Achizitie publica - Marcaje rutiere diverse? pentru locuri de parcare de pe suprafata partii carosabile a drumurilor, in incinte inchise, in parking-urile de cartier.
Detaliu pentru invitatia numarul 342254
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342254/31.01.2013
Denumire contract: Marcaje rutiere diverse? pentru locuri de parcare de pe suprafata partii carosabile a drumurilor, in incinte inchise, in parking-urile de cartier.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE INTERES LOCAL PENTRU ADMINISTRAREA PARCARILORCod fiscal: RO24854825, Adresa: STR.MOTILOR NR.3, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-402290, Fax: 0264-402290
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.MOTILOR NR.3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +40 264-402290, fax: +40 264-402290, persoana de contact: IOANA TANTAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Cluj Napoca Str. Motilor 1-3Sala Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Marcaje rutiere diverse? pentru locuri de parcare de pe suprafata partii carosabile a drumurilor, in incinte inchise, in parking-urile de cartier.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acordul cadru nu reprezinta baza legala pentru angajarea fondurilor publice.In baza acordului se atribuie contracte subsecvente care constituie temei legal pentru plata.Acordul cadru se va incheia cu un singur operator economic.Operatorul economic caruia autoritatea contractanta ii transmite o solicitare pentruincheierea unui contract subsecvent, nu are capacitatea de a raspunde acestei solicitari din propria culpa, va suferi consecintele prevazute in acordul-cadru pentru neindeplinirea obligatiilor in sarcina sa.Calendarul estimativ de aplicare a proceduriiincheierii acordului-cadru : ianuarie 2013- Atribuirea contractelor subsecvente se va face in functie de necesitatile autoritatii contractante pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru cu incadrarea in cantitatea maxima estimata, conditionat de existenta creditelor bugetare aprobate;Estimarile cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru- conform Caietului de sarcini;II.1.1. Total lucrari: A.1.- cantitatile maxime previzionate de lucrari, pe intreaga durata de derulare a acordului ? cadru, sunt de 47000mp2.- cantitatile minime previzionate de lucrari, pe intreaga durata de derulare a acordului ? cadru, sunt de 10000mp-B1.- cantitatile maxime estimate de lucrari care ar putea face obiectul unui singur contract subsecventdin cele ce urmeaza a fi atribuite, sunt de 6500mp
II.1.6) CPV: 45233221-4 - Lucrari de marcaj rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 564, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
11280lei.Garantia pentru participare va fi valabila 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor si va fi irevocabila.Modul de constituire * instrument de garantare (FORMULAR 11) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care emitentul este o banca/societate bancara/societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteiainstrumentul de garantare, prezentat in ORIGINALpoate fi exprimat si in euro astfel incat sa echivaleze garantia solicitata in lei la cursul stabilit de BNR pentru data de13.11.2012, 1 euro = 4, 53 lei.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului de produse fara TVA.b) modul de constituire : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un cont deschis la Trezorerie , cu respectarea art.90, alin.(3) din HG 925/2006;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: 1) Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul 12C2).Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12; - cazier judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ3).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;4).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006( privind persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in sensul art.69 OUG 34/2006, persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractanteBugnar Florin, Postolache Lavinia, Bordea Eugen, Tantau Anamaria Ioana, Fodor Alinaarticolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul S;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.5).Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );6).Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Certificatele mentionate la punctele 6) si 7) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7).Prezentarea generala: Fisa de informatii generale, conformFormular C;In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 5)-6), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.8)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 (Formularul M) Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langacamera de comert si industrie nationala sau teritoriala./Certificat de inregistrare de la Registrul comertului, (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.(original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil din ultimii 3 anivizat si inregistrat de organele competentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie: Lista cu personalul angajat, declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale personaluluiresponsabil cu executia lucrarilor, insotita de CV-urile in original ale personalului de conducere;Ofertantul va face dovada ca are cel putin 2 echipe de lucru dintre care sa fie: - Responsabil tehnic cu executia ? se va prezenta CV semnat in original si atestatul RTE in lucrari , in copie legalizata, aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor, personalul implicat avand obligatia reinnoirii respectivelor documente daca acestea expira in perioada derularii contractului. Responsabil cu asigurarea si controlul calitatii lucrarilor (CQ) ? se va prezenta CV semnat in original si atestatul CQ in lucrari? emis de un organ competent in domeniu, in copie legalizata, aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor, personalul implicat avand obligatia reinnoirii documentelor daca acestea expira pe perioada derularii contractului, CERINTA OBLIGATORIE Testarea rezistentei la uzura si evolutia sub trafic a materialelor de marcaj in conditiile de testare de pe instalatia de testare in circuit inchis, Cerinta obligatorie: Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privat, Cerinta obligatorie: Lista dotarii cu utilajeIntrucat in orasul Cluj Napoca suntun numar de 49000 de locuri de parcare, de cele mai multe ori se fac lucrari de parcare concomitent, autoritatea contractanta considerandca nu se poateindeplini lucrarea de aplicare marcaje rutiere-diverse in termen de 30 de zile calendaristice de la primirea comenzii, fara a avea minimul de utilaje/echipamente: - 2 buc. marcator cu propulsie manuala dotat cu pompa airlesspentru executie marcaje diverse ;
-2 buc. autospeciala dotata cu perii sau instalatii de spalarepentru curatirea suprafetei de lucru;
- 40 conuri de protectie reflectorizante;
-minim 4 panouri mobile de semnalizare lucrari.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2013 13:33