Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MANUSI CHIRURGICALE


Detaliu pentru invitatia numarul 320086
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Numar invitatie: 320086/14.02.2012
Denumire contract: MANUSI CHIRURGICALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARECod fiscal: 3694594, Adresa: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Telefon: 0262-275904, Fax: 0262-275904
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Romania, cod postal: 430031, telefon: +40 0262275904, fax: +40 0262275904, persoana de contact: MAAR GABRIELA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MANUSI CHIRURGICALE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: MANUSI CHIRURGICALE? cantitate lunara estimata17500 BUC/LUNAMANUSI CHIRURGICALENR. 6-300 perechiMANUSI CHIRURGICALENR. 6.5-2200 perechiMANUSI CHIRURGICALENR. 7-5000 perechiMANUSI CHIRURGICALENR. 7.5-6000 perechiMANUSI CHIRURGICALENR. 8-4000 perechi
II.1.6) CPV: 33141420-0 - Manusi chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 420, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
SE SOLICITA GARANTIA DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 4200 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor este cel putin egala cu perioadade valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaDECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 181 DIN OUG 34/2006DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1, Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataLista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea : Dr. Pop Calin-ManagerAs.Pr. Sabou Onorel-As.sef UrologieAs.Pr. Szoke Stefan -As.sef UPUAs.Pr. Lenghel Alexandru-As. Sef TraumatologieAs.Pr. Teglas Maria-As.Sef.GinecologieAs.Pr. Ofrim Reghina-As.Sef.ATIEc.Ing. Maar Gabriela- Sef Birou Achizitii PubliceJr. Horgos Alize- Birou LegislativEc.Ing. Santa Ionel- Birou Achizitii Publice Avizul de functionare sau Certificatul de inregistrare + anexeal reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, in termen de valabilitate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostre: 3 bucata din fiecare- Mostrele nu se vor factura ele ramanand la unitatea contractanta. Furnizorul trebuie sa aiba implementat un sistem de certificare a calitatii conform normelor internationale ISO 9001:2008 EN.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: PRIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2012 15:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer