Achizitie publica - MANUSI CHIRURGICALE,MANUSI DE EXAMINARE SI MANUSI DE AUTOPSIE
Detaliu pentru invitatia numarul 331437
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331437/10.07.2012
Denumire contract: MANUSI CHIRURGICALE, MANUSI DE EXAMINARE SI MANUSI DE AUTOPSIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANUCod fiscal: 4203709, Adresa: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 021.318.35.58, Fax: 021.318.35.63
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 022328, telefon: +40 212271200, fax: +40 213183563, persoana de contact: ILIESCU ELENA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 022328, telefon: +40 212271200, fax: +40 213183563- SERVICIUL ACHIZITII CONTRACTARE ETAJ1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MANUSI CHIRURGICALE, MANUSI DE EXAMINARE SI MANUSI DE AUTOPSIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: MANUSI CHIRURGICALE, MANUSI DE EXAMINARE SI MANUSI DE AUTOPSIE CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) CPV: 33141420-0 - Manusi chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 175, 447 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare pentru fiecare lot in parte este, Lot1 ?manusi chirurgicale bloc operator? tip ansell=540.75lei, Lot 2-manusi chirurgicale UF, sterile pentru consultatii sectii =450.00 lei, lot3 manusi examinare =1350.00 lei, lotul 4 manusi autopsie =5.96 lei, lot 5 manusi chirurgicale cu dezinfectant =285 lei, termen de valabilitate de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si se va putea constituii astfel: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (formular anexat) sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sa fie irevocabila si sa prevada modul de executare conditionat sau neconditionat;
- depunere la casieria autoritatii contractante;
- ordin de plata sau fila CEC, confirmata de banca pana la data limita de depunere a ofertelor: cont garantii RO90TREZ7025005XXX000166 deschis la Trezoreria sector 2, Bucuresti, COD DE INDENTIFICARE FISCALA 4203709, In cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata ca nefondata i se va retine din garantia de participare o suma calculata potrivit art. 2781 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA , se poate constituii astfel: - sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contr. subsecvent;
-depunerea la caseria autoritatii contractante a unei sume in numerar daca valoarea GBE este mica ca valoare;
-?retineri succesive din plata facturilor ? ? In acest caz, contractantul are oblig de a deschide un cont la dispozitia autorit contract, la o banca agreata de ambele parti, contractantul are oblig de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent inadministrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit contract? ( conf. prev art. 90, al. 3 din HG 925/2006 modif prin art. Idin Hot 1045 din 19.10.2011 )
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Completarea formularului nr. 1 , -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Completarea formularului nr. 2 , -Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in copie stampilata conform cu originalul si semnata;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in copie stampilata conform cu originalul si semnata;
-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?-Completarea formularului nr. 3 , -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Completarea formularului nr. 4 , NOTA-In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadru autoritatii contractante sunt: Manager prof.univ.dr. Rodica AnghelDirector medical dr.Condrea IleanaDirector ingrijiri as.pr.Rotaru LauraDirector financiar contabil ec. Ionescu IleanaSef.serv.achizitii contractare ec.Iliescu ElenaCoordonatori bloc operator : dr.Motas Cezar, dr.Gogescu Gabriel, as.pr.Bonciu AlinaServiciu achizitii : Ec.Mihai Ionescu, Ref.sp.Butoi DenisaNOTA -Daca exista asociati documentele solicitat vor fi depuse si de catre fiecare asociat -Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic emis cu 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor- in copie certificata pentru conformitate cu originalul;
-Aviz de functionare si anexa, eliberat de M.S. valabil la data deschiderii ofertei -in copie certificata pentru conformitate cu originalul;Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depus si de catre acestia .Pentru persoane juridice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestorbilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilitofertantul/candidatul. Prezentarea ultimului bilant contabil vizat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista cu principalele livrari de produse similare efectuate inultimii 3 ani, precizate valoric si cantitativ;Cel putin o recomandare dinpartea beneficiarilor, din contracte similare mentionate in Lista principalelor livrari, MOSTRE Pana la data limita de depunere a ofertelor ofertantul va prezenta la sediul autoritatii contractante cate o mostra cu titlu gratuit pentru fiecare tip de produs din componenta lotului ofertat. Nu seaccepta completarea ulterioara a mostrelor Sistemul de Management al calitatii certificat ISO9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2012 17:43