Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Manusi de lucru


Detaliu pentru invitatia numarul 347785
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Numar invitatie: 347785/31.05.2013
Denumire contract: Manusi de lucru
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala a Uraniului - S.A. BucurestiCod fiscal: 10254529, Adresa: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Bucuresti, Telefon: +40 213185258, Fax: +40 213129146
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele se vor depune in SEAP conform cap. IV.4, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213032997
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Manusi de lucru
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de manusi de lucru, grupate pe 7 loturi in functie de conditiile de utilizare si nivelul de protectie, astfel: Lotul nr.1 : Manusi protectie impotriva riscurilor mecanice - 6022 perechiLotul nr.2 : Manusi protectie antiacide ? 5622 perechiLotul nr.3 : Manusi protectie antiacide cu simt tactil ? 578 perechiLotul nr.4 : Manusi menajere -1124 perechiLotul nr.5 : Manusi protectie impotriva caldurii si a flacarii ? 10 perechiLotul nr.6 : Manusi protectie sudor ? 72 perechiLotul nr.7 : Manusi medicale examinare ? 12.700 bucati (127 cutii a 100buc/cut)
II.1.6) CPV: 18141000-9 - Manusi de lucru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 170.88 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lot 1:322, 18 Lei; Lot 2:377, 24 Lei; Lot 3:18, 27 Lei; Lot 4:39, 90 Lei; Lot 5:7 Lei; Lot 6:12, 96 Lei; Lot 7:24, 14 LeiPerioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari cf. art. 86 al 1, 2 si 3 din HG 925/2006 - in original - conform cap. IV.4.3.C Fisa de date;b) prin ordin de plata, confirmat de banca emitenta pana cel tarziu la data limita a depunerii ofertelor, in contul CNU SA(CUI 10254529, J40/1271/1998) cod IBAN RO42BRDE441SV39061674410 deschis la BRD GSG Agentia Vitan ? in copie conform cu originalul, conform cap. IV.4.3. C;c) depunere numerar la casieria autoritatii contractante din str. Dionisie Lupu nr. 68, sector 1, Bucuresti - in copie conform cap. IV.4.3. CEchivalenta pentru o garantie de participare depusa in moneda Euro se va face la cursul de schimb RON/EUR comunicat de catre BNR si valabil pentru data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi constitutita de catre furnizor, in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in conformitate cu art. 90 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 - Ofertantul va completa Formularul C1 din Sectiunea Formulare ? in original;2. -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C2 din Sectiunea Formulare ? in original;3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Ofertantul va completa Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul C3 din Sectiunea Formulare ? in original;4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C4 ? in original.Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in prezenta procedura sunt urmatoarele: Ioan MORARU - Director General, Alexandru Tiberiu DECANY - Director General Adjunct, Aurelian VOICU - Director Tehnic, Stefi Clarisa MUSAT - Director Economic, Constantin Dorin ADAM - Director Inchideri Mine, Alina Gabriela GAJER - Sef Serviciu Legislatie, Contencios Juridic, Gheorghe SOCU - Consilier Juridic, Ada Cecilia IONESCU - Consilier Juridic, Adriana VINTILESCU ? Economist, Nicoleta CristinaMIHALACHE ? Economist, Bianca PATRASCU - Sef Serviciu Achizitii Publice, Eugen ? Adrian CRETU - Expert Achizitii Publice, Laurentiu Cristian GEORGESCU - Expert Achizitii Publice, Anda Roxana PISTOL - Expert Achizitii Publice, Dragos ? Ionut PUIA - Expert Achizitii Publice, Mihai Adrian NEAGU - Expert Achizitii Publice, Vlad Mihail ION - Administrator cumparari, Mircea MATEESCU - Sef Serviciu I.P.P., Gabriel APOSTOIU ? Inginer, Cornel VOINEA - InginerFormularul C4 va fi prezentat atat de ofertant, cat si, daca exista, de asociat, subcontractant si tert sustinator5. Formularul privind Informatiile generale despre ofertant ? Ofertantul va completa Formularul C5 din Sectiunea Formulare ? in original, din care pot fi culese date referitoare la denumire, cod fiscal, adresa, telefon, persoana de contact, cod IBAN etc., necesare solicitarii de clarificari ulterioare deschiderii ofertelor, intocmirii comunicarilor privind rezultatul procedurii, elaborarii anunturilor de atribuire si a intocmirii contractului de furnizare cu ofertantul declarat castigator. Ofertantul, persoana juridica/fizica romana, va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 - in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Datele inscrise in Certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.- Ofertantul, persoana juridica/fizica straina, va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare sau apartenenta dinpunct de vedere profesional ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 07:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer