Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MANUSI CHIRURGICALE


Detaliu pentru invitatia numarul 348783
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA "SF. PANTELIMON" FOCSANI
Numar invitatie: 348783/19.06.2013
Denumire contract: MANUSI CHIRURGICALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA "SF. PANTELIMON" FOCSANICod fiscal: 4350505, Adresa: Str. Cuza Voda nr. 50-52, Focsani, Telefon: +40 237625000/223/+4 0237622257, Fax: +40 237625191
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MANUSI CHIRURGICALE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MANUSI CHIRURGICALE NR. 6, 5 - 8, 5 pudrate
II.1.6) CPV: 33141420-0 - Manusi chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 13, 284 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantumul garantiei de participare este de 1 % din valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit, respectiv 132, 84 lei.-Modul de constituire a garantiei de participare: -se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante, cont nr. RO67TREZ6915005XXX000098 Trezoreria Focsani.Se va depune scanat atat in SEAP cu semn. electr.cat si la sediul autorit.contractante in orig.Echivalentul garantiei de participare din lei in valuta se va face la cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; Depunerea la casieria autoritatii contractante, in numerar, a sumei precizate mai sus.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare va trebui sa faca referire expresa la cererea de oferta privind achizitionarea de MANUSI CHIRURGICALE, cod CPV 33141420-0, perioada de valabilitate a acesteia trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.-Garantia de participare va fi executata de catre autoritatea contractanta in cazul in care castigatorul licitatiei refuza sa semneze contractul de achizitie publica sau daca ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia.-Garantia de participare constituita de ofertantul necastigator se restituie de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ ofertantii castigatori, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. - Garantia de participare constituita de ofertantul castigator se restituie de autoritatea contractanta in termen de 15 zile de la semnarea contratului de achizitie publica.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Certificat de participare la Licitatie cu oferta independenta, conform cu formularul nr. 1 .Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, conform cu formularul nr. 2Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, conform cu formularul nr. 3Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, conform cu formularul nr. 4Lista persoanelor care detin functie de decizie in cadrul Autoritatii ContractanteConducatorul autoritatii contractante: Manager, Jr. Constantin MindrilaMembrii organelor decizionale ce au legatura cu procedura de atribuire: Dir. fin. contabil, Ec. Madalina EftemeDirector medical : Dr. Valentin OcheanMembrii comisiei de evaluare: Manuela VladSilvia EnacheCerasela Ursu Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Informatiile din certificatul constator sa fie reale la data depunerii ofertelor. In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului castigator ii se va cere saprezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata (dupa caz).Cerinta nr. 2Aviz de functionare eliberat de M.S. in conformitate cu prevederile legii 176/2000.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita mostre, 2 (doua) perechi din fiecare numar, care vor fi depuse lasediul autoritatii contractante pana cel tarziu la data si ora limita depunerii ofertelor (A se vedea Invitatia de participare).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer