categoriile de lucrari similare. In acest caz, contractul prezentat va fi insotit de documentul in original /copie legalizata/copie conform cu originalul a acordului de asociere. Aceeasi prevedere este valabila si in cazul contractelor indeplinite ca si subcontractant. Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare., Fiecare formulare prezentatva fi insotit de documente doveditoare: contracte de lucrari, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor/procese verbale de receptie finala, recomandari din partea beneficiarilor.
- Contractele de lucrari semnate si stampilate ? in copie pe care se va mentiona ?Conform cu originalul?, continand cel putin: partile, denumirea, obiectul, durata, pretul contractului si semnaturile partilor.
- Procesele verbale se vor prezenta integral in copie, se va mentiona ?Conform cu originalul?, semnate si stampilate., Recomandarile din partea beneficiarilor trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: * numar contract, data inceperii lucrarii, data terminarii lucrarii,
* modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv si daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari, cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.
In cazul asocierii conditia se va indeplini in mod cumulativ., Cerinta nr.3.
Prezentarea Declaratiei referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a actului aditional
Se va completa siprezenta formularul, privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. In cazul unei asocieri se vor lua in considerare dotarile si echipamentele tehnice de la toti ofertantii parteneri asociati. In cazul asocierii, se va prezenta un singur formular care va include atat utilajele, instalatiile si echipamentele liderului cat si cele ale membrilor asocierii., Aceasta lista va contine utilaje si echipamente in legatura directa cu natura si obiectul contractului si necesare indeplinirii acestuia. Operatorul economic trebuie sa prezinte rapoarte de inspectii aflate in termen de valabilitate pentru utilajele, instalatiile si echipamentele ce vor fi angajate in executarea lucrarilor. In cazul in care operatorul economic are in dotarea sau/dispune de echipamentele mentionate mai sus prin contracte/conventii de inchiriere/acorduri de inchiriere/acorduri de amgajament si nu prezinta contractele/conventiile/acordurile cu opratorii economici posesori ai respectivelor echipamente, incheiate pentru perioada programata executarii lucrarilor, a rapoartelor de inspectie, aflate in termen de valabilitate, oferta va fi respinsa Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita clarificari cu privire la utilajele si echipamentele prezentate de ofertant si totodata cu privire la apartenenta lor., Cerinta nr.4.Informatii privindpersonalultehnic de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului.Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putinurmatorul personal de specialitate angajat/cu contract de colaborare/al carui angajament de participare a fost obtinut, necesar pentru indeplinirea contractului: a) cel putin 1 inginer constructii civile, cu studii superioare , cu o experienta specifica de cel putin 3 ani in domeniul contractului, b) responsabil tehnic cu executia (RTE) pentru specialitatea constructii civile in conformitate cu legislatia in vigoare.c) cel putin 1 inginer/subinginer de instalatii (sanitare, electrice, termice, ventilatii), Operatorul economic va prezenta in copie, certificata pentru conformitate cu originalul, urmatoarele documente pentru personalul cheie: 1. Extras din registrul general de evidenta a salariatilor REVISAL si/sau contractele de prestari servicii incheiate intreofertant si persoanele respective, si/sau documente din care reiese ca ofertantul a obtinut angajamentul de participare a personalului propus, 2. Diplome privind specializarea personalului cheie, 3.Autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertei.Se va completa de fiecare persoana nominalizata lapct. a), b) si c): - CV in format european, care sa contina informatii actualizate, datat si semnat;
-Declaratie de disponibilitate semnate de catre persoanele respective., Cerinta nr.5.Informatii privind subcontractantii/asociatiiOfertantul va completa lista cuprinzand asociatii / subcontractantii si acordurile de asociere / subcontractare ? cu precizarea exacta a partilor din contract care urmeaza a fi indeplinite de acestia si exprimarea valorica a acestor partiOfertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate in forma legalizata cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica cu specificarea concreta a lucrarilorcare se vor executa de catre acestia, in exprimare fizica si valorica., In cazul unei asocieri la care participa mai multi operatori economici se va semna o declaratie prin care in cazul in care oferta este declarata castigatoare, contractul de asociere va fi legalizat si va fi prezentat beneficiarului inainte de semnarea contractului. Oferta va contine un angajament cu toti asociatii prin care isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului.Pe parcursul derularii , contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptulautoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Subcontractantul/asociatul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 actualizata sub sanctiunea excluderii din procedura de achizitie., Cerinta nr.7.Lucrari in derularePrezentarea unei liste a contractelor de lucrari, angajamentelor aflate in derulare in momentul deschiderii ofertelor, cu precizarea valorilor, termenelor de finalizare si a beneficiarilor. In cazul unei asocieri, se va prezenta un singur formular pentru intreaga asociere care va trebui sa cuprinda atat contractele liderului cat si contractele celorlalti membri ai asocierii. Cerinta nr1.Standarde de protectia mediului: ISO 14001 sau echivalentPrezentarea Certificatului privind sistemul de managment demediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente (emise de organisme stabilite in alte stateale U.E.), insotit de dovada din care sa reiasa valabilitatea certificatului la data deschiderii ofertelor.NOTA: a. Se accepta prezentarea de documentecare sa ateste faptul ca operatorul economic este in curs de certificare, raportul de audit a fost finalizat si din el reiese faptul ca candidatul va primi certificare.b. In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind acest standard vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2013 14:03