Achizitie publica - Manusi sterile, comprese nesterile, tifon hidrofil
Detaliu pentru invitatia numarul 344603
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344603/01.04.2013
Denumire contract: Manusi sterile, comprese nesterile, tifon hidrofil
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOVCod fiscal: 4384117, Adresa: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Brasov, Telefon: +40 372676265, Fax: +40 268327998
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor transmite in format electronic in SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Manusi sterile, comprese nesterile, tifon hidrofil
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Manusi sterile, comprese nesterile, tifon hidrofil conform descrierii din caietul de sarciniValoarea estimata este aferenta cantitatii maxime a acordului cadru
II.1.6) CPV: 33141420-0 - Manusi chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 423, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot1=2376ron, Lot2=2244ron, Lot3=2244ron, Lot4=1596 ron.Data de referinta curs valutar la data de 15.03.2013, 1 euro = 4.3940 ron, mentionata pt op.ec. care doresc sa faca echiv.gar. de part.in euro.PT VERIFIC FAC.A GAR DE PARTICIP SE SOL.SI COMPLET UNUI CENTRALIZ CU VAL GAR DE PARTICIP AF.LOT.OFERT.SI CARE SE VA DEPUNE SUB FORMA SC IN SEAP.Gar de particp se const prin virament bancar (cu O.P. in contul aut contract nr. RO57TREZ1315006XXX011474 deschis la Trez Brasov) sau printr-un instr de garant emis in condit legii de o soc bancara ori de o soc de asig.In cazul in care gar de particip se va constit prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 8.Op ec vor depune dovada constit gar de particip sub forma scanata in SEAP pana la data limita a depunerii ofertelor si in original la sediul aut.contract., Sp.Clinic Jud. de Urgenta Brasov, Calea Bucuresti nr.25-27 Brasov, Bir Ach Publice daca garantia se constit printr-un instr de garant emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari .Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zilede la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Neconstit. Gar. de particip. informa si perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire reprezinta motiv de respingere a ofertei. In conf. cu legea 346/2004, intrepr. mici si mijl. benef. de reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de gar. pentru particip si de gar de buna exec, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.Pt a benef de aceasta facilit, anexat gar de particip se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadr intrepr in categoria IMM.In situatia depunerii unei contestatii de catre ofertant, iar C.N.S.C. respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele in conformitate cu art 2781/OUG nr.34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita depunereain SEAP semnate cu semnatura electronicaa urmatoarelor: Formularul nr. 1 din fisierul ?Formulare??Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Formularul nr. 2 din fisierul ?Formulare?.?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in copie semnata si stampilata conform cu originalul .Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in copie semnata si stampilata conform cu originalul .Formularul nr. 3 din fisierul ?Formulare?.?Certificat de participare la licitate cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Formularul nr. 4 din fisierul ?Formulare?.? Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?. Persoanele cu functii de decizie din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Brasov sunt: Manager Dr.Suciu Pavel, Director Financiar Contabil Ec.Rusu Bogdan, Director Medical, Dr. Albota Adrian, CJ Secelean Liviu, CJ Muresan Nicoleta, Sef Serv.Tehnic Administrativ Ing.Cioroianu Marin, Membrii comisiei de evaluare: Feresuaru Cristina, Ec. Suciu Daniela, As. Bildea Madalina, As. Radu Maria, As. Clipea Angela, Membrii rezerva: Ec. Dorofte Ileana, As. Amza Stefan, As. Marcu Claudia Pentru persoane juridice/fizice romane: Se solicita depunereain SEAP semnat cu semnatura electronicaa documentelor: ?Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.Autoritatea contractanta va solicita ofertantuluiclasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Pentru persoane juridice /fizice straine: Se solicita depunereain SEAP semnate cu semnatura electronica-Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Conform art. 188 lit e) dinO.U.G. nr 34/2006 se solicita descrieri si/saufotografii ale produselor care se vor transmite inSEAP alaturi de celelalte documente ale ofertei., Conform art. 19 alin (3) din Hotararea nr. 1660/2006se solicita prezentarea unei mostre din fiecare lot ofertat pana la data limita de depunere a ofertelor.Mostrele se vor depune pentru toate componentele lotului si se vor trimite si inregistra la secretariatul autoritatii contractante, Brasov, str. Calea Bucuresti, nr. 25-27. Pe ambalajulin care se trimit mostrele vor fi inscriptionate cuvintele : Mostre pentru procedura de achizitie Manusi sterile, comprese nesterile, tifon hidrofil. Mostrele vor fi prezentate in ambalajul original al producatorului.Prezentarea mostrelor este obligatorie, neprezentarea mostrelor atrage descalificarea ofertantului.Mostrele sunt gratuite si vor ramane in posesia achizitorului, Se solicita Declaratie de conformitate conform marcajului CE, (declaratia de conformitate CE , va trebui depusa in traducere autorizata) - in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? Se solicita documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor deasigurare a calitatii pentru furnizarea produselor, conform ISO 9001/2008sau echivalent, in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2013 14:21