Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Mansardarea sediului Agentiei Nationale Anti-Doping


Detaliu pentru invitatia numarul 334247
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA ANTI-DOPING
Numar invitatie: 334247/24.08.2012
Denumire contract: Mansardarea sediului Agentiei Nationale Anti-Doping
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA ANTI-DOPINGCod fiscal: 18018990, Adresa: BD BASARABIA 37-39 SECTOR 2, Bucuresti, Telefon: 311.55.41, Fax: 311.55.41
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Mansardarea sediului Agentiei Nationale Anti-Doping
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie lucrari de executie pentru mansardarea sediului Agentiei Nationale Anti-Doping
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 691, 060 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garan de particip: 7000lei.(cf art 43^ 1, art.278^ 1, alin 1 din OUG 34/2006, actualizata).Pt IMM-uri cuantum garant de particip este de 50% din val mai sus mentionata.Ofertantii care depun 50% din garan de particip vor prezenta doc in origin sau copii cu mentiunea ?cf cu origin?, semnate cu nume in clar de reprezent legal sau imputernic si stampil, care certifica fapt ca sunt IMM.Valabil garan de particip treb sa fie cel putin egala cu per de valab a ofertei.(90 zile).Constituirea garan de partici. Garan de partic se va constit in conf cu art.86 alin(1)din HG925/2006.Garan de partici se constit prin scrisoare de garan bancara sau printr-un instrum de garant emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig, care se prez in original, in cuantumul si pt per prevazuta in documentatia de atrib.Formul nr.7.Garant de parti se poate constit si prin depun la casieria autorit contract: a)a unui ordin plata sau fila cec, cu cond confir acestora de catre banca emit, pana la data deschid ofertelor;in contul RO83TREZ7025005XXX006500 TREZ SEC 2 b)a unei sume in numerar, in caz in care val garant de partici este redusa ca val.In orice sit, garant de parti treb sa fie prezent la sediul ANAD cel mai tarziu la deschid ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.Retinerile se vor face in cf cu art 2781 din OUG 34/2006.Se va specif obligat: Garant treb sa fie irevocabila.Instrum de garant treb sa mention modul in care se va putea executa garant, respec: -necond, respectiv la prima cerere a benef, pe baza decl acest cu priv la culpa persoanei garantate;sau-condit, resp dupa constat culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie 10 % din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu contractul de executie de lucrari, formular 11.Poate fi: instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o sociatate de asigurari, plati succesive intr-un cont la dispozitia achizitorului, virament bancar, in acest caz sumele se vor depune de catre executant intr-un cont la dispozitia achizitorului in termen de 5 zile de la acceptarea fiecarei situatii de lucrari, cu titlu de conditie suspensiva pentru plata corespunzatoare conform graficului de plati. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont disponibil la distinct la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschisnu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului fara TVA. Restituirea garantiei de buna executie sa va face cf. HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente dn care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conformformularul 22) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente dn care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la rat. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conformformularul 33) Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform formular 44) Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69^ 1 din OG 34/2006 actualizata, conform formular 5. Persoanele ce detin functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Graziela Elena Vajiala ? PresedinteDoina Ofelia Melinte ? VicepresedinteValentina Alexandrescu- Secretar GeneralMagdalena Minzalescu ? Director economicCristian Dima ? Director juridicBasturescu Georgeta ? Sef serviciu Achizitii Publice si Administrativ5) Declaratie privind participarea cu oferta independenta cf Ordin ANRMAP nr. 314/2010, conform formular 6. Persoane juridice/fizice romanea) certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa obiectul de activitate al operatorului economic. Autoritatea contractanta in etapa evaluarii ofertelor, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice strainea) documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (in copii legalizate, traduse);
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita ultimul bilant depus conformlegislatiei in vigoare vizat si inregistrat de organele competente., Informatii generaleFisa de informatii generale conformFormular 8Nota : Cifra medie anuala de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu si reprezentantiiimputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului. Executantul, conform contractului, are obligatia de a prezenta achizitorului, ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipisele pentru plata primelor curente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraa) Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani si prezentareacel putin a unui contract (sau parti relevante din contract)/proces verbal de receptie prin care sa se confirme executia de lucrari similare in ultimii 5 aniformularul 9b) declaratie privind efectivul mediu al personalului anagajt si al cadrelor de conducere. Se vor anexa CV-urile personalului de conducere si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului ? formularul 12., Cofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului.Nu este necesara implicarea intr-un proiect similar., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Informatii privind subcontractantii. Conform art. 69^ 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, subcontractantii vor completa declaratie pe propria raspundere, Numirea unui coordonator in materie de securitate si sanatate in munca in perioada de executie; persoana desemnata trebuie sa respecte toate conditiile impuse de HG 300/2006.Ofertantul va prezenta in copie -autorizatiile/certificate de atestare profesionala/legitimatiile aferente emise de MDLPL/MDRL/MDRT(aflate in termen de valabilitate la data limita dedepunere aofertelor)pentru responsabilul cu calitatea, sau in lipsa acestora, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si documentul/documentele de specializare in baza careia s-a realizat numirea, Ofertantul va prezenta in copie -autorizatiile/certificate de atestare profesionala/legitimatiile aferente emise de MDLPL/MDRL/MDRT(aflate in termen de valabilitate la data limita dedepunere aofertelor) pentru responsabilul tehnic cu executia Standarde de asigurare a calitatii. Certificatul ISO 9001 sau echivalent indomeniul aferent obiectului prezentului contract (lucrari constructii de lucrari). (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.), Standarde de asigurare a protectiei mediului. Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract (lucrari constructii de lucrari). (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru fiecare membru al asocierii.)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2012 09:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer