Achizitie publica - Mansardarea sediului Agentiei Nationale Anti-Doping
Detaliu pentru invitatia numarul 339805
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339805/21.11.2012
Denumire contract: Mansardarea sediului Agentiei Nationale Anti-Doping
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA ANTI-DOPINGCod fiscal: 18018990, Adresa: BD BASARABIA 37-39 SECTOR 2, Bucuresti, Telefon: 311.55.41, Fax: 311.55.41
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP online cu semnatura electronica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Mansardarea sediului Agentiei Nationale Anti-Doping
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie lucrari de executie de mansardare cu structura de rezistenta din confectii metalice a sediului Agentiei Nationale Anti-Doping
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 691, 060 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7.000lei. ( cf art 43^ 1, art. 278^ 1, alin 1 din OUG 34/2006, actualizata).Pentru IMM-uri cuantumul garantiei de participare este de 50% din valoarea mai sus mentionata. Ofertantii care depun 50% din garantia de participare vor prezentadocumente in original sau copii cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate cu nume in clar de reprezentantul legal sau imputernicit si stampilate, care certifica faptul ca sunt IMM. Neprezentarea duce la respingerea ofertei.Valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. ( 90 zile).Garantia de participarese va constitui in conformitate cu art.86 alin (1) din HG 925/2006 .Garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Formularul nr. 7Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; in contul RO83TREZ7025005XXX006500 TREZORERIA SECTOR 2, CF 18018990 si prin viramnet bancar emis in conditiile legii de o societate de asigurarib) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata la sediul ANAD cel mai tarziu la deschiderea ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.Retinerile se vor face in cf cu art 2781 din OUG 34/2006. Se va specifica obligatoriu, garantia trebuie sa fie irevocabila . Instrumentul de garantare trebuie sa mentioneze modul in care se va putea executa garantia, respectiv-neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate; sau conditiona, respectiv dupa culap persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie 10 % din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu contractul de executie de lucrari, formular 11.Poate fi: instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o sociatate de asigurari, plati succesive intr-un cont la dispozitia achizitorului, virament bancar, in acest caz sumele se vor depune de catre executant intr-un cont la dispozitia achizitorului in termen de 5 zile de la acceptarea fiecarei situatii de lucrari, cu titlu de conditie suspensiva pentru plata corespunzatoare conform graficului de plati. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont disponibil la distinct la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschisnu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului fara TVA. Restituirea garantiei de buna executie sa va face cf. HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente dn care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conformformularul 22) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente dn care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la rat. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conformformularul 33) Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform formular 44) Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69^ 1 din OG 34/2006 actualizata, conform formular 5. Persoanele ce detin functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Graziela Elena Vajiala ? PresedinteDoina Ofelia Melinte ? VicepresedinteValentina Alexandrescu- Secretar GeneralMagdalena Minzalescu ? Director economicCristian Dima ? Director juridicBasturescu Georgeta ? Sef serviciu Achizitii Publice si Administrativ5) Declaratie privind participarea cu oferta independenta cf Ordin ANRMAP nr. 314/2010, conform formular 6. Persoane juridice/fizice romanea) certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa obiectul de activitate al operatorului economic. Autoritatea contractanta in etapa evaluarii ofertelor, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice strainea) documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (in copii legalizate, traduse);
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara a candidatului, de unde sa reiasa ca cifra medie de afaceri globala rezultata din cel mult ultimii 3 ani fiscali este mai mare sau cel putin egala cu 700.000 lei, respectiv 155.500 euro (1eur = 4.5 lei), Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu si reprezentantiiimputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului. Executantul, conform contractului, are obligatia de a prezenta achizitorului, ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipisele pentru plata primelor curente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Cerinta minima obligatorie: Ofertantii vor face dovada finalizarii(proces verbal de receptie la terminarea lucrarii sau dupa caz procesul verbal de receptie finala) in ultimii 5 ani a maxim 2 lucrari similare ca natura si complexitate, custructura de rezistenta din confectii metalice, cu obiectivul de investitii ce urmeaza a fi executat. Fiecare contract inscris va contine copii de pe partile relevante si va fi insotit de copia ? Procesului verbal de receptie? si ?Recomandare? din partea beneficiarului., Experienta similaraCerinta minima de calificare: Ofertantul va prezenta maxim doua contracte, finalizate in ultimii 5 ani, cu lucrari similare ca natura si complexitate, cu structura de rezistenta din confectii metalice, cu o valoarede minim 690.000 lei., Declaratie privind efectivul mediu al personalului anagajat si al cadrelor de conducere. Se vor anexa CV-urile personalului de conducere si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului ? formularul 12., Cerinta minima: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: Nu este necesara implicarea intr-un proiect similar, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Informatii privind subcontractantii. Conform art. 69^ 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, subcontractantii vor completa declaratie pe propria raspundere, Numirea unui coordonator in materie de securitate si sanatate in munca in perioada de executie; persoana desemnata trebuie sa respecte toate conditiile impuse de HG 300/2006. Ofertantul va prezenta in copie -autorizatiile/certificate de atestare profesionala/legitimatiile aferente emise de MDLPL/MDRL/MDRT(aflate in termen de valabilitate la data limita dedepunere aofertelor)pentru responsabilul cu calitatea, sau in lipsa acestora, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si documentul/documentele de specializare in baza careia s-a realizat numirea., Ofertantul va prezenta in copie -autorizatiile/certificate de atestare profesionala/legitimatiile aferente emise de MDLPL/MDRL/MDRT, KQ, RTE (aflate in termen de valabilitate la data limita dedepunere aofertelor) pentru responsabilul cu executia
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara max 55 pcteAlgoritm de calcul P(n)=(pret minim/pret(n))x 55
Durata de executie a lucrarii
30
Descriere: Durata de executie (De) pe intervalul (1.5 luni=(De)=3 luni)Algoritm de calcul P(n)=((De minima/De)n)x30 - ofertele cu durata de executie sub 1, 5 luni vor primi tot punctajul maxim 30% -ofertele cu durata de executie peste 3 luni vor fi declarate neconforme
Durata de garantie de buna executie
15
Descriere: Durata de garantie (Dg) pe intervalul (1 ani=(Dg)=4 ani)Algoritm de calcul P(n)=((Dg) n/Dg)maxima)x15 - ofertele cu durata de garantiepeste 4vor primi tot punctajul maxim 15% -ofertele cu durata de garantie sub 1 an vor fi declarate neconforme
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2012 10:53