Achizitie publica - Manusi chirurgicale
Detaliu pentru invitatia numarul 319656
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319656/20.01.2012
Denumire contract: Manusi chirurgicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMONCod fiscal: 4203881, Adresa: STR.SOS.PANTELIMON, NR.340-342, SECTOR 2, Bucuresti, Telefon: 2554090;2554270, Fax: 2554025
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.SOS.PANTELIMON, NR.340-342, SECTOR 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021659, telefon: +40 212554090, fax: +040 212554025, persoana de contact: Ghimici George
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Manusi chirurgicale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 16
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Manusi chirurgicale
II.1.6) CPV: 33141420-0 - Manusi chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 479, 719.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in valoare de 4797.19 lei. Valabilitatea garantiei egala cu valabilitatea ofertei 60 de zile. Se constiuie conf art. 86 din HG 925/2006cu modificarile si complet ulterioare si HG 1045/2011. Valoarea retinuta de autoritatea contractanta pentru respingerea contestatiei la CNSC este de 4259.71 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul 1).Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(Formularul 2).Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 di OUG 34/2006 cu indicarea persoanelor cu functie de conducere implicate in derularea si finalizarea procedurii de atribuire din carul autoritatii contractante: MANAGER -EC CONSTANTIN CELESTIN;DIRECTOR FINCIAR CONTABIL -EC. MARIA VLAHBEI;SEF BIROU ACHIZITII ? JUR. GHIMICI GEORGE;SEF SERVICIU APROVIZIONARE- EC. MARIANA STEFAN (Formularul 3).Declaratie privind eligibilitatea (Formularul 4).Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 (Formularul 5)-Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Se vor prezenta certificate fiscale ANAF si DITL, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, scadente in luna anterioara celei pentru care se depune oferta si/sau orice alte formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic. Se va prezenta un angajament ferm de catre ofertant pentru demonstrarea sustinerii indeplinirii sit. ec. si fin; capacitatea tehinica sau profesionala cu ajutorul unuei terte persoane (art 19 si 20 din L 279/2011).In cazul existentei tertului sustinator, subcontractantului, ofertantului asociat, se stabileste obligatia completarii si de catre acestia a decl. conf art. 69 ind. 1.Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana de un traducator autorizat.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularele si certificatele solicitate mai sus. Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana de un traducator autorizat). Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate, categoria produselor care fac obiectul procedurii de achizitie publica si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85 / 2006 prin care judecatorul sindic a pronuntat o sentinta de intrare in faliment - original sau copie legalizata sau copie conforma cu originalul, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic. Certificatul constatator solicitat trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor.Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantul aflat pe primul loc, are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta.Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana de catre un traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale.2.Ultimul bilant contabil.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Se solicita lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, similare obiectului procedurii - completare FORMULARUL 7.2.Experienta similara se va compl Form 8 ofert vor face dov efect livrar de produse simil in baza unui contr simil obiect proced insotit de reco sau doc const din care trbsa rezulte modul in care ofert si-a indepl oblig contract.3. Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinire de subcontractanti si specializarea acestora.Completarea Formularului 9.4. Declar referit la pers tehnic de specialit de care ofertant disp sau al carui angaj de part a fost obtinut pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Completarea formularului 10.5. Se vor prezenta mostre.Mostrele se vor depune pana cel tarziu la data si ora limita pentru depunerea ofertelor stabilite in anuntul seap, la sediul autoritatii contrtactante ? secretariat, cu procesul verbal de predare primire inregistrat pe care se va mentiona obligatoriu ora depunerii.;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.01.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.03.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.01.2012 15:59